sobota, 27 lipca 2013

Pielęgnacja włosów i ciała.

Cześć ! :)
Dziś chciałam Wam przedstawić moje obecne a właściwie już kończące się
(w przypadku odżywki i żeli) kosmetyki do włosów i ciała.
Po raz drugi zaryzykowałam i kupiłam kosmetyki Garnier Ultra Doux. Moje pierwsze spotkanie z nimi nie było dość udane, gdyż szampon strasznie obciążał moje włosy. Ku zaskoczeniu firma zmieniła formułę i teraz produkt sprawdza się rewelacyjnie. W połączeniu z odżywką z tej serii moje włosy stały się puszyste, mega miękkie i mniej zniszczone. W dodatku świetnie pachną ! :)



Drugim dość starym zakupem były żele pod prysznic firmy Dove. Przy codziennym użytkowaniu stwierdzam, że są naprawdę wydajne. Po wyciśnięciu kropki wielkości orzecha laskowego na gąbkę możemy bez problemu umyć całe ciało. Niestety z tego produktu nie jestem już tak zadowolona jak z poprzedniego. Skusiłam się na te żele w dużej mierze ze względu na formułę nutrium moisture, która ma za zadanie nawilżyć mój naskórek. Po kilku miesiącach nie widać żadnej poprawy w nawilżeniu mojej skóry . Co więcej żel lubi zostawiać białe ślady na ciele. Plusem jest na pewno to, że zapach utrzymuje się przez kilka godzin, zwłaszcza ten ogórkowy :)




9 komentarzy:

  1. nie mialam tej odzywki z garniera ale sporo pozytywnych opini o niej czytalam x

    OdpowiedzUsuń
  2. U mnie produkty z garniera w ogóle się nie sprawdzają. Moje włosy ich nie lubią ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. moim włosom niestety nie służą kosmetyki Garniera.

    OdpowiedzUsuń
  4. słyszałam o tym szamponie dobre opinie :)

    OdpowiedzUsuń
  5. dużo dobrego słyszałąm o tej odżywce z Garniera - jak ją zobaczę gdzieś na sklepowej półce to na pewno kupię;) z Dove moją ulubioną serią jest ta granatowa Intense Repair:)

    OdpowiedzUsuń
  6. Szampon miałam i dobrze się u mnie sprawdził, odżywki jeszcze nie miałam :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Dove nigdy nie używałam, spróbuję :)

    OdpowiedzUsuń

sobota, 27 lipca 2013

Pielęgnacja włosów i ciała.

Cześć ! :)
Dziś chciałam Wam przedstawić moje obecne a właściwie już kończące się
(w przypadku odżywki i żeli) kosmetyki do włosów i ciała.
Po raz drugi zaryzykowałam i kupiłam kosmetyki Garnier Ultra Doux. Moje pierwsze spotkanie z nimi nie było dość udane, gdyż szampon strasznie obciążał moje włosy. Ku zaskoczeniu firma zmieniła formułę i teraz produkt sprawdza się rewelacyjnie. W połączeniu z odżywką z tej serii moje włosy stały się puszyste, mega miękkie i mniej zniszczone. W dodatku świetnie pachną ! :)



Drugim dość starym zakupem były żele pod prysznic firmy Dove. Przy codziennym użytkowaniu stwierdzam, że są naprawdę wydajne. Po wyciśnięciu kropki wielkości orzecha laskowego na gąbkę możemy bez problemu umyć całe ciało. Niestety z tego produktu nie jestem już tak zadowolona jak z poprzedniego. Skusiłam się na te żele w dużej mierze ze względu na formułę nutrium moisture, która ma za zadanie nawilżyć mój naskórek. Po kilku miesiącach nie widać żadnej poprawy w nawilżeniu mojej skóry . Co więcej żel lubi zostawiać białe ślady na ciele. Plusem jest na pewno to, że zapach utrzymuje się przez kilka godzin, zwłaszcza ten ogórkowy :)




9 komentarzy:

  1. nie mialam tej odzywki z garniera ale sporo pozytywnych opini o niej czytalam x

    OdpowiedzUsuń
  2. U mnie produkty z garniera w ogóle się nie sprawdzają. Moje włosy ich nie lubią ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. moim włosom niestety nie służą kosmetyki Garniera.

    OdpowiedzUsuń
  4. słyszałam o tym szamponie dobre opinie :)

    OdpowiedzUsuń
  5. dużo dobrego słyszałąm o tej odżywce z Garniera - jak ją zobaczę gdzieś na sklepowej półce to na pewno kupię;) z Dove moją ulubioną serią jest ta granatowa Intense Repair:)

    OdpowiedzUsuń
  6. Szampon miałam i dobrze się u mnie sprawdził, odżywki jeszcze nie miałam :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Dove nigdy nie używałam, spróbuję :)

    OdpowiedzUsuń