sobota, 11 maja 2013

Juwe, Juwe, Juwenalia ! Kto nie pije ten kanalia ! ;)

Przypadkiem w czwartkowy wieczór znalazłam się na koncercie zespołu Enej ;) .
Przepchnęłam się przez roztańczony tłum pod samą scenę i śpiewałam najgłośniej jak się da 
uwielbianą przeze mnie piosenkę "Lili " ;) .
Świetnie zorganizowany event, cudowna atmosfera i doborowe towarzystwo ♥

Na sobie miałam:
Koszulkę C&A .
Spodenki DIY , które nareszcie udało mi się wykończyć.
Baleriny CCC.
Bransoletkę Tally Weijl.












24 komentarze:

  1. czysty rock&roll!!
    I co za wlosy....wow!

    OdpowiedzUsuń
  2. Spodenki są genialne;) Oczywiście t-shirt też!!

    OdpowiedzUsuń
  3. jaki masz lakier do paznokci ? :) odcień ? :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Lovely - crystal strenght nr 9 ;)

      Usuń
    2. dzięki :) w jakiej jest cenie ?

      Usuń
    3. Nie pamiętam, ale więcej niż 10zł nie zapłacisz :)

      Usuń
  4. pięknie wyglądałaś na juwenaliach :) spodenki super!
    dodaję do obserwowanych

    OdpowiedzUsuń
  5. Masz piękne włosy :) W ogóle bardzo podoba mi się Twój outfit :) Kto nie pije ten kanalia! HAHAHHAH nie słyszałam tego :D

    OdpowiedzUsuń
  6. Jak zwykle piękne włosy :D
    A spodenki są genialne :D Ja też takie chcę :D

    OdpowiedzUsuń
  7. wyglądasz rewelacyjnie kochana!! Świetna stylówa :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Bluzka świetna, Byłam w C&A ostatnio, ale takich nie widziałam, a szkoda. Spodenki wyszły Ci świetnie.
    Obserwuję
    Zapraszam do mnie
    http://avida-dolars.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  9. Strój na koncert w sam raz :) Spodenki świetne! :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Eneeej ! <3
    super spodenki ^^ no i świetna figura *.* zazdroszczę!

    OdpowiedzUsuń
  11. Hey darling)
    nice blog)loves it)
    would you like to follow each other?)

    xoxo Christy

    OdpowiedzUsuń
  12. super stylizacja, jesteś bardzo ładna i zgrabna. pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  13. genialne spodenki, świetne oko :) pozdrawiam i zapraszam do siebie

    OdpowiedzUsuń
  14. And with this the eating characteristics needed to be adjusted a strong support system,
    you're much more likely to stick with your diet and fitness plan. Beachbody, the creators of P90x, have created nutritional protein shake order p90x australia that provides a widespectrum of healthy nutrients in a low-calorie formula.

    Here is my site; click to find out more

    OdpowiedzUsuń

sobota, 11 maja 2013

Juwe, Juwe, Juwenalia ! Kto nie pije ten kanalia ! ;)

Przypadkiem w czwartkowy wieczór znalazłam się na koncercie zespołu Enej ;) .
Przepchnęłam się przez roztańczony tłum pod samą scenę i śpiewałam najgłośniej jak się da 
uwielbianą przeze mnie piosenkę "Lili " ;) .
Świetnie zorganizowany event, cudowna atmosfera i doborowe towarzystwo ♥

Na sobie miałam:
Koszulkę C&A .
Spodenki DIY , które nareszcie udało mi się wykończyć.
Baleriny CCC.
Bransoletkę Tally Weijl.












24 komentarze:

  1. czysty rock&roll!!
    I co za wlosy....wow!

    OdpowiedzUsuń
  2. Spodenki są genialne;) Oczywiście t-shirt też!!

    OdpowiedzUsuń
  3. jaki masz lakier do paznokci ? :) odcień ? :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Lovely - crystal strenght nr 9 ;)

      Usuń
    2. dzięki :) w jakiej jest cenie ?

      Usuń
    3. Nie pamiętam, ale więcej niż 10zł nie zapłacisz :)

      Usuń
  4. pięknie wyglądałaś na juwenaliach :) spodenki super!
    dodaję do obserwowanych

    OdpowiedzUsuń
  5. Masz piękne włosy :) W ogóle bardzo podoba mi się Twój outfit :) Kto nie pije ten kanalia! HAHAHHAH nie słyszałam tego :D

    OdpowiedzUsuń
  6. Jak zwykle piękne włosy :D
    A spodenki są genialne :D Ja też takie chcę :D

    OdpowiedzUsuń
  7. wyglądasz rewelacyjnie kochana!! Świetna stylówa :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Bluzka świetna, Byłam w C&A ostatnio, ale takich nie widziałam, a szkoda. Spodenki wyszły Ci świetnie.
    Obserwuję
    Zapraszam do mnie
    http://avida-dolars.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  9. Strój na koncert w sam raz :) Spodenki świetne! :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Eneeej ! <3
    super spodenki ^^ no i świetna figura *.* zazdroszczę!

    OdpowiedzUsuń
  11. Hey darling)
    nice blog)loves it)
    would you like to follow each other?)

    xoxo Christy

    OdpowiedzUsuń
  12. super stylizacja, jesteś bardzo ładna i zgrabna. pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  13. genialne spodenki, świetne oko :) pozdrawiam i zapraszam do siebie

    OdpowiedzUsuń
  14. And with this the eating characteristics needed to be adjusted a strong support system,
    you're much more likely to stick with your diet and fitness plan. Beachbody, the creators of P90x, have created nutritional protein shake order p90x australia that provides a widespectrum of healthy nutrients in a low-calorie formula.

    Here is my site; click to find out more

    OdpowiedzUsuń