niedziela, 18 sierpnia 2013

Maybelline Hydra Extreme .

Cześć !
W piątek spotkanie z kobietami ♥
Dzięki Nati limonkowy strój kąpielowy Reserved jest mój za jedyne 35zł :)
Dzisiaj pobudka telefoniczna i szybka wyprawa do biura turystycznego.
Jutro jedziemy z Asią do Konina i wybieramy ofertę. Cieszę się jak cholera ! :)

Na ustach mam szminkę Maybelline Hydra Extreme nr 535 o której możecie poczytać również tutaj.
Bardzo lubię ten odcień czerwieni. Dzięki sztucznym rzęsom mój makijaż wykonuję teraz w ekspresowym tempie :)














15 komentarzy:

  1. te rzęsy są super!

    zapraszam do mnie;
    http://hiddenndreamms.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  2. Pomadka jest świetna, pasuję do Ciebie :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Bardzo ładnie wyglądasz, a kolor pomadki idealnie do Ciebie pasuje :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Pokaż strój ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Po powrocie z wakacji zarzucę Was zdjęciami w nim :D

      Usuń
  5. Gdzie miałaś robione te rzęsy, czyżby w Przykonie? Bo mało zapłaciłaś a efekt rzeczywiście super, chyba też się skuszę.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tak, w Przykonie. Na pewno nie zapłaciłam mało, bo wiem, że idzie to zrobić dużo taniej u dziewczyn, które nie mają salonów kosmetycznych. Powiedziałabym, że zapłaciłam adekwatnie do uzyskanego efektu :)

      Usuń
  6. fotogeniczna jestes:)
    obserwujemy?

    OdpowiedzUsuń
  7. fajnie że sobie ulżyłaś z tymi rzęsami :D
    obserwuję i liczę na Twój rewanż :)
    diylikeit.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  8. będziesz w Malanowie w week ? :D

    OdpowiedzUsuń

niedziela, 18 sierpnia 2013

Maybelline Hydra Extreme .

Cześć !
W piątek spotkanie z kobietami ♥
Dzięki Nati limonkowy strój kąpielowy Reserved jest mój za jedyne 35zł :)
Dzisiaj pobudka telefoniczna i szybka wyprawa do biura turystycznego.
Jutro jedziemy z Asią do Konina i wybieramy ofertę. Cieszę się jak cholera ! :)

Na ustach mam szminkę Maybelline Hydra Extreme nr 535 o której możecie poczytać również tutaj.
Bardzo lubię ten odcień czerwieni. Dzięki sztucznym rzęsom mój makijaż wykonuję teraz w ekspresowym tempie :)














15 komentarzy:

  1. te rzęsy są super!

    zapraszam do mnie;
    http://hiddenndreamms.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  2. Pomadka jest świetna, pasuję do Ciebie :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Bardzo ładnie wyglądasz, a kolor pomadki idealnie do Ciebie pasuje :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Pokaż strój ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Po powrocie z wakacji zarzucę Was zdjęciami w nim :D

      Usuń
  5. Gdzie miałaś robione te rzęsy, czyżby w Przykonie? Bo mało zapłaciłaś a efekt rzeczywiście super, chyba też się skuszę.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tak, w Przykonie. Na pewno nie zapłaciłam mało, bo wiem, że idzie to zrobić dużo taniej u dziewczyn, które nie mają salonów kosmetycznych. Powiedziałabym, że zapłaciłam adekwatnie do uzyskanego efektu :)

      Usuń
  6. fotogeniczna jestes:)
    obserwujemy?

    OdpowiedzUsuń
  7. fajnie że sobie ulżyłaś z tymi rzęsami :D
    obserwuję i liczę na Twój rewanż :)
    diylikeit.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  8. będziesz w Malanowie w week ? :D

    OdpowiedzUsuń