sobota, 21 września 2013

W eleganckim wydaniu.

Cześć ! ;)
Dziś kupiłam tapetę, w tygodniu zajmę się przyklejaniem i wtedy będę mogła pokazać Wam w końcu metamorfozę mojego pokoju o którą tak dopytywaliście .

Ostatnio dostałam komentarz odnośnie stroju na immatrykulację. Czy na studiach nadal obowiązuje apelowy strój ? A może te zasady kończą się wraz z ukończeniem szkoły średniej? To pytanie zainspirowało mnie do stworzenia eleganckiego outfitu, który byłyby według mnie idealny na rozpoczęcie roku. 
Staram się nie tworzyć typowo apelowej stylizacji, ale połączyć ze sobą grupę ubrań, która będzie utrzymana w eleganckim tonie, ale nie będzie czarno-biała.

Na sobie mam:
Biało-różową bluzkę w paski,( która z daleka wygląda 
jakby była w odcieniu pudrowego różu) zakończona stójką - Reserved ,
Spódniczkę w wyszywane wzory - New Yorker,
Marynarkę z pudrowymi mankietami - Reserved,
Czarne szpilki - Deichmann.









12 komentarzy:

  1. Bardzo fajny elegancki look ;-)
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  2. wyglądasz bardzo elegancko, śliczna spódniczka :)

    OdpowiedzUsuń
  3. swietnie wygladasz w takim wydaniu! :)

    OdpowiedzUsuń
  4. masz wspaniałe nogi *.*
    + zapraszam do mnie - http://listentoyourheartbecauseyoucan.blogspot.com/ ♥

    OdpowiedzUsuń
  5. :) dodałam do obs! Śliczne buciki !!

    OdpowiedzUsuń
  6. Śliczną masz spódniczkę i.... NOGI <3

    Zapraszam do mnie na rozdanie :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Hi! Lovely blog and great post! I would like to invite you to know my blog, do you like? ;) www.mvesblog.com

    OdpowiedzUsuń
  8. I love your skirt!

    Girl , I need you ! I know people are so boring when they ask to vote for something but this time it is so worth it : my best friend and I are actually nomined to be the "best blog lifestyle of the year" so all you have to do it click on this link and then on the button " vote".

    http://www.golden-blog-awards.fr/blogs/pretty-tiny-things.html

    You can't imagine how much it will mean to us if we'll win this award !

    Have a great day dear ,

    Emily from Pretty Tiny Things

    OdpowiedzUsuń
  9. Ładnie :)))

    Obserwuję!! I zapraszam do siebie :))

    OdpowiedzUsuń

sobota, 21 września 2013

W eleganckim wydaniu.

Cześć ! ;)
Dziś kupiłam tapetę, w tygodniu zajmę się przyklejaniem i wtedy będę mogła pokazać Wam w końcu metamorfozę mojego pokoju o którą tak dopytywaliście .

Ostatnio dostałam komentarz odnośnie stroju na immatrykulację. Czy na studiach nadal obowiązuje apelowy strój ? A może te zasady kończą się wraz z ukończeniem szkoły średniej? To pytanie zainspirowało mnie do stworzenia eleganckiego outfitu, który byłyby według mnie idealny na rozpoczęcie roku. 
Staram się nie tworzyć typowo apelowej stylizacji, ale połączyć ze sobą grupę ubrań, która będzie utrzymana w eleganckim tonie, ale nie będzie czarno-biała.

Na sobie mam:
Biało-różową bluzkę w paski,( która z daleka wygląda 
jakby była w odcieniu pudrowego różu) zakończona stójką - Reserved ,
Spódniczkę w wyszywane wzory - New Yorker,
Marynarkę z pudrowymi mankietami - Reserved,
Czarne szpilki - Deichmann.









12 komentarzy:

  1. Bardzo fajny elegancki look ;-)
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  2. wyglądasz bardzo elegancko, śliczna spódniczka :)

    OdpowiedzUsuń
  3. swietnie wygladasz w takim wydaniu! :)

    OdpowiedzUsuń
  4. masz wspaniałe nogi *.*
    + zapraszam do mnie - http://listentoyourheartbecauseyoucan.blogspot.com/ ♥

    OdpowiedzUsuń
  5. :) dodałam do obs! Śliczne buciki !!

    OdpowiedzUsuń
  6. Śliczną masz spódniczkę i.... NOGI <3

    Zapraszam do mnie na rozdanie :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Hi! Lovely blog and great post! I would like to invite you to know my blog, do you like? ;) www.mvesblog.com

    OdpowiedzUsuń
  8. I love your skirt!

    Girl , I need you ! I know people are so boring when they ask to vote for something but this time it is so worth it : my best friend and I are actually nomined to be the "best blog lifestyle of the year" so all you have to do it click on this link and then on the button " vote".

    http://www.golden-blog-awards.fr/blogs/pretty-tiny-things.html

    You can't imagine how much it will mean to us if we'll win this award !

    Have a great day dear ,

    Emily from Pretty Tiny Things

    OdpowiedzUsuń
  9. Ładnie :)))

    Obserwuję!! I zapraszam do siebie :))

    OdpowiedzUsuń