wtorek, 17 września 2013

Różowo mi !

Cześć ! ;)
W sobotę Galeria Staromiejska obchodziła 5 urodziny, w związku z tym we wszystkich sklepach panowały akcje rabatowe. Korzystając z okazji zaopatrzyłam się w kozaki z CCC. Niczego nieświadoma w poniedziałek zauważyłam, że mam w pudełku dwa inne buty ! :D
Myślę, że przez zamieszanie jakie tam panowało niejedna osoba znalazła się w takiej sytuacji jak ja.

Outfit z przewagą koloru różowego :
Sweterek z wyszywanymi wzorami Reserved,
Biała apelowa bluzka H&M,
Okulary Mohito,
Naszyjnik nn,
Spódniczka floral Bershka,
Szpilki neonowe Telly Weijl .









22 komentarze:

  1. I co zamienili Ci w sklepie kozaka na właściwego ? ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tak, bez problemu. Ekspedientka musiała wypełnić protokół zwrotu i wymieniła na właściwy towar :)

      Usuń
  2. Elegancko ! świetne masz te stylizacje ! :))

    OdpowiedzUsuń
  3. Kiedy przeprowadzka do Wrocławia ? ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nie wiem jeszcze, ale mam już mieszkanie, więc przeprowadzka to pikuś :D

      Usuń
  4. śliczny zestaw!


    http://hiddenndreamms.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  5. Śliczny sweterek! Bardzo ładnie Ci w w różu ;-)
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  6. kiedy dasz zdjęcie kozaków ?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Na pewno użyję ich do stworzenia zimowej/jesiennej stylizacji .

      Usuń
  7. fajny blog:) będę zaglądać tu częściej:)obsewujemy???:) ja juz obserwuję!!:) i zapraszam do mnie na bloga:) pozdr

    OdpowiedzUsuń
  8. Super stylizacja :) Spódniczka ekstra! :)

    Obserwuję i zapraszam do siebie :)

    OdpowiedzUsuń
  9. świetny zestaw, ja właśnie szukam jakiejś ciekawej ołówkowej spódniczki :D
    może wzajemna obserwacja? daj mi znać :)
    DOMINIKALICIOUS

    OdpowiedzUsuń
  10. Pasuje Ci ten róz ! wszystko ładnie ze sobą się łączy bardzo mi się podoba :)

    OdpowiedzUsuń
  11. sweterek i kolorystyka cała świetna !
    zapraszam http://majlena-fashion.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  12. masz przepiekny kolor wlosow , zazdroszcze :)

    OdpowiedzUsuń

wtorek, 17 września 2013

Różowo mi !

Cześć ! ;)
W sobotę Galeria Staromiejska obchodziła 5 urodziny, w związku z tym we wszystkich sklepach panowały akcje rabatowe. Korzystając z okazji zaopatrzyłam się w kozaki z CCC. Niczego nieświadoma w poniedziałek zauważyłam, że mam w pudełku dwa inne buty ! :D
Myślę, że przez zamieszanie jakie tam panowało niejedna osoba znalazła się w takiej sytuacji jak ja.

Outfit z przewagą koloru różowego :
Sweterek z wyszywanymi wzorami Reserved,
Biała apelowa bluzka H&M,
Okulary Mohito,
Naszyjnik nn,
Spódniczka floral Bershka,
Szpilki neonowe Telly Weijl .









22 komentarze:

  1. I co zamienili Ci w sklepie kozaka na właściwego ? ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tak, bez problemu. Ekspedientka musiała wypełnić protokół zwrotu i wymieniła na właściwy towar :)

      Usuń
  2. Elegancko ! świetne masz te stylizacje ! :))

    OdpowiedzUsuń
  3. Kiedy przeprowadzka do Wrocławia ? ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nie wiem jeszcze, ale mam już mieszkanie, więc przeprowadzka to pikuś :D

      Usuń
  4. śliczny zestaw!


    http://hiddenndreamms.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  5. Śliczny sweterek! Bardzo ładnie Ci w w różu ;-)
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  6. kiedy dasz zdjęcie kozaków ?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Na pewno użyję ich do stworzenia zimowej/jesiennej stylizacji .

      Usuń
  7. fajny blog:) będę zaglądać tu częściej:)obsewujemy???:) ja juz obserwuję!!:) i zapraszam do mnie na bloga:) pozdr

    OdpowiedzUsuń
  8. Super stylizacja :) Spódniczka ekstra! :)

    Obserwuję i zapraszam do siebie :)

    OdpowiedzUsuń
  9. świetny zestaw, ja właśnie szukam jakiejś ciekawej ołówkowej spódniczki :D
    może wzajemna obserwacja? daj mi znać :)
    DOMINIKALICIOUS

    OdpowiedzUsuń
  10. Pasuje Ci ten róz ! wszystko ładnie ze sobą się łączy bardzo mi się podoba :)

    OdpowiedzUsuń
  11. sweterek i kolorystyka cała świetna !
    zapraszam http://majlena-fashion.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  12. masz przepiekny kolor wlosow , zazdroszcze :)

    OdpowiedzUsuń