czwartek, 26 września 2013

Metamorfoza pokoju.

Cześć ! :)
Wraz z końcem miesiąca dopełniłam ostatecznych zmian w moim pokoju. Metamorfozę przeszły:
1.Ściany z koloru fioletowego stały się piaskowe + w trzech miejscach przykleiłam paski tapety.
2. Zmieniło się całkowicie rozmieszczenie mebli.
3. Na ścianie zawisł telewizor plazmowy.
4.Podłoga, która była cyklinowana.
5.Zmiana karniszy i firan.
6.Dwa fotele zamiast biurka.

Ja jestem strasznie zadowolona z tych zmian. Teraz pokój wydaje się być jeszcze większy, a fioletowy kolor przestał przytłaczać - zamiast tego panuje w nim słoneczny klimat. Duży naścienny telewizor sprawia, że mogę oglądać TV praktycznie z każdego miejsca. Biurko i tak teraz nie było już do niczego potrzebne a fotele skutecznie je zastąpiły. 












We wtorek postanowiłam wykazać się jako przyszła żona i zaskoczyć Tomka :)




10 komentarzy:

  1. ale Twój mężczyzna pewnie zadowolony! :))

    OdpowiedzUsuń
  2. Wszystko wygląda bardzo ładnie ;)
    świetne kolory jak i tapeta ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. Odpowiedzi
    1. Uzbierała się już cała rodzinka misiów :D

      Usuń
  4. Co to za jedzonko? Smakowicie wygląda ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Makaron z sosem grzybowo-śmietanowym + kawałki mięsa gyros :)

      Usuń
  5. Tomek pewnie był zachwycony :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Był. Zwłaszcza, że się niczego nie spodziewał :)

      Usuń

czwartek, 26 września 2013

Metamorfoza pokoju.

Cześć ! :)
Wraz z końcem miesiąca dopełniłam ostatecznych zmian w moim pokoju. Metamorfozę przeszły:
1.Ściany z koloru fioletowego stały się piaskowe + w trzech miejscach przykleiłam paski tapety.
2. Zmieniło się całkowicie rozmieszczenie mebli.
3. Na ścianie zawisł telewizor plazmowy.
4.Podłoga, która była cyklinowana.
5.Zmiana karniszy i firan.
6.Dwa fotele zamiast biurka.

Ja jestem strasznie zadowolona z tych zmian. Teraz pokój wydaje się być jeszcze większy, a fioletowy kolor przestał przytłaczać - zamiast tego panuje w nim słoneczny klimat. Duży naścienny telewizor sprawia, że mogę oglądać TV praktycznie z każdego miejsca. Biurko i tak teraz nie było już do niczego potrzebne a fotele skutecznie je zastąpiły. 












We wtorek postanowiłam wykazać się jako przyszła żona i zaskoczyć Tomka :)




10 komentarzy:

  1. ale Twój mężczyzna pewnie zadowolony! :))

    OdpowiedzUsuń
  2. Wszystko wygląda bardzo ładnie ;)
    świetne kolory jak i tapeta ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. Odpowiedzi
    1. Uzbierała się już cała rodzinka misiów :D

      Usuń
  4. Co to za jedzonko? Smakowicie wygląda ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Makaron z sosem grzybowo-śmietanowym + kawałki mięsa gyros :)

      Usuń
  5. Tomek pewnie był zachwycony :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Był. Zwłaszcza, że się niczego nie spodziewał :)

      Usuń