piątek, 7 czerwca 2013

Oriflame- Aqua Rhythm Light Day Cream.

Cześć! ;)
Ostatnie dni są dla mnie istną masakrą, a z dnia na dzień będzie tylko gorzej .
Weekend spędzam z Tomkiem ♥

Oriflame- Aqua Rhythm Light Day Cream.
Po przetestowaniu okazało się, że chyba znalazłam swój idealny krem na dzień. 
Zalety:
♥ bardzo szybko się wchłania dzięki lekkiej formule,
♥idealny pod makijaż,
♥intensywnie nawilża,
♥estetyczne wykonane opakowanie,
♥ pompka, która ułatwia aplikowanie,
♥ przystępna cena

Wady:
( - ) jak na razie brak.




 


5 komentarzy:

  1. kosmetyki z oriflame są mi w ogóle obce :)

    OdpowiedzUsuń
  2. ja lubiłam kosmetyki z oriflame, ale teraz przerzuciłam się na avon:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. oriflame ma zdecydowanie lepsze kosmetyki, avon to tylko dobrze rozreklamowana marka a produkty średnie

      Usuń
  3. Nigdy jeszcze nie miałam nic z Oriflame

    OdpowiedzUsuń
  4. Nominowałam Cie do akcji libter blog :) http://nonetheless6.blogspot.com/2013/06/akcja-libster-blog.html

    OdpowiedzUsuń

piątek, 7 czerwca 2013

Oriflame- Aqua Rhythm Light Day Cream.

Cześć! ;)
Ostatnie dni są dla mnie istną masakrą, a z dnia na dzień będzie tylko gorzej .
Weekend spędzam z Tomkiem ♥

Oriflame- Aqua Rhythm Light Day Cream.
Po przetestowaniu okazało się, że chyba znalazłam swój idealny krem na dzień. 
Zalety:
♥ bardzo szybko się wchłania dzięki lekkiej formule,
♥idealny pod makijaż,
♥intensywnie nawilża,
♥estetyczne wykonane opakowanie,
♥ pompka, która ułatwia aplikowanie,
♥ przystępna cena

Wady:
( - ) jak na razie brak.




 


5 komentarzy:

  1. kosmetyki z oriflame są mi w ogóle obce :)

    OdpowiedzUsuń
  2. ja lubiłam kosmetyki z oriflame, ale teraz przerzuciłam się na avon:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. oriflame ma zdecydowanie lepsze kosmetyki, avon to tylko dobrze rozreklamowana marka a produkty średnie

      Usuń
  3. Nigdy jeszcze nie miałam nic z Oriflame

    OdpowiedzUsuń
  4. Nominowałam Cie do akcji libter blog :) http://nonetheless6.blogspot.com/2013/06/akcja-libster-blog.html

    OdpowiedzUsuń