czwartek, 18 lipca 2013

Kosmetyki - czas, start!

Cześć :)
Dziś przybywam do Was z kolejnymi recenzjami kosmetycznymi. Przyznam, że dawno nie było mnie tutaj od tej strony, jednak znacznie lepiej czuję się tworząc notki dotyczące mody i ubrań. Być może w przyszłości przerzucę się tylko na jedną z tych dziedzin, jednakże na razie pozostańmy przy tym co jest :)

1.Puder Rimmel Match Perfection. Czyżbym znalazła swój ideał?
Wzięłam go na przetestowanie z racji promocji, która obowiązywałam w Rossmannie na ten produkt.
I przez ani jedną sekundę nie pożałowałam tej decyzji . Puder jest wprost rewelacyjny ! Doskonale maskuje niedoskonałości, matuje skórę twarzy pozostawiając przy tym naturalny wygląd.



2.Eyeliner firmy Wibo to sprawdzony kosmetyk, który kupuje od lat.
 Jest bardzo wydajny i ma poręczny pędzelek, 
którym można wymalować każdy rodzaj kreski . 
Kolejny faworyt w mojej kosmetyczce.
3. Puder transparentny firmy Oriflame było mi dane przetestować na warsztatach organizowanych przez tę firmę. Przy najbliższej promocji wpadł on w moje posiadanie i na pewno szybko mnie nie opuści. Sprawia, że skóra w mgnieniu oka staje się matowa i nie trzeba martwić o poprawianie makijażu przez wiele godzin .


4. Ostatni produkt należy również do firmy Oriflame. Jest to podkład Ever Lasting, który bardzo dobrze sprawdza się w przypadku mojej cery mieszanej. Nie powoduje efektu maski, jednak kryje na naprawdę wysokim poziomie. W dodatku utrzymuje się przez kilka ładnych godzin ( ale z pewnością nie jest to, aż 10h o czym zapewnia producent :) ).



11 komentarzy:

  1. Też mam ten eyeliner! Jest świetny :D A powiedz mi czy ten puder w kompakcie dałby radę zastąpić fluid? :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Myślę, że dałby radę, bo naprawdę świetnie się sprawuje już nawet moja mama zaczęła go ode mnie pożyczać ;)

      Usuń
  2. ten eyeliner mnie bardzo zaciekawił,bo sama szukam idealnego :D

    OdpowiedzUsuń
  3. Też mam te dwa ostatnie kosmetyki z Orfilame i są świetne ;)

    OdpowiedzUsuń
  4. Wibo okazał się u mnie tandetą. Szybko rozmazywał się. :-)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Być może trafiłaś na przeterminowany produkt lub felerną produkcję. Ja eyelinerów Wibo używam już 3 lata i nie mogę powiedzieć na nie złego słowa. Po całym dniu pracy kreska jest utrzymana w nienagannym stanie :)

      Usuń
  5. To tylko przesyłka i pokazuję co wygrałam :) tak już się przyjęło, że większość wstawia swoje przesyłki :) na pewno nie wstawiłabym zdjęcia majtek, które kupiłam :P a z Wibo eyeliner mam i jestem zachwycona! :D

    OdpowiedzUsuń
  6. Właśnie zastanawiałam się nad zamówieniem tego podkładu z Oriflame i chyba się skuszę, skoro jest fajny :)

    OdpowiedzUsuń
  7. ciekawy ten puder oriflame;) Dzieki za odwiedziny,dodaje do obserwowanych;)

    OdpowiedzUsuń
  8. Odpowiedzi
    1. Jest dopasowany do koloru mojej skóry :)

      Usuń

czwartek, 18 lipca 2013

Kosmetyki - czas, start!

Cześć :)
Dziś przybywam do Was z kolejnymi recenzjami kosmetycznymi. Przyznam, że dawno nie było mnie tutaj od tej strony, jednak znacznie lepiej czuję się tworząc notki dotyczące mody i ubrań. Być może w przyszłości przerzucę się tylko na jedną z tych dziedzin, jednakże na razie pozostańmy przy tym co jest :)

1.Puder Rimmel Match Perfection. Czyżbym znalazła swój ideał?
Wzięłam go na przetestowanie z racji promocji, która obowiązywałam w Rossmannie na ten produkt.
I przez ani jedną sekundę nie pożałowałam tej decyzji . Puder jest wprost rewelacyjny ! Doskonale maskuje niedoskonałości, matuje skórę twarzy pozostawiając przy tym naturalny wygląd.



2.Eyeliner firmy Wibo to sprawdzony kosmetyk, który kupuje od lat.
 Jest bardzo wydajny i ma poręczny pędzelek, 
którym można wymalować każdy rodzaj kreski . 
Kolejny faworyt w mojej kosmetyczce.
3. Puder transparentny firmy Oriflame było mi dane przetestować na warsztatach organizowanych przez tę firmę. Przy najbliższej promocji wpadł on w moje posiadanie i na pewno szybko mnie nie opuści. Sprawia, że skóra w mgnieniu oka staje się matowa i nie trzeba martwić o poprawianie makijażu przez wiele godzin .


4. Ostatni produkt należy również do firmy Oriflame. Jest to podkład Ever Lasting, który bardzo dobrze sprawdza się w przypadku mojej cery mieszanej. Nie powoduje efektu maski, jednak kryje na naprawdę wysokim poziomie. W dodatku utrzymuje się przez kilka ładnych godzin ( ale z pewnością nie jest to, aż 10h o czym zapewnia producent :) ).



11 komentarzy:

  1. Też mam ten eyeliner! Jest świetny :D A powiedz mi czy ten puder w kompakcie dałby radę zastąpić fluid? :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Myślę, że dałby radę, bo naprawdę świetnie się sprawuje już nawet moja mama zaczęła go ode mnie pożyczać ;)

      Usuń
  2. ten eyeliner mnie bardzo zaciekawił,bo sama szukam idealnego :D

    OdpowiedzUsuń
  3. Też mam te dwa ostatnie kosmetyki z Orfilame i są świetne ;)

    OdpowiedzUsuń
  4. Wibo okazał się u mnie tandetą. Szybko rozmazywał się. :-)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Być może trafiłaś na przeterminowany produkt lub felerną produkcję. Ja eyelinerów Wibo używam już 3 lata i nie mogę powiedzieć na nie złego słowa. Po całym dniu pracy kreska jest utrzymana w nienagannym stanie :)

      Usuń
  5. To tylko przesyłka i pokazuję co wygrałam :) tak już się przyjęło, że większość wstawia swoje przesyłki :) na pewno nie wstawiłabym zdjęcia majtek, które kupiłam :P a z Wibo eyeliner mam i jestem zachwycona! :D

    OdpowiedzUsuń
  6. Właśnie zastanawiałam się nad zamówieniem tego podkładu z Oriflame i chyba się skuszę, skoro jest fajny :)

    OdpowiedzUsuń
  7. ciekawy ten puder oriflame;) Dzieki za odwiedziny,dodaje do obserwowanych;)

    OdpowiedzUsuń
  8. Odpowiedzi
    1. Jest dopasowany do koloru mojej skóry :)

      Usuń