piątek, 16 sierpnia 2013

Spektakularne rzęsy.

Cześć ! ;)
Wczoraj byłam umówiona na przedłużanie rzęs metodą 1:1.
Cały zabieg trwał ponad 3 godziny, przez co momentami przysypiałam na fotelu :D
Gdy zobaczyłam efekty nie mogłam wyjść z podziwu ! Jestem nimi zachwycona :)
Kosmetyczka wielokrotnie powtarzała, że mam bardzo dużo rzęs,
 dzięki temu efekt jest jeszcze bardziej spektakularny. 
Przedłużanie kosztowało mnie 130zł, 
jeżeli tylko będę miała wolne pieniądze z pewnością zdecyduje się na uzupełnianie :)









16 komentarzy:

  1. Wow, efekt jest naprawdę niesamowity :D Też bym chciała coś takiego :D a czy taki zabieg osłabia jakoś rzęsy?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Szczerze mówiąc nie wiem. Za 4 tygodnie się przekonam :D

      Usuń
  2. No rzeczywiście pięknie wyszły. Słyszałam jedna, że czasami taki zabieg osłabia naturalne rzęsty.

    OdpowiedzUsuń
  3. Piękne masz te rzęsy, wyglądają rewelacyjnie!
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  4. jejku, wyglądają zjawiskowo :))

    oczywiście, że obserwujemy <33

    OdpowiedzUsuń
  5. niebywałe, świetnie wygladają! :)

    OdpowiedzUsuń
  6. WOW! Świetny efekt :) Też wybiorę się na taki zabieg. :)

    OdpowiedzUsuń
  7. hej :) bardzo mi się podobają Twoje rzęsy! gdzie jej robiłaś jeśli mogę wiedzieć, u jakiej kosmetyczki? ile Ci się trzymały? pozdrawiam ! :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. U Pani Marylki(Marii) Błaszczyk w Przykonie. To ile będą Ci się trzymały zależy od tego jak będziesz o nie dbała :)

      Usuń

piątek, 16 sierpnia 2013

Spektakularne rzęsy.

Cześć ! ;)
Wczoraj byłam umówiona na przedłużanie rzęs metodą 1:1.
Cały zabieg trwał ponad 3 godziny, przez co momentami przysypiałam na fotelu :D
Gdy zobaczyłam efekty nie mogłam wyjść z podziwu ! Jestem nimi zachwycona :)
Kosmetyczka wielokrotnie powtarzała, że mam bardzo dużo rzęs,
 dzięki temu efekt jest jeszcze bardziej spektakularny. 
Przedłużanie kosztowało mnie 130zł, 
jeżeli tylko będę miała wolne pieniądze z pewnością zdecyduje się na uzupełnianie :)









16 komentarzy:

  1. Wow, efekt jest naprawdę niesamowity :D Też bym chciała coś takiego :D a czy taki zabieg osłabia jakoś rzęsy?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Szczerze mówiąc nie wiem. Za 4 tygodnie się przekonam :D

      Usuń
  2. No rzeczywiście pięknie wyszły. Słyszałam jedna, że czasami taki zabieg osłabia naturalne rzęsty.

    OdpowiedzUsuń
  3. Piękne masz te rzęsy, wyglądają rewelacyjnie!
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  4. jejku, wyglądają zjawiskowo :))

    oczywiście, że obserwujemy <33

    OdpowiedzUsuń
  5. niebywałe, świetnie wygladają! :)

    OdpowiedzUsuń
  6. WOW! Świetny efekt :) Też wybiorę się na taki zabieg. :)

    OdpowiedzUsuń
  7. hej :) bardzo mi się podobają Twoje rzęsy! gdzie jej robiłaś jeśli mogę wiedzieć, u jakiej kosmetyczki? ile Ci się trzymały? pozdrawiam ! :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. U Pani Marylki(Marii) Błaszczyk w Przykonie. To ile będą Ci się trzymały zależy od tego jak będziesz o nie dbała :)

      Usuń