czwartek, 27 czerwca 2013

Pielęgnacja włosów.

Postanowiłam, że jeżeli zdam sesję w pierwszym terminie to zmieniam kolor włosów i być może znacznie je obcinam(chociaż do tego nie jestem w 100% przekonana) .
Na razie wszystko idzie w dobrym kierunku, 2/3 egzaminy zaliczone,
 jutro najtrudniejszy z nich.
Podobają mi się włosy tej długości, z drugiej strony szkoda mi tak radykalnie je obcinać .



Szampon Biovax w duecie z odżywką Garnier.

Szampon ma 200ml, cena regularna to ok. 20zł . Jego zadaniem jest intensywna regeneracja oraz odbudowa włosów dzięki proteinom mlecznym i laktozie. Producent przekonuje o zdrowych, lśniących , nierozdwajających się oraz niełamliwych włosach.
W rezultacie z pewnością nigdy nie kupię tego produktu po raz drugi. 
Zalety:
♥ ładnie pachnie.
♥ jest wyprodukowany w Polsce.
Wady:
( - ) jest strasznie niewydajny, muszę nałożyć ogromną ilość szamponu, żeby pokryć całe włosy,
( - )nie pieni się,
( - )włosy są po nim suche jak siano,
( - )bez użycia odżywki nie ma mowy o ich rozczesaniu,
( - )włosy są nieprzyjemne w dotyku, są bardzo szorstkie.
Ocena 0,5/6


Odżywka Garnier - zapewnia objętość nawet do 48h dzięki formule termoaktywnej,
 idealna do włosów cienkich,  nadaje im sprężystość i gładkość. Cena ok. 8 -12zł
Zalety:
♥ cudowny,charakterystyczny zapach,
♥ włosy są mega gładkie,
♥ łatwo się rozczesują

Wady :
( - ) nie zauważyłam poprawy w ich kondycji,
( - ) nie widzę różnicy w objętości po wysuszeniu suszarką, formuła termoaktywna w ogóle nie sprawdza się w moim przypadku
( - ) mało wydajna.
 Ocena : 4/6

A na koniec moje włosy bez ingerencji prostownicy czy lokówki.
Z wiekiem coraz bardziej zaczynają " falować" :D

3 komentarze:

  1. też strasznie podoba mi się taka długość włosów, nawet ostatnio się tak obcięłam, ale nie wyglądałam dobrze. na szczęście już mi dużo urosły :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Przy długich włosach lepiej je ścinać na raty. Za duża zmiana może być lekkim szokiem. ;) Ja raz ścięłam włosy krótko, tak że nawet 2 kucyków nie umiałam zrobić. Na lato miałam fajną fryzurę, bo włosy nie grzały, ale za to ile cierpliwości potrzebowałam, żeby je znów odchować na długość...

    OdpowiedzUsuń
  3. Ja ostatnio ścięłam około ponad 30 cm włosów ale i tak mam no tak za biust ;D
    Wpadnij do mnie ;D

    OdpowiedzUsuń

czwartek, 27 czerwca 2013

Pielęgnacja włosów.

Postanowiłam, że jeżeli zdam sesję w pierwszym terminie to zmieniam kolor włosów i być może znacznie je obcinam(chociaż do tego nie jestem w 100% przekonana) .
Na razie wszystko idzie w dobrym kierunku, 2/3 egzaminy zaliczone,
 jutro najtrudniejszy z nich.
Podobają mi się włosy tej długości, z drugiej strony szkoda mi tak radykalnie je obcinać .



Szampon Biovax w duecie z odżywką Garnier.

Szampon ma 200ml, cena regularna to ok. 20zł . Jego zadaniem jest intensywna regeneracja oraz odbudowa włosów dzięki proteinom mlecznym i laktozie. Producent przekonuje o zdrowych, lśniących , nierozdwajających się oraz niełamliwych włosach.
W rezultacie z pewnością nigdy nie kupię tego produktu po raz drugi. 
Zalety:
♥ ładnie pachnie.
♥ jest wyprodukowany w Polsce.
Wady:
( - ) jest strasznie niewydajny, muszę nałożyć ogromną ilość szamponu, żeby pokryć całe włosy,
( - )nie pieni się,
( - )włosy są po nim suche jak siano,
( - )bez użycia odżywki nie ma mowy o ich rozczesaniu,
( - )włosy są nieprzyjemne w dotyku, są bardzo szorstkie.
Ocena 0,5/6


Odżywka Garnier - zapewnia objętość nawet do 48h dzięki formule termoaktywnej,
 idealna do włosów cienkich,  nadaje im sprężystość i gładkość. Cena ok. 8 -12zł
Zalety:
♥ cudowny,charakterystyczny zapach,
♥ włosy są mega gładkie,
♥ łatwo się rozczesują

Wady :
( - ) nie zauważyłam poprawy w ich kondycji,
( - ) nie widzę różnicy w objętości po wysuszeniu suszarką, formuła termoaktywna w ogóle nie sprawdza się w moim przypadku
( - ) mało wydajna.
 Ocena : 4/6

A na koniec moje włosy bez ingerencji prostownicy czy lokówki.
Z wiekiem coraz bardziej zaczynają " falować" :D

3 komentarze:

  1. też strasznie podoba mi się taka długość włosów, nawet ostatnio się tak obcięłam, ale nie wyglądałam dobrze. na szczęście już mi dużo urosły :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Przy długich włosach lepiej je ścinać na raty. Za duża zmiana może być lekkim szokiem. ;) Ja raz ścięłam włosy krótko, tak że nawet 2 kucyków nie umiałam zrobić. Na lato miałam fajną fryzurę, bo włosy nie grzały, ale za to ile cierpliwości potrzebowałam, żeby je znów odchować na długość...

    OdpowiedzUsuń
  3. Ja ostatnio ścięłam około ponad 30 cm włosów ale i tak mam no tak za biust ;D
    Wpadnij do mnie ;D

    OdpowiedzUsuń