niedziela, 6 października 2013

Kurtki zimowe część 2.

Cześć ! :)
Dzisiejsza pogoda bardzo nas rozpieszcza. Oby przez całą jesień utrzymała się taka temperatura <3

Dziś mam dla Was kolejną propozycję zimowych kurtek. To już wszystkie modele, które wpadły mi w oko. Teraz muszę jeszcze tylko(albo aż!) zdecydować się na jedną i czekać cierpliwie do następnego weekendu.
Sumując głosy w poprzednich postach miejsc pierwsze zajmuje kurtka nr 7, drugie nr 8, a trzecie nr 6.

Nr 1 - Marks & Spencer. W dwóch wersjach kolorystycznych. Ciepła, fajnie opina się na ciele a dodatkowo jest bardzo lekka przez co nie czuję się w niej jak balon.


Nr 2 - Marks & Spencer. Czarna.




Nr 3 - KappAhl. Dość prosta, aczkolwiek tą prostotą potrafiła przekonać mnie do siebie. Niestety tył kurtki nie jest w ogóle dopasowany do ciała .




Nr 4 - House. Dwie wersje kolorystyczne : czarna i granatowa. Kurtka ze ściągaczem przez co można regulować wcięcie w talii. 




Nr 5 - House. Wersja czarna.




Nr 6 - House. Mój faworyt. Imitacja skóry, która w połączaniu z moimi butami z ćwiekami daje świetny efekt. Jest ciepła a materiał bardzo delikatny i miękki.








Nr 7 - Cubus. Dwie wersje kolorystyczne : biała i szara. 
Pewnie będzie to faworyt mojej mamy, która uwielbia białe kurtki :D 





Nr 8 - Cubus. 





Nr 9 - Cropp. Lubię połączenie czerni ze złotem, jednak ta kurtka wydaje mi się trochę za długa .





Nr 10 - Camaieu. Dwa kolory : beżowy i khaki. 






 Nr 11- Camaieu. Kolor beżowy.






12 komentarzy:

  1. 8 ! ;D


    http://hiddenndreamms.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  2. Bardzo fajny przegląd kurtek ;) Podoba mi się nr 6 ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. śliczne kurteczki, mnie sie podoba ta taka dłuższa :)

    OdpowiedzUsuń
  4. kurde, tyle tych kurtek, że aż nie wiem :D ale ja wolę te dłuższe, bo zawsze cieplej:)

    OdpowiedzUsuń
  5. ja w tym roku postawilam na plaszczyk nie na kurtke i jestem zadowolona :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Wszystkie kurtki sa sliczne! <3
    xoxo
    Urszula www.fashfab.blogspot.com

    Rowniez obserwujemy :)

    OdpowiedzUsuń

niedziela, 6 października 2013

Kurtki zimowe część 2.

Cześć ! :)
Dzisiejsza pogoda bardzo nas rozpieszcza. Oby przez całą jesień utrzymała się taka temperatura <3

Dziś mam dla Was kolejną propozycję zimowych kurtek. To już wszystkie modele, które wpadły mi w oko. Teraz muszę jeszcze tylko(albo aż!) zdecydować się na jedną i czekać cierpliwie do następnego weekendu.
Sumując głosy w poprzednich postach miejsc pierwsze zajmuje kurtka nr 7, drugie nr 8, a trzecie nr 6.

Nr 1 - Marks & Spencer. W dwóch wersjach kolorystycznych. Ciepła, fajnie opina się na ciele a dodatkowo jest bardzo lekka przez co nie czuję się w niej jak balon.


Nr 2 - Marks & Spencer. Czarna.




Nr 3 - KappAhl. Dość prosta, aczkolwiek tą prostotą potrafiła przekonać mnie do siebie. Niestety tył kurtki nie jest w ogóle dopasowany do ciała .




Nr 4 - House. Dwie wersje kolorystyczne : czarna i granatowa. Kurtka ze ściągaczem przez co można regulować wcięcie w talii. 




Nr 5 - House. Wersja czarna.




Nr 6 - House. Mój faworyt. Imitacja skóry, która w połączaniu z moimi butami z ćwiekami daje świetny efekt. Jest ciepła a materiał bardzo delikatny i miękki.








Nr 7 - Cubus. Dwie wersje kolorystyczne : biała i szara. 
Pewnie będzie to faworyt mojej mamy, która uwielbia białe kurtki :D 





Nr 8 - Cubus. 





Nr 9 - Cropp. Lubię połączenie czerni ze złotem, jednak ta kurtka wydaje mi się trochę za długa .





Nr 10 - Camaieu. Dwa kolory : beżowy i khaki. 






 Nr 11- Camaieu. Kolor beżowy.






12 komentarzy:

  1. 8 ! ;D


    http://hiddenndreamms.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  2. Bardzo fajny przegląd kurtek ;) Podoba mi się nr 6 ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. śliczne kurteczki, mnie sie podoba ta taka dłuższa :)

    OdpowiedzUsuń
  4. kurde, tyle tych kurtek, że aż nie wiem :D ale ja wolę te dłuższe, bo zawsze cieplej:)

    OdpowiedzUsuń
  5. ja w tym roku postawilam na plaszczyk nie na kurtke i jestem zadowolona :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Wszystkie kurtki sa sliczne! <3
    xoxo
    Urszula www.fashfab.blogspot.com

    Rowniez obserwujemy :)

    OdpowiedzUsuń