poniedziałek, 12 sierpnia 2013

Sierpniowe łupy.

Cześć ! ;)
Dziś pojechaliśmy z Tomkiem do Konina odebrać jego paszport .
Wykorzystując sytuację przeszłam się po Ferio i tym samym w moje ręce wpadło kilka nowości.
Na samym początku zaskoczyła mnie dobra wiadomość : w miejscu House i Cropp powstanie Stradivarius,
jedna z moich ulubionych sieciówek, której nie było w pobliżu ♥

Zacznę, może od łupów z Tesco.  Gruba, piżama( a właściwie dół ) z F&F. Idealna na zimę, uszyta z materiału, który cały czas chciałoby się przytulać. Co z tego, że wyglądam w niej jak Yeti, a Tomek nie mógł wyrobić ze śmiechu, gdy mnie w niej zobaczył :D Różowa wstążka na środku i deseń w ważki sprawił, że pokochałam ją od razu .


Dół od stroju kąpielowego. Od dawna próbowałam dopasować coś do góry od bikini, którą już kiedyś Wam pokazywałam . Wprawdzie wzór nie jest identyczny, ale kolory się zgadzają, dlatego wszystko zgrywa się w jedną całość .

Chusta H&M w kwieciste wzory na, których dominują moje ulubione kwiaty orchidee. Oprócz funkcji apaszki, którą będzie pełniła w jesienne dni posłuży również jako pareo w wakacyjny wyjazd, który nota bene nadal nie jest zaplanowany :(

Kolczyki liście. Mój nie odłączy element zakupów w Camaieu, mają tam tyle biżuterii, że nie sposób oprzeć się jakieś małej ozdóbce.

Koszulka Reserved z pięknym ogromnym nadrukiem . Marzyła mi się od dawna, tyle że wszystkie na jakie trafiałam miały kosmiczne ceny. Ta była przystępna więc nie mogłam sobie odmówić.



 Tak właściwie to wybrałam się na zakupy w poszukiwaniu spodni 7/8, których oczywiście nie kupiłam ! W zamian wybrałam buty w kolorze burgund, który ma być hitem tej jesieni . Dość niska szpilka sprawdzi się nie tylko na większe wyjścia. Na pytanie do czego będą mi pasować, po chwili namysłu odparłam  : "do  kolczyków liści! " .









13 komentarzy:

  1. Spodnie od piżamki faktycznie urocze! :D Ale mi pewnie by było w niej za gorąco ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. Świetne zakupy!!! spodnie od piżamy naprawdę są słodkie:)

    OdpowiedzUsuń
  3. śliczne buty!


    zapraszam do mnie;
    http://hiddenndreamms.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  4. świetne zakupki i spodnie piżamkowe na pewno cieplutkie;)

    OdpowiedzUsuń
  5. lubię takie ciepłe piżamki na zimę :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Uwielbiam zakupy - jakiekolwiek. <3

    OdpowiedzUsuń
  7. Jak nie jest zaplanowany, jak jest! nie mogę się doczekać!! :) ;* A.

    OdpowiedzUsuń
  8. Gdzie jedziecie ? ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nadal nie mamy wybranej oferty. Poważnie rozważamy Tunezję :)

      Usuń
  9. Wszystko fajne ;)

    http://closertotheedge1.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń

poniedziałek, 12 sierpnia 2013

Sierpniowe łupy.

Cześć ! ;)
Dziś pojechaliśmy z Tomkiem do Konina odebrać jego paszport .
Wykorzystując sytuację przeszłam się po Ferio i tym samym w moje ręce wpadło kilka nowości.
Na samym początku zaskoczyła mnie dobra wiadomość : w miejscu House i Cropp powstanie Stradivarius,
jedna z moich ulubionych sieciówek, której nie było w pobliżu ♥

Zacznę, może od łupów z Tesco.  Gruba, piżama( a właściwie dół ) z F&F. Idealna na zimę, uszyta z materiału, który cały czas chciałoby się przytulać. Co z tego, że wyglądam w niej jak Yeti, a Tomek nie mógł wyrobić ze śmiechu, gdy mnie w niej zobaczył :D Różowa wstążka na środku i deseń w ważki sprawił, że pokochałam ją od razu .


Dół od stroju kąpielowego. Od dawna próbowałam dopasować coś do góry od bikini, którą już kiedyś Wam pokazywałam . Wprawdzie wzór nie jest identyczny, ale kolory się zgadzają, dlatego wszystko zgrywa się w jedną całość .

Chusta H&M w kwieciste wzory na, których dominują moje ulubione kwiaty orchidee. Oprócz funkcji apaszki, którą będzie pełniła w jesienne dni posłuży również jako pareo w wakacyjny wyjazd, który nota bene nadal nie jest zaplanowany :(

Kolczyki liście. Mój nie odłączy element zakupów w Camaieu, mają tam tyle biżuterii, że nie sposób oprzeć się jakieś małej ozdóbce.

Koszulka Reserved z pięknym ogromnym nadrukiem . Marzyła mi się od dawna, tyle że wszystkie na jakie trafiałam miały kosmiczne ceny. Ta była przystępna więc nie mogłam sobie odmówić.



 Tak właściwie to wybrałam się na zakupy w poszukiwaniu spodni 7/8, których oczywiście nie kupiłam ! W zamian wybrałam buty w kolorze burgund, który ma być hitem tej jesieni . Dość niska szpilka sprawdzi się nie tylko na większe wyjścia. Na pytanie do czego będą mi pasować, po chwili namysłu odparłam  : "do  kolczyków liści! " .









13 komentarzy:

  1. Spodnie od piżamki faktycznie urocze! :D Ale mi pewnie by było w niej za gorąco ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. Świetne zakupy!!! spodnie od piżamy naprawdę są słodkie:)

    OdpowiedzUsuń
  3. śliczne buty!


    zapraszam do mnie;
    http://hiddenndreamms.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  4. świetne zakupki i spodnie piżamkowe na pewno cieplutkie;)

    OdpowiedzUsuń
  5. lubię takie ciepłe piżamki na zimę :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Uwielbiam zakupy - jakiekolwiek. <3

    OdpowiedzUsuń
  7. Jak nie jest zaplanowany, jak jest! nie mogę się doczekać!! :) ;* A.

    OdpowiedzUsuń
  8. Gdzie jedziecie ? ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nadal nie mamy wybranej oferty. Poważnie rozważamy Tunezję :)

      Usuń
  9. Wszystko fajne ;)

    http://closertotheedge1.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń