niedziela, 19 maja 2013

Oriflame perfect body - czyli wolę zapobiegać niż zwalczać.

Cześć ! ;)
Ja już jestem we Wrocławiu po cudownym weekendzie w domu.
Poza tym jak już zdążyłam zauważyć przez te 19 lat życia 
jestem osobą o słabych nerwach i niewielkie problemy wywołują u mnie panikę.
Na szczęście mam u swego boku mężczyznę,
 który w takich sytuacjach zawsze podniesie mnie na duchu ♥.

 Oriflame perfect body, anti-cellulite attack.
Tak jak w temacie - należę do tej grupy, która woli zapobiegać niż zwalczać.
Pomimo tego, że nie mam problemu z cellulitem, postanowiłam zadbać o swoje uda i pośladki(zwłaszcza teraz kiedy zbliża się lato i trzeba będzie wbić się w strój kąpielowy).
Te partie ciała są zmorą dla tak wielu kobiet. W katalogu Oriflame wypatrzyłam produkt,
który zwalcza tzw. pomarańczową skórkę , gwarantuje gładkość i jędrność skóry.
Co do zwalczania cellulitu nie jestem się w stanie wypowiedzieć, gdyż preparat nie miał co redukować.
Gładkość skóry - zdecydowanie tak. Po zastosowaniu ciało jest jedwabiste w dotyku.
Jędrność - również nie mam zastrzeżeń. Skóra staje się bardziej napięta.
Dodatkowymi plusami jest przyjemny zapach i łatwość aplikacji.
Ciekawe opakowanie pozwala na delikatny masaż i przyczynia się do usuwania cellulitu.
Jestem zdecydowanie na tak :)







6 komentarzy:

  1. prawie każda kobieta ma cellulit, mniej lub bardziej widoczny, może u Ciebie nie jest on widoczny na pierwszy rzut oka, ale myśle, że jak zepniesz uda to z pewnościa go zoabczysz

    OdpowiedzUsuń
  2. i ile kosztuje takie cudeńko:)?

    OdpowiedzUsuń
  3. Na zapobieganie najlepszy jest ruch i jakikolwiek balsam regularnie wmasowywany. Tu niepokój budzi mnie ta finezyjna końcówka. Preparat musi tam nieźle zastygać po masażu ;).

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Po każdym użyciu należy dokładnie oczyścić końcówkę ;)

      Usuń
  4. ta końcówka wygląda przeraźliwie z bliska, jak jakiś potwór hahha
    ja niestety mam problem z cellulitem.
    A mężczyzna u boku to najcudowniejszy skarb!!
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń

niedziela, 19 maja 2013

Oriflame perfect body - czyli wolę zapobiegać niż zwalczać.

Cześć ! ;)
Ja już jestem we Wrocławiu po cudownym weekendzie w domu.
Poza tym jak już zdążyłam zauważyć przez te 19 lat życia 
jestem osobą o słabych nerwach i niewielkie problemy wywołują u mnie panikę.
Na szczęście mam u swego boku mężczyznę,
 który w takich sytuacjach zawsze podniesie mnie na duchu ♥.

 Oriflame perfect body, anti-cellulite attack.
Tak jak w temacie - należę do tej grupy, która woli zapobiegać niż zwalczać.
Pomimo tego, że nie mam problemu z cellulitem, postanowiłam zadbać o swoje uda i pośladki(zwłaszcza teraz kiedy zbliża się lato i trzeba będzie wbić się w strój kąpielowy).
Te partie ciała są zmorą dla tak wielu kobiet. W katalogu Oriflame wypatrzyłam produkt,
który zwalcza tzw. pomarańczową skórkę , gwarantuje gładkość i jędrność skóry.
Co do zwalczania cellulitu nie jestem się w stanie wypowiedzieć, gdyż preparat nie miał co redukować.
Gładkość skóry - zdecydowanie tak. Po zastosowaniu ciało jest jedwabiste w dotyku.
Jędrność - również nie mam zastrzeżeń. Skóra staje się bardziej napięta.
Dodatkowymi plusami jest przyjemny zapach i łatwość aplikacji.
Ciekawe opakowanie pozwala na delikatny masaż i przyczynia się do usuwania cellulitu.
Jestem zdecydowanie na tak :)







6 komentarzy:

  1. prawie każda kobieta ma cellulit, mniej lub bardziej widoczny, może u Ciebie nie jest on widoczny na pierwszy rzut oka, ale myśle, że jak zepniesz uda to z pewnościa go zoabczysz

    OdpowiedzUsuń
  2. i ile kosztuje takie cudeńko:)?

    OdpowiedzUsuń
  3. Na zapobieganie najlepszy jest ruch i jakikolwiek balsam regularnie wmasowywany. Tu niepokój budzi mnie ta finezyjna końcówka. Preparat musi tam nieźle zastygać po masażu ;).

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Po każdym użyciu należy dokładnie oczyścić końcówkę ;)

      Usuń
  4. ta końcówka wygląda przeraźliwie z bliska, jak jakiś potwór hahha
    ja niestety mam problem z cellulitem.
    A mężczyzna u boku to najcudowniejszy skarb!!
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń