wtorek, 8 października 2013

Codzienność.

Cześć! :)
Nauki przybywa z dnia na dzień. Muszę się w końcu przestawić z trybu wakacyjnego.

Dziś mam dla Was codzienną stylizację w której postawiłam na luz i wygodę. Są to ubrania w których czuję się komfortowo a płaskie buty gwarantują mi, że nie zwichnę kostki na wrocławskim bruku :)
Na sobie mam:
Bluzkę z kotem Tally Weijl, której Tomek nie każe mi nosić, bo twierdzi, że ten obrazek go schizuje :D
Skórzaną kurtkę ,
Jeansowe spodnie Promod,
Kalosze nude Allegro, 
Karmelowy komin H&M.














22 komentarze:

  1. Świetna jesienna stylizacja, wyglądasz super :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Kurtkę masz fajną, ale mody na noszenie kaloszy nie pojmuję i nie pojmę. Pozostaje mi czekać na modę na gumofilce ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. Fajny kotek z niebieskimi włosami i super kalosze mam podbne tylko , że z czerwoną kokardką na przodzie i krótsze :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Kalosze <3 Stylizacja świetna!
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  5. Świetnie wyglądasz :)
    Śliczne kalosze :)
    http://mojakolorowacodziennosc.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  6. Świetny zestaw! :)) Pasują do Ciebie brązy i rudości :)
    Dzięki za odwiedziny, bardzo chętnie zaobserwuję !
    Pozdrawiam, Iza :*

    OdpowiedzUsuń
  7. Świetna ta bluzka:) Czy Tomek boi się kotów :PP w okularach i perukach?:P

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tej we włosach Katy Perry się boi haha:D

      Usuń
    2. dla mnie taki zestaw super ;)

      Usuń
  8. Śliczny zestaw!


    http://hiddenndreamms.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  9. ślicznie Ci w koczku :) bardzo ładna jest ta bluzeczka, uroczy kotecek <3

    OdpowiedzUsuń
  10. Bardzo fajna stylizacja:) pasująca do tej pory roku. Widzę, że również jesteś z Wrocławia - studiujesz tu :) Super miasto.
    Zapraszam do mnie

    zyciezobiektywem.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  11. sliczne kaloszki

    zapraszam do siebie i wspolnego obserwowania jesli zechcesz ;)

    OdpowiedzUsuń
  12. Sliczna stylizacja <3
    xoxo
    Urszula www.fashfab.blogspot.com

    Obserwujemy?

    OdpowiedzUsuń
  13. Hej! trafiłam do ciebie przez przypadek i bardzo podobają mi się Twoje propozycje. INSPIRUJĄCO!!
    Obserwuję:)
    Zapraszam do mnie--> curls-and-waves.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  14. Czesc, jak super, ze tu wpadłam. Widzę ze lubisz modę :) Ja również sie nia zajmuje, co powiesz na wymianę linków? Jeśli ci sie u mnie takze spodoba? :)
    Pozdrawiam, genialny kotek ;)
    Styl Bycia
    Obserwuje Cie, a co tam, my blogerki musimy sobie pomagac :)

    OdpowiedzUsuń
  15. genialna koszulka!:D
    może obserwujemy? :)

    OdpowiedzUsuń
  16. jejciu, ale jesteś ładniutka i masz świetną koszulkę :>

    OdpowiedzUsuń

wtorek, 8 października 2013

Codzienność.

Cześć! :)
Nauki przybywa z dnia na dzień. Muszę się w końcu przestawić z trybu wakacyjnego.

Dziś mam dla Was codzienną stylizację w której postawiłam na luz i wygodę. Są to ubrania w których czuję się komfortowo a płaskie buty gwarantują mi, że nie zwichnę kostki na wrocławskim bruku :)
Na sobie mam:
Bluzkę z kotem Tally Weijl, której Tomek nie każe mi nosić, bo twierdzi, że ten obrazek go schizuje :D
Skórzaną kurtkę ,
Jeansowe spodnie Promod,
Kalosze nude Allegro, 
Karmelowy komin H&M.














22 komentarze:

  1. Świetna jesienna stylizacja, wyglądasz super :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Kurtkę masz fajną, ale mody na noszenie kaloszy nie pojmuję i nie pojmę. Pozostaje mi czekać na modę na gumofilce ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. Fajny kotek z niebieskimi włosami i super kalosze mam podbne tylko , że z czerwoną kokardką na przodzie i krótsze :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Kalosze <3 Stylizacja świetna!
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  5. Świetnie wyglądasz :)
    Śliczne kalosze :)
    http://mojakolorowacodziennosc.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  6. Świetny zestaw! :)) Pasują do Ciebie brązy i rudości :)
    Dzięki za odwiedziny, bardzo chętnie zaobserwuję !
    Pozdrawiam, Iza :*

    OdpowiedzUsuń
  7. Świetna ta bluzka:) Czy Tomek boi się kotów :PP w okularach i perukach?:P

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tej we włosach Katy Perry się boi haha:D

      Usuń
    2. dla mnie taki zestaw super ;)

      Usuń
  8. Śliczny zestaw!


    http://hiddenndreamms.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  9. ślicznie Ci w koczku :) bardzo ładna jest ta bluzeczka, uroczy kotecek <3

    OdpowiedzUsuń
  10. Bardzo fajna stylizacja:) pasująca do tej pory roku. Widzę, że również jesteś z Wrocławia - studiujesz tu :) Super miasto.
    Zapraszam do mnie

    zyciezobiektywem.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  11. sliczne kaloszki

    zapraszam do siebie i wspolnego obserwowania jesli zechcesz ;)

    OdpowiedzUsuń
  12. Sliczna stylizacja <3
    xoxo
    Urszula www.fashfab.blogspot.com

    Obserwujemy?

    OdpowiedzUsuń
  13. Hej! trafiłam do ciebie przez przypadek i bardzo podobają mi się Twoje propozycje. INSPIRUJĄCO!!
    Obserwuję:)
    Zapraszam do mnie--> curls-and-waves.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  14. Czesc, jak super, ze tu wpadłam. Widzę ze lubisz modę :) Ja również sie nia zajmuje, co powiesz na wymianę linków? Jeśli ci sie u mnie takze spodoba? :)
    Pozdrawiam, genialny kotek ;)
    Styl Bycia
    Obserwuje Cie, a co tam, my blogerki musimy sobie pomagac :)

    OdpowiedzUsuń
  15. genialna koszulka!:D
    może obserwujemy? :)

    OdpowiedzUsuń
  16. jejciu, ale jesteś ładniutka i masz świetną koszulkę :>

    OdpowiedzUsuń