poniedziałek, 10 czerwca 2013

Sesja daje się we znaki.

Cześć :)
Gdy, tylko skończy się sesja obiecuję bardziej dbać o bloga .
Tak na szybko - co wpadło w moje ręce w ciągu ostatnich tygodni :

 Perfumy Oriflame - Love Potion:


 Antyperspirant Garnier mineral:

 Szampon do włosów Biovax:

 Odżywka do włosów Garnier mega objętość :

Balsam do ciała Eveline orchidea i kokos:

 Coś dla Shamii - płyn przeciwko plątaniu i kołtunieniu włosów/sierści:

 Derm Skrzyp Forte- tabletki na skórę,włosy i paznokcie:

Góra od bikini, która w zależności od ułożenie może prezentować się w różny sposób:

A tymczasem zabieram się za naukę umilając sobie czas truskawkami z bitą śmietaną ! ;)



12 komentarzy:

  1. perfumki mają bardzo ładny flakonik :))

    OdpowiedzUsuń
  2. Nowy post o włosach:)
    Zapraszam:)
    Obserwujemy?:>

    OdpowiedzUsuń
  3. fajna góra od bikini :) powodzenia z tą sesją! :)

    OdpowiedzUsuń
  4. bikini ♥ a ten balsam od Eveline jest genialny ♥ !

    Może obserwujemy ?
    crazyworld1000.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  5. Ile dałaś za te tabletki i czy były polaczane dwa ze soba czy kupowalas osobno?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. 17zł. Kupiłam je w promocji w Super-Pharm, gdzie do wybranych produktów drugi był za grosz :)

      Usuń
  6. ta góra od bikini jest naprawdę bardzo fajna. ;)
    pozdrawiam serdecznie i zapraszam do siebie. ;)

    OdpowiedzUsuń
  7. Zakochałam się w tych perfumach Love Potion jak tylko weszły do katalogu! ALe cały czas unikam kupna, bo mam za dużo otwartych zapachów :( Kusisz mnie! :D

    OdpowiedzUsuń
  8. Hej, nominuje cię do liebster award. Szczegóły u mnie na blogu!:D Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  9. Lubie antyperspiranty Garniera.
    Truskawki ♥

    OdpowiedzUsuń
  10. Daj znac jak sprawuje się biovax :)

    OdpowiedzUsuń

poniedziałek, 10 czerwca 2013

Sesja daje się we znaki.

Cześć :)
Gdy, tylko skończy się sesja obiecuję bardziej dbać o bloga .
Tak na szybko - co wpadło w moje ręce w ciągu ostatnich tygodni :

 Perfumy Oriflame - Love Potion:


 Antyperspirant Garnier mineral:

 Szampon do włosów Biovax:

 Odżywka do włosów Garnier mega objętość :

Balsam do ciała Eveline orchidea i kokos:

 Coś dla Shamii - płyn przeciwko plątaniu i kołtunieniu włosów/sierści:

 Derm Skrzyp Forte- tabletki na skórę,włosy i paznokcie:

Góra od bikini, która w zależności od ułożenie może prezentować się w różny sposób:

A tymczasem zabieram się za naukę umilając sobie czas truskawkami z bitą śmietaną ! ;)



12 komentarzy:

  1. perfumki mają bardzo ładny flakonik :))

    OdpowiedzUsuń
  2. Nowy post o włosach:)
    Zapraszam:)
    Obserwujemy?:>

    OdpowiedzUsuń
  3. fajna góra od bikini :) powodzenia z tą sesją! :)

    OdpowiedzUsuń
  4. bikini ♥ a ten balsam od Eveline jest genialny ♥ !

    Może obserwujemy ?
    crazyworld1000.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  5. Ile dałaś za te tabletki i czy były polaczane dwa ze soba czy kupowalas osobno?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. 17zł. Kupiłam je w promocji w Super-Pharm, gdzie do wybranych produktów drugi był za grosz :)

      Usuń
  6. ta góra od bikini jest naprawdę bardzo fajna. ;)
    pozdrawiam serdecznie i zapraszam do siebie. ;)

    OdpowiedzUsuń
  7. Zakochałam się w tych perfumach Love Potion jak tylko weszły do katalogu! ALe cały czas unikam kupna, bo mam za dużo otwartych zapachów :( Kusisz mnie! :D

    OdpowiedzUsuń
  8. Hej, nominuje cię do liebster award. Szczegóły u mnie na blogu!:D Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  9. Lubie antyperspiranty Garniera.
    Truskawki ♥

    OdpowiedzUsuń
  10. Daj znac jak sprawuje się biovax :)

    OdpowiedzUsuń