czwartek, 29 sierpnia 2013

Tunezja

Cześć ! ;)
Tydzień w  Port El Kantaoui dobiegł końca. Był to mój pierwszy tak daleki wyjazd i z pewnością nie ostatni. Podróże poza granice kraju na pewno przypadły mi do gustu, gorące klimaty, basen przy hotelu, drinki i świetna obsługa przemawia na ogromny plus. Jednak Tunezja jest bardzo brudnym krajem co odrzuca, druga sprawa to nachalność sprzedawców, którzy wręcz wpychają Ci swój towar. Moje eksperymenty z zagranicznymi podróżami nie poprzestaną na tym jednym wyjeździe, jednak wątpię bym postawiła po raz drugi na Tunezję. Nie ma tego złego, co by na dobre nie wyszło i podsumowując to było piękne 7 dni spędzone w cudownym towarzystwie ! :*

Całuski ♥ Na sobie mam limonkowy strój Reserved o którym ostatnio wspominałam .
Jeszcze ostatnia zdrowaśka i jedziemy :D




Hotel Houria Palace .
 Podczas kremowania pleców w Tomku obudziła się dusza twórcy-romantyka :D




 Wielki i mała <3


 Szybka pomoc w utrzymaniu równowagi na materacu.


10 komentarzy:

  1. Tunezja! Wspaniale! Pierwsze zdjęcie piękne <3
    Obserwuje i liczę na to samo:)

    OdpowiedzUsuń
  2. Ale cudowne widoki :) Widać, że udane wakacje :D

    OdpowiedzUsuń
  3. Pięknie Razem wyglądacie!
    Miło się na Was patrzy!
    A zdjęcia bajeczne... Marze o takich wakacjach!
    Pozdrowionka :*
    /Obserwuje Cie kochana!

    OdpowiedzUsuń
  4. świetne foty :) ja w tunezji nie byłam, byłam natomiast w Turcji i Egipcie i z tych dwóch bardziej polecam Egipt :) choć brud poza hotelami i nachalni sprzedawcy to norma raczej we wszystkich tych krajach

    OdpowiedzUsuń
  5. Powtórzymy to nie raz ! :) ;*
    'Łraaaaaaaahahaha" i 'eeeeee M A M A M I A' !:D
    A.

    OdpowiedzUsuń
  6. Swietne te zdjęcia tylko mam prośbę dodaj więcej zdjęć modowych i z Gajami bo pisałaś że z nimi jedziesz. Proszę cię bardzo o to.

    OdpowiedzUsuń
  7. hej :) wiesz co ja osobiście w Tunezji nie byłam, więc nie wiem jak bardzo jest tam "brudno" ale Egipt czy Turcja poza hotelem to samo ;/ taka jest Afryka .. na każdym kroku wszędzie Cie zaczepiają, bo potrzebują pieniędzy ;)jeżeli planujesz kolejne wakacje to polecam Włochy, super plaże i "cywilizacja", no i pyszne makarony i pizza <3, Hiszpania też jest super, ja byłam w Lorett ale to już dawno i polecam wszystkim tym którzy chcą się wybawić - Tropic super klub ;p tylko wiadomo, że za taki wyjazd dużo więcej się płaci i hotel nie jest już taki jak w krajach afrykańskich ;)

    OdpowiedzUsuń

czwartek, 29 sierpnia 2013

Tunezja

Cześć ! ;)
Tydzień w  Port El Kantaoui dobiegł końca. Był to mój pierwszy tak daleki wyjazd i z pewnością nie ostatni. Podróże poza granice kraju na pewno przypadły mi do gustu, gorące klimaty, basen przy hotelu, drinki i świetna obsługa przemawia na ogromny plus. Jednak Tunezja jest bardzo brudnym krajem co odrzuca, druga sprawa to nachalność sprzedawców, którzy wręcz wpychają Ci swój towar. Moje eksperymenty z zagranicznymi podróżami nie poprzestaną na tym jednym wyjeździe, jednak wątpię bym postawiła po raz drugi na Tunezję. Nie ma tego złego, co by na dobre nie wyszło i podsumowując to było piękne 7 dni spędzone w cudownym towarzystwie ! :*

Całuski ♥ Na sobie mam limonkowy strój Reserved o którym ostatnio wspominałam .
Jeszcze ostatnia zdrowaśka i jedziemy :D




Hotel Houria Palace .
 Podczas kremowania pleców w Tomku obudziła się dusza twórcy-romantyka :D




 Wielki i mała <3


 Szybka pomoc w utrzymaniu równowagi na materacu.


10 komentarzy:

  1. Tunezja! Wspaniale! Pierwsze zdjęcie piękne <3
    Obserwuje i liczę na to samo:)

    OdpowiedzUsuń
  2. Ale cudowne widoki :) Widać, że udane wakacje :D

    OdpowiedzUsuń
  3. Pięknie Razem wyglądacie!
    Miło się na Was patrzy!
    A zdjęcia bajeczne... Marze o takich wakacjach!
    Pozdrowionka :*
    /Obserwuje Cie kochana!

    OdpowiedzUsuń
  4. świetne foty :) ja w tunezji nie byłam, byłam natomiast w Turcji i Egipcie i z tych dwóch bardziej polecam Egipt :) choć brud poza hotelami i nachalni sprzedawcy to norma raczej we wszystkich tych krajach

    OdpowiedzUsuń
  5. Powtórzymy to nie raz ! :) ;*
    'Łraaaaaaaahahaha" i 'eeeeee M A M A M I A' !:D
    A.

    OdpowiedzUsuń
  6. Swietne te zdjęcia tylko mam prośbę dodaj więcej zdjęć modowych i z Gajami bo pisałaś że z nimi jedziesz. Proszę cię bardzo o to.

    OdpowiedzUsuń
  7. hej :) wiesz co ja osobiście w Tunezji nie byłam, więc nie wiem jak bardzo jest tam "brudno" ale Egipt czy Turcja poza hotelem to samo ;/ taka jest Afryka .. na każdym kroku wszędzie Cie zaczepiają, bo potrzebują pieniędzy ;)jeżeli planujesz kolejne wakacje to polecam Włochy, super plaże i "cywilizacja", no i pyszne makarony i pizza <3, Hiszpania też jest super, ja byłam w Lorett ale to już dawno i polecam wszystkim tym którzy chcą się wybawić - Tropic super klub ;p tylko wiadomo, że za taki wyjazd dużo więcej się płaci i hotel nie jest już taki jak w krajach afrykańskich ;)

    OdpowiedzUsuń