niedziela, 30 czerwca 2013

Biżuteria, która ma sentymentalne znaczenie.

Cześć ! :)
Ja już przeprowadziłam się do Wichertowa. 
Mama pod moją nieobecność zrobiła w moim pokoju porządne remonty. 
Teraz muszę jeszcze wybrać tapetę, stolik, fotele, telewizor i pokój zmieni całkowicie swój wygląd.
 Dziś zamówiłam kurs języka włoskiego, którego naukę planuje rozpocząć w te wakacje -
mega kręcą mnie takie nowe wyzwania ;)
Muszę jeszcze zamówić nową pościel, macie jakieś polecone strony?
A co do wczorajszej 18stki - była bardzo udana :)

Mam w swoim życiu biżuterię, która jest przedkładana ponad wszystkie inne ozdoby.
Poza tym, że jest piękna ma dla mnie znaczenie sentymentalne, 
ponieważ dostałam ją od bardzo ważnych osób w moim życiu.
Złoty łańcuszek z zawieszą w kształcie kwiatka dostałam od rodziców w dniu osiemnastych urodzin.
Uwielbiam ją ! Był to strzał w dziesiątkę, gdyż sama z pewnością nie kupiłaby sobie tak drogiej biżuterii .



Kolejne dwa świecidełka to prezenty od mojej babci, która obiecała mi, gdy byłam małą dziewczyną, że dostanę tę biżuterię, gdy tylko osiągnę pełnoletność.





Na koniec łańcuszek dostałam od mojego chłopaka, prawie rok temu ♥





 

4 komentarze:

  1. śliczne te naszyjniki ;)
    Pewnie że możemy się zaobserwować :)

    OdpowiedzUsuń
  2. biżuteria śliczna, a ja kupowałam pościel na allegro :))

    OdpowiedzUsuń
  3. śliczna biżuteria, też ma pierścionek od babci i strasznie boję się że go zgubię bo jest troszkę za duży, przez co go nie noszę

    OdpowiedzUsuń
  4. Piękna biżuteria :)
    Obserwuję :)

    OdpowiedzUsuń

niedziela, 30 czerwca 2013

Biżuteria, która ma sentymentalne znaczenie.

Cześć ! :)
Ja już przeprowadziłam się do Wichertowa. 
Mama pod moją nieobecność zrobiła w moim pokoju porządne remonty. 
Teraz muszę jeszcze wybrać tapetę, stolik, fotele, telewizor i pokój zmieni całkowicie swój wygląd.
 Dziś zamówiłam kurs języka włoskiego, którego naukę planuje rozpocząć w te wakacje -
mega kręcą mnie takie nowe wyzwania ;)
Muszę jeszcze zamówić nową pościel, macie jakieś polecone strony?
A co do wczorajszej 18stki - była bardzo udana :)

Mam w swoim życiu biżuterię, która jest przedkładana ponad wszystkie inne ozdoby.
Poza tym, że jest piękna ma dla mnie znaczenie sentymentalne, 
ponieważ dostałam ją od bardzo ważnych osób w moim życiu.
Złoty łańcuszek z zawieszą w kształcie kwiatka dostałam od rodziców w dniu osiemnastych urodzin.
Uwielbiam ją ! Był to strzał w dziesiątkę, gdyż sama z pewnością nie kupiłaby sobie tak drogiej biżuterii .



Kolejne dwa świecidełka to prezenty od mojej babci, która obiecała mi, gdy byłam małą dziewczyną, że dostanę tę biżuterię, gdy tylko osiągnę pełnoletność.





Na koniec łańcuszek dostałam od mojego chłopaka, prawie rok temu ♥





 

4 komentarze:

  1. śliczne te naszyjniki ;)
    Pewnie że możemy się zaobserwować :)

    OdpowiedzUsuń
  2. biżuteria śliczna, a ja kupowałam pościel na allegro :))

    OdpowiedzUsuń
  3. śliczna biżuteria, też ma pierścionek od babci i strasznie boję się że go zgubię bo jest troszkę za duży, przez co go nie noszę

    OdpowiedzUsuń
  4. Piękna biżuteria :)
    Obserwuję :)

    OdpowiedzUsuń