poniedziałek, 15 lipca 2013

Cukierkowy zestaw.

Cześć ! :)
Od kilku tygodni ćwiczę razem z Chodakowską, a od paru dni dołączyła do mnie również moja mama.
Idzie nam coraz lepiej, wytrzymujemy już znacznie więcej minut niż na początku.
A jaką sprawia nam to frajdę :)

Dziś mam dla Was cukierkowy look w moim wykonaniu .
Na sobie mam:
Chusteczkę zawiązaną w stylu pin-up girl,
zwiewną białą koszulkę wiązaną na dole ,
różowe, cukierkowe spodenki,
sandałki z ćwiekami, które pokazywałam Wam już w ostatnim poście,
perłowe i różowe bransoletki,
torebkę w marynarskim stylu, która jest moim najnowszym nabytkiem :)








 
 

15 komentarzy:

  1. Chcę taką torebkę! Jest prześliczna :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Ja raz ćwiczyłam z Ewą tydzień temu i to tylko 15 minut :D jakoś znowu się do tego zabrać nie mogę :(

    OdpowiedzUsuń
  3. Piękna torebka :D gdzie ją kupiłaś?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. W Turku na ulicy Kolskiej, ten sklep chyba nie ma bliżej określonej nazwy :D

      Usuń
    2. A ile taka torebka? ;)

      Usuń
  4. gdzie kupiłaś spodenki?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Spodenki mają już rok czasu i pochodzą z jakiegoś turkowskiego sklepiku, którego nazwy oczywiście nie znam ;)

      Usuń
  5. Moim zdaniem zepsułaś po linii cały look tą wredną hustką na głowie! A idź Ty Monia! Po 1 kolor, po 2 styl. Nie rób tak. Delikatny zestaw, a opaska nie tylko jako kolor ale i dodaje charakteru, co nie pasuje tutaj. :-)

    OdpowiedzUsuń
  6. ale super stylizacja :) normalnie + 20 do seksapilu :)
    obserwuję

    OdpowiedzUsuń
  7. ja również dzisiaj znowu wróciłam do Chodakowskiej. Postawiłam od razu na Turbo Spalanie, i coś niesamowitego :) pięknie wyglądasz! ;*

    OdpowiedzUsuń
  8. Nie zakładaj tej chustki na głowę.
    Po za tym zacnie. :-D

    OdpowiedzUsuń
  9. świetna torebka i pięknie wyglądasz, tylko ta chusteczka mi troszkę nie pasuje :p

    OdpowiedzUsuń
  10. wyglądasz fantastycznie ;)
    chusta tu niczego nie psuje ! chaos czasami jest potrzebny ;p

    zazdroszczę wytrwałości z Chodakowską- mi brakuje samozaparcia w ćwiczeniach.
    pozdrawiam i dziękuję za odwiedziny ;)
    ja już obserwuję i czekam na Ciebie.

    OdpowiedzUsuń

poniedziałek, 15 lipca 2013

Cukierkowy zestaw.

Cześć ! :)
Od kilku tygodni ćwiczę razem z Chodakowską, a od paru dni dołączyła do mnie również moja mama.
Idzie nam coraz lepiej, wytrzymujemy już znacznie więcej minut niż na początku.
A jaką sprawia nam to frajdę :)

Dziś mam dla Was cukierkowy look w moim wykonaniu .
Na sobie mam:
Chusteczkę zawiązaną w stylu pin-up girl,
zwiewną białą koszulkę wiązaną na dole ,
różowe, cukierkowe spodenki,
sandałki z ćwiekami, które pokazywałam Wam już w ostatnim poście,
perłowe i różowe bransoletki,
torebkę w marynarskim stylu, która jest moim najnowszym nabytkiem :)








 
 

15 komentarzy:

  1. Chcę taką torebkę! Jest prześliczna :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Ja raz ćwiczyłam z Ewą tydzień temu i to tylko 15 minut :D jakoś znowu się do tego zabrać nie mogę :(

    OdpowiedzUsuń
  3. Piękna torebka :D gdzie ją kupiłaś?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. W Turku na ulicy Kolskiej, ten sklep chyba nie ma bliżej określonej nazwy :D

      Usuń
    2. A ile taka torebka? ;)

      Usuń
  4. gdzie kupiłaś spodenki?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Spodenki mają już rok czasu i pochodzą z jakiegoś turkowskiego sklepiku, którego nazwy oczywiście nie znam ;)

      Usuń
  5. Moim zdaniem zepsułaś po linii cały look tą wredną hustką na głowie! A idź Ty Monia! Po 1 kolor, po 2 styl. Nie rób tak. Delikatny zestaw, a opaska nie tylko jako kolor ale i dodaje charakteru, co nie pasuje tutaj. :-)

    OdpowiedzUsuń
  6. ale super stylizacja :) normalnie + 20 do seksapilu :)
    obserwuję

    OdpowiedzUsuń
  7. ja również dzisiaj znowu wróciłam do Chodakowskiej. Postawiłam od razu na Turbo Spalanie, i coś niesamowitego :) pięknie wyglądasz! ;*

    OdpowiedzUsuń
  8. Nie zakładaj tej chustki na głowę.
    Po za tym zacnie. :-D

    OdpowiedzUsuń
  9. świetna torebka i pięknie wyglądasz, tylko ta chusteczka mi troszkę nie pasuje :p

    OdpowiedzUsuń
  10. wyglądasz fantastycznie ;)
    chusta tu niczego nie psuje ! chaos czasami jest potrzebny ;p

    zazdroszczę wytrwałości z Chodakowską- mi brakuje samozaparcia w ćwiczeniach.
    pozdrawiam i dziękuję za odwiedziny ;)
    ja już obserwuję i czekam na Ciebie.

    OdpowiedzUsuń