środa, 22 maja 2013

Maskara big&beautiful boom.

Cześć :)
Mam już pomysł na nowy outfit zwłaszcza, że w mojej szafie przybyło kilka nowości.
Niestety musiałam zostawić aparat w domu, dlatego nie mam możliwości zrobienia zdjęć.

Dziś przedstawię Wam maskarę firmy Astor - big & beautiful boom .
Zostałam mi ona polecona ze względu na jej podkręcające właściwości.
 Zalety:
♥gruba szczoteczka
♥ rzęsy są całkiem dobrze podkręcone 
♥ estetyczne opakowanie
♥maksymalne wydłużenie
♥wydajny
♥ nie kruszy się na rzęsach
Wady:
(-) czasami skleja rzęsy
(-)opakowanie jest duże i zajmuje sporo miejsca w kosmetyczce
 Ocena: 5/6





10 komentarzy:

  1. Szczota wydaje się ogromna ;).

    OdpowiedzUsuń
  2. szkoda ze nie pokazalas jak wyglada na rzesach x

    OdpowiedzUsuń
  3. Podoba mi się opakowanie tuszu :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Moja mama ma tą mascarę. Uwielbia ją! :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Ta duża szczoteczka i to że czasami skleja rzęsy sprawia, że raczej się nie skuszę :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Jakoś nie przypadły mi do gustu grube, podkręcone szczoteczki. Każda jedna którą miałam strasznie mi rzęsy sklejała. Jedyną którą zostawiłam, używam do malowania tych "najbardziej zewnętrznych" rzęs górnych ;)

    OdpowiedzUsuń
  7. Ja dziś wróciłam do starego, dobrego, żółtego maybelline :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Szkoda, że nie pokazałaś efektu na rzęsach :)

    OdpowiedzUsuń

środa, 22 maja 2013

Maskara big&beautiful boom.

Cześć :)
Mam już pomysł na nowy outfit zwłaszcza, że w mojej szafie przybyło kilka nowości.
Niestety musiałam zostawić aparat w domu, dlatego nie mam możliwości zrobienia zdjęć.

Dziś przedstawię Wam maskarę firmy Astor - big & beautiful boom .
Zostałam mi ona polecona ze względu na jej podkręcające właściwości.
 Zalety:
♥gruba szczoteczka
♥ rzęsy są całkiem dobrze podkręcone 
♥ estetyczne opakowanie
♥maksymalne wydłużenie
♥wydajny
♥ nie kruszy się na rzęsach
Wady:
(-) czasami skleja rzęsy
(-)opakowanie jest duże i zajmuje sporo miejsca w kosmetyczce
 Ocena: 5/6





10 komentarzy:

  1. Szczota wydaje się ogromna ;).

    OdpowiedzUsuń
  2. szkoda ze nie pokazalas jak wyglada na rzesach x

    OdpowiedzUsuń
  3. Podoba mi się opakowanie tuszu :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Moja mama ma tą mascarę. Uwielbia ją! :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Ta duża szczoteczka i to że czasami skleja rzęsy sprawia, że raczej się nie skuszę :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Jakoś nie przypadły mi do gustu grube, podkręcone szczoteczki. Każda jedna którą miałam strasznie mi rzęsy sklejała. Jedyną którą zostawiłam, używam do malowania tych "najbardziej zewnętrznych" rzęs górnych ;)

    OdpowiedzUsuń
  7. Ja dziś wróciłam do starego, dobrego, żółtego maybelline :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Szkoda, że nie pokazałaś efektu na rzęsach :)

    OdpowiedzUsuń