wtorek, 20 sierpnia 2013

Odwrócona kolejność.

Cześć :)
Piszę do Was po raz ostatni przed wyjazdem. Kolejna notka ukaże się dopiero po 29
 i wtedy zarzucę Was zdjęciami z podróży :D

Dwa tygodnie temu przeczytałam artykuł o najsłynniejszych fryzjerach świata i ich poradach dotyczących pielęgnacji włosów. Jedna ze złotych zasad dotyczyła osób, ze skłonnościami do przetłuszczania się włosów. Odżywki u takiej grupy wywołują nadmierne obciążenie przez co efekt "ulizania" pojawia się jeszcze szybciej. Aby nie rezygnować z odżywek, zaproponowano odwrócenie kolejności. Na początku kąpieli nałożyć odżywkę dzięki, której włosy zregenerują się, będą gładkie błyszczące i przede wszystkim zdrowe.
Następnie umyć dokładnie włosy szamponem, masując delikatnie skórę głowy co poprawi ukrwienie a tym samym szybszy porost włosów. Czasami używam jeszcze po raz kolejny odżywki, jednak nakładam ją wtedy jedynie na same końcówki pomijając nasadę .
 
Po wytarciu włosów ręcznikiem spryskuję je na całej długości mgiełką wzmacniającą,
 która mam nadzieję działa lepiej niż pachnie :D
Reasumując, stosuję tę metodę już dwa tygodnie. Moje włosy muszą być myte co drugi dzień, gdybym przetrzymała je choćby o jeden dzień z pewnością nie mogłabym się pokazać z takim "czymś" publicznie. Odkąd odwróciłam kolejność, spokojnie mogę myć je co trzy dni. Są bardzo sypkie, nie przetłuszczają się, ale nie straciły blasku i nadal są delikatne w dotyku tak jak po użyciu odżywki. Zapewne dla wielu z Was nie opisałam nic nowego, jednak dla mnie to strzał w dziesiątkę :)





11 komentarzy:

  1. Taka odwrotna metoda może być pomocna, szczególnie latem :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Ta metoda może rzeczywiście pomóc włosom przetłuszczającym się. Ja bym swoich suchych nie rozczesała bez odżywki po szamponie :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Ja już jakiś czas stosuję tą metodę, ale włosy jak do tej pory myłam co dwa dni, tak i dalej muszę tak robić. Ale przynajmniej kondycja włosów uległa poprawie :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Fajna metoda;3

    crazy-life-by-angelika.blogspot.com | zaapraszam na nową notkę. ♥
    + Obserwuję,liczę na rewanż. :)

    OdpowiedzUsuń
  5. ciekawe...chyba się skuszę i wypróbuję :)) co do mgiełki słyszałam, że bardzo dobra także nie martw się zapachem z pewnością skutecznością Cie powali :))

    OdpowiedzUsuń
  6. nie słyszałam o tej metodzie, ale bardzo ciekawa :)))

    OdpowiedzUsuń
  7. Nie słyszałam o tej metodzie, ale z chęcią wypróbuję! :) udanego wyjazdu :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Zostałaś nominowana do V.B.A, przeze mnie :3
    Info -> http://always-happy-and-young.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  9. Nie słyszałam o takim odwróceniem czynność :) Musze wypróbowac :)




    http://trendykate.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  10. kurcze, niewiedziałam o tym:) nieźle.
    Radicalu używam i chwalę sobie:)

    +obserwuję i liczę na rewanż:)
    www.agnes-show.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  11. Dobry jest ten szampon z garniera?:)
    Dzięki za obserwacje, również obserwuje. Będę odwiedzać Twojego bloga:)

    OdpowiedzUsuń

wtorek, 20 sierpnia 2013

Odwrócona kolejność.

Cześć :)
Piszę do Was po raz ostatni przed wyjazdem. Kolejna notka ukaże się dopiero po 29
 i wtedy zarzucę Was zdjęciami z podróży :D

Dwa tygodnie temu przeczytałam artykuł o najsłynniejszych fryzjerach świata i ich poradach dotyczących pielęgnacji włosów. Jedna ze złotych zasad dotyczyła osób, ze skłonnościami do przetłuszczania się włosów. Odżywki u takiej grupy wywołują nadmierne obciążenie przez co efekt "ulizania" pojawia się jeszcze szybciej. Aby nie rezygnować z odżywek, zaproponowano odwrócenie kolejności. Na początku kąpieli nałożyć odżywkę dzięki, której włosy zregenerują się, będą gładkie błyszczące i przede wszystkim zdrowe.
Następnie umyć dokładnie włosy szamponem, masując delikatnie skórę głowy co poprawi ukrwienie a tym samym szybszy porost włosów. Czasami używam jeszcze po raz kolejny odżywki, jednak nakładam ją wtedy jedynie na same końcówki pomijając nasadę .
 
Po wytarciu włosów ręcznikiem spryskuję je na całej długości mgiełką wzmacniającą,
 która mam nadzieję działa lepiej niż pachnie :D
Reasumując, stosuję tę metodę już dwa tygodnie. Moje włosy muszą być myte co drugi dzień, gdybym przetrzymała je choćby o jeden dzień z pewnością nie mogłabym się pokazać z takim "czymś" publicznie. Odkąd odwróciłam kolejność, spokojnie mogę myć je co trzy dni. Są bardzo sypkie, nie przetłuszczają się, ale nie straciły blasku i nadal są delikatne w dotyku tak jak po użyciu odżywki. Zapewne dla wielu z Was nie opisałam nic nowego, jednak dla mnie to strzał w dziesiątkę :)





11 komentarzy:

  1. Taka odwrotna metoda może być pomocna, szczególnie latem :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Ta metoda może rzeczywiście pomóc włosom przetłuszczającym się. Ja bym swoich suchych nie rozczesała bez odżywki po szamponie :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Ja już jakiś czas stosuję tą metodę, ale włosy jak do tej pory myłam co dwa dni, tak i dalej muszę tak robić. Ale przynajmniej kondycja włosów uległa poprawie :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Fajna metoda;3

    crazy-life-by-angelika.blogspot.com | zaapraszam na nową notkę. ♥
    + Obserwuję,liczę na rewanż. :)

    OdpowiedzUsuń
  5. ciekawe...chyba się skuszę i wypróbuję :)) co do mgiełki słyszałam, że bardzo dobra także nie martw się zapachem z pewnością skutecznością Cie powali :))

    OdpowiedzUsuń
  6. nie słyszałam o tej metodzie, ale bardzo ciekawa :)))

    OdpowiedzUsuń
  7. Nie słyszałam o tej metodzie, ale z chęcią wypróbuję! :) udanego wyjazdu :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Zostałaś nominowana do V.B.A, przeze mnie :3
    Info -> http://always-happy-and-young.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  9. Nie słyszałam o takim odwróceniem czynność :) Musze wypróbowac :)




    http://trendykate.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  10. kurcze, niewiedziałam o tym:) nieźle.
    Radicalu używam i chwalę sobie:)

    +obserwuję i liczę na rewanż:)
    www.agnes-show.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  11. Dobry jest ten szampon z garniera?:)
    Dzięki za obserwacje, również obserwuje. Będę odwiedzać Twojego bloga:)

    OdpowiedzUsuń