sobota, 14 września 2013

Zmiana koloru.

Cześć ! ;)
Dość niespodziewanie postanowiłam zmienić kolor włosów na jasny brąz. Kupiłam farbę firmy Syoss odcień "słodka czekolada". Na opakowaniu przedstawiał się nieco jaśniej, niż w rzeczywistości. W rezultacie jestem dość zadowolona, jednak będę próbowała rozjaśnić kolor by była to faktycznie słodka a nie gorzka czekolada :) 







Pogoda zmobilizowała mnie do wymiany garderoby z letniej na zimową. Uporządkowałam wszystko według kolorów i od razu zrobiło się w niej przejrzyście ;)


13 komentarzy:

  1. Bardzo ładnie ci w tym kolorku :)
    Obserwuję + zapraszam do mnie http://trendykate.blogspot.com/ :*

    OdpowiedzUsuń
  2. Ślicznie Ci w tym kolorze! Bardzo ładnie wyszedł ;-)
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  3. Kolor idealny dla Ciebie. Wyglądasz ślicznie, a te Twoje rzęsy cudoo !

    OdpowiedzUsuń
  4. ładny kolor,pasuje zdecydowanie!:)

    OdpowiedzUsuń
  5. ja jestem generalnie zwolenniczką ciemniejszych włosów, więc mi ten kolor jak najbardziej sie podoba :)

    OdpowiedzUsuń
  6. świetny kolorek! *-*
    zapraszam http://littlee-thiinggss.blogspot.com/
    obserwujemy daj znać u mnie na blogu :)

    OdpowiedzUsuń
  7. W mojej garderobie również przydałoby się zrobić porządek:p

    OdpowiedzUsuń
  8. śliczny kolorek, wyglądasz w nim pięknie! :)

    OdpowiedzUsuń
  9. dziękuję bardzo:)

    ładnie Ci w tym kolorze;) ale w rudościach też

    meybe follow;)?

    OdpowiedzUsuń
  10. To zdecydowanie odpowiedni kolor dla ciebie :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Śliczny kolor, właśnie coś takiego chciałabym mieć na swojej głowie ;)

    OdpowiedzUsuń
  12. Bardzo mi się podoba! wygląda naturalnie i co najważniejsze pasuje do Ciebie idealnie!


    Pozdrawiam
    Confassion
    www.confassion.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  13. Kolorek super :) Rzęsy widzę 1;1? Fajnie :)

    OdpowiedzUsuń

sobota, 14 września 2013

Zmiana koloru.

Cześć ! ;)
Dość niespodziewanie postanowiłam zmienić kolor włosów na jasny brąz. Kupiłam farbę firmy Syoss odcień "słodka czekolada". Na opakowaniu przedstawiał się nieco jaśniej, niż w rzeczywistości. W rezultacie jestem dość zadowolona, jednak będę próbowała rozjaśnić kolor by była to faktycznie słodka a nie gorzka czekolada :) 







Pogoda zmobilizowała mnie do wymiany garderoby z letniej na zimową. Uporządkowałam wszystko według kolorów i od razu zrobiło się w niej przejrzyście ;)


13 komentarzy:

  1. Bardzo ładnie ci w tym kolorku :)
    Obserwuję + zapraszam do mnie http://trendykate.blogspot.com/ :*

    OdpowiedzUsuń
  2. Ślicznie Ci w tym kolorze! Bardzo ładnie wyszedł ;-)
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  3. Kolor idealny dla Ciebie. Wyglądasz ślicznie, a te Twoje rzęsy cudoo !

    OdpowiedzUsuń
  4. ładny kolor,pasuje zdecydowanie!:)

    OdpowiedzUsuń
  5. ja jestem generalnie zwolenniczką ciemniejszych włosów, więc mi ten kolor jak najbardziej sie podoba :)

    OdpowiedzUsuń
  6. świetny kolorek! *-*
    zapraszam http://littlee-thiinggss.blogspot.com/
    obserwujemy daj znać u mnie na blogu :)

    OdpowiedzUsuń
  7. W mojej garderobie również przydałoby się zrobić porządek:p

    OdpowiedzUsuń
  8. śliczny kolorek, wyglądasz w nim pięknie! :)

    OdpowiedzUsuń
  9. dziękuję bardzo:)

    ładnie Ci w tym kolorze;) ale w rudościach też

    meybe follow;)?

    OdpowiedzUsuń
  10. To zdecydowanie odpowiedni kolor dla ciebie :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Śliczny kolor, właśnie coś takiego chciałabym mieć na swojej głowie ;)

    OdpowiedzUsuń
  12. Bardzo mi się podoba! wygląda naturalnie i co najważniejsze pasuje do Ciebie idealnie!


    Pozdrawiam
    Confassion
    www.confassion.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  13. Kolorek super :) Rzęsy widzę 1;1? Fajnie :)

    OdpowiedzUsuń