czwartek, 3 października 2013

Lady Million.

Cześć ! :)
    Dziś przybywam do Was z moim najnowszym dobytkiem perfumowym a mianowicie Lady Million. Pierwsza rzecz, która przykuwa uwagę to ekstrawagancki flakonik przypominający brylant. Do tego złoty kolor opakowania i płynu sprawia, że możemy zaznać przez chwilę odrobiny luksusu.  Niestety wygląd nie idzie tu w parze z funkcjonalnością, gdyż opakowanie nie jest wygodne w użytkowaniu. 
    Co do zapachu jest bardzo przyjemny i elegancki. Podoba mi się w nim to, że nie jest zbyt ciężki i nie przytłacza. Staram się każdy zapach dopasowywać do pory roku i ten z pewnością znalazł się w tych jesiennych. Co do trwałości mogłabym się doczepić, ponieważ perfumy nie utrzymują swego zapachu zbyt długo . 
   Mój Tomek ma męską wersję kosmetyku i tu niestety porównując obydwa ze sobą, damskie wypadają dość blado. Męskie nie dość, że mają bardziej intensywny zapach, który utrzymuje się przez kilkanaście godzin to dodatkowo powaliłyby na kolana każdą kobietę :)









16 komentarzy:

  1. jestem ciekawa tego zapachu! pozdrawiam :*

    OdpowiedzUsuń
  2. buteleczka jest prześliczna :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Fajny blog ;)
    http://jestemaagda.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  4. Buteleczka prześliczna, a samego zapachu jeszcze chyba nie testowałam ;)

    OdpowiedzUsuń
  5. super flakon aż bym chciała go mieć!:)

    OdpowiedzUsuń
  6. buteleczka jest prześliczna:) chętnie bym taki chciała mieć:)
    Obserwuję i zapraszam do mnie
    www.pannaniezdecydowanaa.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  7. Moze nie masz oryginalnych, ponieważ ja je mam i zapach się utrzymuje nawet do 2 dni ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Z tym u kogo jak długo utrzymuje się dany zapach bym akurat nie porównywała. Dużo zależy jaki ma się rodzaj skóry (na tłustej zapach utrzymuje się znacznie dłużej niż na suchej). Oprócz tego w grę wchodzi jeszcze pH i wiele innych czynników o których opowiadała mi Pani w Douglasie, ale już ich nie pamiętam :)

      Usuń
    2. Mowie o ubraniach moja droga

      Usuń
    3. Ja przeważnie skrapiam skórę w końcu to ona uwydatnia zapach perfum.

      Usuń
  8. podobno jak sie długo u kogoś utrzymuje zapach perfum tzn, że ten zapach do niego pasuje ;DD widocznie dla Moniki jest pisany inny zapach, skoro ten nie utrzymuje się jej długo ;D dla przykładu na mojej skórze długo utrzymują się zapachy z Avonu ;D gdy miałam orginalne CHanel w ogóle mi sie nie utrzymywały ;D Pozdrawiam ;D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ooo! Tego nie słyszałam :)
      Widocznie tak, muszę szukać innych perfum :P

      Usuń
    2. ni\o i też jeżeli ty go nie czujesz a czują go inni to też znak, że to jest twój zapach ;D taka tam ciekawostka ;DD

      Usuń
  9. wygladaja swietnie ;d

    www.kataszyyna.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  10. Moja przyjaciółka ich używa, ładne są. :)

    OdpowiedzUsuń

czwartek, 3 października 2013

Lady Million.

Cześć ! :)
    Dziś przybywam do Was z moim najnowszym dobytkiem perfumowym a mianowicie Lady Million. Pierwsza rzecz, która przykuwa uwagę to ekstrawagancki flakonik przypominający brylant. Do tego złoty kolor opakowania i płynu sprawia, że możemy zaznać przez chwilę odrobiny luksusu.  Niestety wygląd nie idzie tu w parze z funkcjonalnością, gdyż opakowanie nie jest wygodne w użytkowaniu. 
    Co do zapachu jest bardzo przyjemny i elegancki. Podoba mi się w nim to, że nie jest zbyt ciężki i nie przytłacza. Staram się każdy zapach dopasowywać do pory roku i ten z pewnością znalazł się w tych jesiennych. Co do trwałości mogłabym się doczepić, ponieważ perfumy nie utrzymują swego zapachu zbyt długo . 
   Mój Tomek ma męską wersję kosmetyku i tu niestety porównując obydwa ze sobą, damskie wypadają dość blado. Męskie nie dość, że mają bardziej intensywny zapach, który utrzymuje się przez kilkanaście godzin to dodatkowo powaliłyby na kolana każdą kobietę :)









16 komentarzy:

  1. jestem ciekawa tego zapachu! pozdrawiam :*

    OdpowiedzUsuń
  2. buteleczka jest prześliczna :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Fajny blog ;)
    http://jestemaagda.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  4. Buteleczka prześliczna, a samego zapachu jeszcze chyba nie testowałam ;)

    OdpowiedzUsuń
  5. super flakon aż bym chciała go mieć!:)

    OdpowiedzUsuń
  6. buteleczka jest prześliczna:) chętnie bym taki chciała mieć:)
    Obserwuję i zapraszam do mnie
    www.pannaniezdecydowanaa.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  7. Moze nie masz oryginalnych, ponieważ ja je mam i zapach się utrzymuje nawet do 2 dni ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Z tym u kogo jak długo utrzymuje się dany zapach bym akurat nie porównywała. Dużo zależy jaki ma się rodzaj skóry (na tłustej zapach utrzymuje się znacznie dłużej niż na suchej). Oprócz tego w grę wchodzi jeszcze pH i wiele innych czynników o których opowiadała mi Pani w Douglasie, ale już ich nie pamiętam :)

      Usuń
    2. Mowie o ubraniach moja droga

      Usuń
    3. Ja przeważnie skrapiam skórę w końcu to ona uwydatnia zapach perfum.

      Usuń
  8. podobno jak sie długo u kogoś utrzymuje zapach perfum tzn, że ten zapach do niego pasuje ;DD widocznie dla Moniki jest pisany inny zapach, skoro ten nie utrzymuje się jej długo ;D dla przykładu na mojej skórze długo utrzymują się zapachy z Avonu ;D gdy miałam orginalne CHanel w ogóle mi sie nie utrzymywały ;D Pozdrawiam ;D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ooo! Tego nie słyszałam :)
      Widocznie tak, muszę szukać innych perfum :P

      Usuń
    2. ni\o i też jeżeli ty go nie czujesz a czują go inni to też znak, że to jest twój zapach ;D taka tam ciekawostka ;DD

      Usuń
  9. wygladaja swietnie ;d

    www.kataszyyna.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  10. Moja przyjaciółka ich używa, ładne są. :)

    OdpowiedzUsuń