wtorek, 2 lipca 2013

Ambitne plany .

Cześć  :)
Mój facet chyba nigdy nie przestanie mnie zaskakiwać! W sobotę mimochodem rzucił pytanie czy nie chciałabym jechać z nim na mecz FC Barcelony do Gdańska. W niedzielę zadzwonił do mnie z wiadomością, że mamy już zarezerwowane bilety ! <3

Jeszcze przed wakacjami zapisywałam w kalendarzu wszystkie plany, jakie chciałabym wykonać w to lato.
Trochę się tego uzbierało, ale dzięki temu moje dni z pewnością nie są wypełnione nudą.
Pomagam mamie w sklepie, wystawiam rzeczy na sprzedaż, i czekam na kurs języka włoskiego, który ma przyjść do mnie na dniach. Będę samoukiem - zobaczymy jak wiele uda mi się rozwinąć w tej dziedzinie.
Oprócz tego postanowiłam odświeżyć moją starą pasję - rysowanie .
 
 Zaraz w pierwszym dniu wakacji standardowo wybrałam się do biblioteki. Widok Chłopów Reymonta podczas odpoczynku od zajęć uniwersyteckich może być dość zaskakujący, ale kiedyś obiecałam sobie, że przeczytam tę książkę, gdyż w liceum zwyczajnie nie zdążyłam doczytać do końca - i miejmy nadzieję słowa dotrzymam.
Staram się również urozmaicać mojej rodzinie obiady serwując im dania z książki kucharskiej.
Drogą losową wybór padł na wołowinę z pastą serową .
 
 Dziś kurier przyniósł moją nową pościel w romantyczne, kwieciste wzory <3
 A na koniec pożegnalne już zdjęcia moich długich włosów, które w czwartek idą " na ścięcie".
Większość moich bliskich odradza mi tego pomysłu, ale decyzja podjęta.
Najwyżej będę zapuszczała je przez kolejne...cztery lata .
(Zlejcie fakt, że w okularach odbija się moja ręka i cała reszta)







8 komentarzy:

  1. oj,ale włoski masz prześliczne! :) A tego meczu zazdroszczę Wam,uwielbiam FC Barcelonę :)

    OdpowiedzUsuń
  2. nie ścinaaaj ! anonimy specjalnie tak piszą że będzie Ci lepiej, a naprawdę chcą Cię oszpecić...

    OdpowiedzUsuń
  3. nie ma co żałować włosów, odrastanie niby trwa długo, ale i tak warto zaszaleć! :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Nie ma co żałować włosów. W końcu odrosną. Ja tez kilka lat temu ścięłam na krótko i nie żałowałam tego. :)
    + Możemy obserwować. :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Ale masz ambitne plany ;D Ja to muszę jedynie skończyć pracę mgr, ale jakoś mi nie idzie :( mam lenia strasznego.
    A co do włosów, to ja bym nie ścinała! Kurczę, masz takie piękne te włoski!

    OdpowiedzUsuń
  6. włosy będą ok ;) Głowa do góry XD

    ______________________________________________

    www.casprzet.blogspot.com :))

    OdpowiedzUsuń
  7. Piękne włosyy <#

    http://the-best-version-of-you1.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń

wtorek, 2 lipca 2013

Ambitne plany .

Cześć  :)
Mój facet chyba nigdy nie przestanie mnie zaskakiwać! W sobotę mimochodem rzucił pytanie czy nie chciałabym jechać z nim na mecz FC Barcelony do Gdańska. W niedzielę zadzwonił do mnie z wiadomością, że mamy już zarezerwowane bilety ! <3

Jeszcze przed wakacjami zapisywałam w kalendarzu wszystkie plany, jakie chciałabym wykonać w to lato.
Trochę się tego uzbierało, ale dzięki temu moje dni z pewnością nie są wypełnione nudą.
Pomagam mamie w sklepie, wystawiam rzeczy na sprzedaż, i czekam na kurs języka włoskiego, który ma przyjść do mnie na dniach. Będę samoukiem - zobaczymy jak wiele uda mi się rozwinąć w tej dziedzinie.
Oprócz tego postanowiłam odświeżyć moją starą pasję - rysowanie .
 
 Zaraz w pierwszym dniu wakacji standardowo wybrałam się do biblioteki. Widok Chłopów Reymonta podczas odpoczynku od zajęć uniwersyteckich może być dość zaskakujący, ale kiedyś obiecałam sobie, że przeczytam tę książkę, gdyż w liceum zwyczajnie nie zdążyłam doczytać do końca - i miejmy nadzieję słowa dotrzymam.
Staram się również urozmaicać mojej rodzinie obiady serwując im dania z książki kucharskiej.
Drogą losową wybór padł na wołowinę z pastą serową .
 
 Dziś kurier przyniósł moją nową pościel w romantyczne, kwieciste wzory <3
 A na koniec pożegnalne już zdjęcia moich długich włosów, które w czwartek idą " na ścięcie".
Większość moich bliskich odradza mi tego pomysłu, ale decyzja podjęta.
Najwyżej będę zapuszczała je przez kolejne...cztery lata .
(Zlejcie fakt, że w okularach odbija się moja ręka i cała reszta)







8 komentarzy:

  1. oj,ale włoski masz prześliczne! :) A tego meczu zazdroszczę Wam,uwielbiam FC Barcelonę :)

    OdpowiedzUsuń
  2. nie ścinaaaj ! anonimy specjalnie tak piszą że będzie Ci lepiej, a naprawdę chcą Cię oszpecić...

    OdpowiedzUsuń
  3. nie ma co żałować włosów, odrastanie niby trwa długo, ale i tak warto zaszaleć! :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Nie ma co żałować włosów. W końcu odrosną. Ja tez kilka lat temu ścięłam na krótko i nie żałowałam tego. :)
    + Możemy obserwować. :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Ale masz ambitne plany ;D Ja to muszę jedynie skończyć pracę mgr, ale jakoś mi nie idzie :( mam lenia strasznego.
    A co do włosów, to ja bym nie ścinała! Kurczę, masz takie piękne te włoski!

    OdpowiedzUsuń
  6. włosy będą ok ;) Głowa do góry XD

    ______________________________________________

    www.casprzet.blogspot.com :))

    OdpowiedzUsuń
  7. Piękne włosyy <#

    http://the-best-version-of-you1.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń