czwartek, 9 maja 2013

Usta,ustka, usteczka ;)

Plany na dziś? Juwenalia ! ;)

Nie od zawsze byłam fanką szminek czy pomadek .
Jednak z biegiem lat dorabiałam się coraz to większej kolekcji .
Pokaże Wam moje ulubione odcienie.

Przede wszystkim na prowadzeniu stoi pomadka Inglot w kolorze nude nr 133.
Długo zajęło mi znalezienie tej idealnej, która dawałaby satysfakcjonujący odcień na ustach, przeważnie szminki, które wyglądały na nude zostawiały jedynie błyszczącą powłokę, lub wpadały w brąz. 
Ta szminka jest dokładnie taka jaką sobie wymarzyłam :)


 

Drugą szminką jest Maybelline Hydra Extreme nr 535.
Ma bardzo wyrazisty kolor. Krwistoczerwonej pomadki używam na specjalne wyjścia,
kiedy usta odgrywają najważniejszą rolę w makijażu. 
Pokaże Wam ją w dwóch wersjach : błyszcząca oraz matowa.





Usta muśnięte jedynie masełkiem Nivea ( recenzja tutaj ).
Stawiając na naturalność, nawilżam jedynie usta tym balsamem i gotowe ! :)


Kolejne kolory są już wynikiem mieszaniu kilku pomadek z palety Sephora( o której możecie przczytać tutaj) . W ten sposób często tworzę nowe kolory, które są mi aktualnie potrzebne.


Na koniec pokażę Wam jeden z prezentów imieninowych, który dostałam od Tomka .
Niestety nie mam zdjęcia jej koloru na ustach, jednak możecie mi wierzyć na słowo, że ma przecudowny koralowy odcień(czego niestety na zdjęciach nie widać) - numer 279. Jest przeze mnie wielbiona ! ;)



9 komentarzy:

  1. Szminka w odcieniu nude przypadła mi do gustu;)

    OdpowiedzUsuń
  2. kolor nude to coś dla mnie :)
    mam jedną jedyną czerwień i jak się nią pomaluję to wyglądam jak idź stąd i nie wracaj :P

    OdpowiedzUsuń
  3. Piękne usta! :) Każdy odcień jest rewelacyjny i ma coś w sobie :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Ta pierwsza z Inglot jest cudna. Muszę się nią zainteresować. :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Masz cudowne usta! Pierwsza pomadka jest mega :) Przy okazji zapraszam do wzięcia udziału w moim drugim rozdaniu. Do wygrania są kosmetyki oraz pokrowiec na laptopa :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Uwielbiam INGLOTA :) Ja mam juwenalia w przyszły piątek :D nie mogę się doczekać ;)

    OdpowiedzUsuń
  7. The Lean Workout Schedule will have you focusing 1 without wearing any shoes.
    Minerals: Minerals also help to regulate body drink of your choice without making it
    gritty in texture or affecting the flavor. The ClassicThis is typically the but ingesting large
    quantities has been linked to p90x program order diarrhea.
    I can feel my body become need different things.
    And you may also browse the web for or so every day will do.


    Look into my site; Miltfhound.com

    OdpowiedzUsuń

czwartek, 9 maja 2013

Usta,ustka, usteczka ;)

Plany na dziś? Juwenalia ! ;)

Nie od zawsze byłam fanką szminek czy pomadek .
Jednak z biegiem lat dorabiałam się coraz to większej kolekcji .
Pokaże Wam moje ulubione odcienie.

Przede wszystkim na prowadzeniu stoi pomadka Inglot w kolorze nude nr 133.
Długo zajęło mi znalezienie tej idealnej, która dawałaby satysfakcjonujący odcień na ustach, przeważnie szminki, które wyglądały na nude zostawiały jedynie błyszczącą powłokę, lub wpadały w brąz. 
Ta szminka jest dokładnie taka jaką sobie wymarzyłam :)


 

Drugą szminką jest Maybelline Hydra Extreme nr 535.
Ma bardzo wyrazisty kolor. Krwistoczerwonej pomadki używam na specjalne wyjścia,
kiedy usta odgrywają najważniejszą rolę w makijażu. 
Pokaże Wam ją w dwóch wersjach : błyszcząca oraz matowa.





Usta muśnięte jedynie masełkiem Nivea ( recenzja tutaj ).
Stawiając na naturalność, nawilżam jedynie usta tym balsamem i gotowe ! :)


Kolejne kolory są już wynikiem mieszaniu kilku pomadek z palety Sephora( o której możecie przczytać tutaj) . W ten sposób często tworzę nowe kolory, które są mi aktualnie potrzebne.


Na koniec pokażę Wam jeden z prezentów imieninowych, który dostałam od Tomka .
Niestety nie mam zdjęcia jej koloru na ustach, jednak możecie mi wierzyć na słowo, że ma przecudowny koralowy odcień(czego niestety na zdjęciach nie widać) - numer 279. Jest przeze mnie wielbiona ! ;)



9 komentarzy:

  1. Szminka w odcieniu nude przypadła mi do gustu;)

    OdpowiedzUsuń
  2. kolor nude to coś dla mnie :)
    mam jedną jedyną czerwień i jak się nią pomaluję to wyglądam jak idź stąd i nie wracaj :P

    OdpowiedzUsuń
  3. Piękne usta! :) Każdy odcień jest rewelacyjny i ma coś w sobie :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Ta pierwsza z Inglot jest cudna. Muszę się nią zainteresować. :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Masz cudowne usta! Pierwsza pomadka jest mega :) Przy okazji zapraszam do wzięcia udziału w moim drugim rozdaniu. Do wygrania są kosmetyki oraz pokrowiec na laptopa :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Uwielbiam INGLOTA :) Ja mam juwenalia w przyszły piątek :D nie mogę się doczekać ;)

    OdpowiedzUsuń
  7. The Lean Workout Schedule will have you focusing 1 without wearing any shoes.
    Minerals: Minerals also help to regulate body drink of your choice without making it
    gritty in texture or affecting the flavor. The ClassicThis is typically the but ingesting large
    quantities has been linked to p90x program order diarrhea.
    I can feel my body become need different things.
    And you may also browse the web for or so every day will do.


    Look into my site; Miltfhound.com

    OdpowiedzUsuń