sobota, 22 czerwca 2013

Letnie łupy .

Cześć :)
Wczorajsze odstresowanie trwającej sesji zakończyło się w Domówce :D
Teraz zamierzam uczyć się przykładnie.
 
Lato w Polsce zawsze trwa tak krótko a ja łapię się na tym, 
że kupuję masę ubrań, które mogę wykorzystać tylko przez ok. 2 czy 3 miesiące. 
W tym roku staram się hamować te zapędy, i kupować rzeczy, które mogę założyć zarówno,
 gdy jest słońce jak wtedy, gdy go nie ma.

T-shirt Tally Weijl z kolekcji Pets Rock .
Wizerunek kota jako Katy Perry niesamowicie mnie urzekł hahaha ! :D
 


Baleriny z kokardką i odkrytym palcem.
 


Metalowy naszyjnik House.


Na koniec kombinezon ze Stradivariusa, z którym stylizacja pojawi się na dniach.
 

 


7 komentarzy:

  1. Mam niemal identyczną bluzkę, tylko wzór etno bardziej w brązach :)
    Ten "naszyjnik" ma niesamowity kolor, idealny na lato i pasuje do Ciebie :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Naszyjnik jest sliczny, ale kolor Twoich włosow <3

    OdpowiedzUsuń
  3. Koszulka miażdżąca, ale zwierzęta mają zdjęcia w autentycznych perukach, które są normalnie do kupienia dla nich na specjalnej stronie ;).

    OdpowiedzUsuń
  4. Naszyjnik jest cudowny. Takie cudeńko robi całą stylizacje :D

    OdpowiedzUsuń
  5. Mam pytanko ile dałaś za tą bluzkę z kotem z wizerunkiem katy perry

    OdpowiedzUsuń

sobota, 22 czerwca 2013

Letnie łupy .

Cześć :)
Wczorajsze odstresowanie trwającej sesji zakończyło się w Domówce :D
Teraz zamierzam uczyć się przykładnie.
 
Lato w Polsce zawsze trwa tak krótko a ja łapię się na tym, 
że kupuję masę ubrań, które mogę wykorzystać tylko przez ok. 2 czy 3 miesiące. 
W tym roku staram się hamować te zapędy, i kupować rzeczy, które mogę założyć zarówno,
 gdy jest słońce jak wtedy, gdy go nie ma.

T-shirt Tally Weijl z kolekcji Pets Rock .
Wizerunek kota jako Katy Perry niesamowicie mnie urzekł hahaha ! :D
 


Baleriny z kokardką i odkrytym palcem.
 


Metalowy naszyjnik House.


Na koniec kombinezon ze Stradivariusa, z którym stylizacja pojawi się na dniach.
 

 


7 komentarzy:

  1. Mam niemal identyczną bluzkę, tylko wzór etno bardziej w brązach :)
    Ten "naszyjnik" ma niesamowity kolor, idealny na lato i pasuje do Ciebie :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Naszyjnik jest sliczny, ale kolor Twoich włosow <3

    OdpowiedzUsuń
  3. Koszulka miażdżąca, ale zwierzęta mają zdjęcia w autentycznych perukach, które są normalnie do kupienia dla nich na specjalnej stronie ;).

    OdpowiedzUsuń
  4. Naszyjnik jest cudowny. Takie cudeńko robi całą stylizacje :D

    OdpowiedzUsuń
  5. Mam pytanko ile dałaś za tą bluzkę z kotem z wizerunkiem katy perry

    OdpowiedzUsuń