niedziela, 5 maja 2013

Baza pod makijaż Gosh Foundation Primer Anti-Wrinkle.

Witam Was po długiej nieobecności :)
Nie będę narzekać na pogodę, bo szczerze mówiąc nie zepsuła mi ona żadnych planów.
Wszystko co miałam do zrealizowania zostało spełnione: byłam na spacerze z Shamiety, jeździłam na rolkach, wybrałam się z mamą na wycieczkę rowerową, spotkałam się z dziewczynami, świetnie bawiłam się na imprezie, byłam u kosmetyczki, bardzo miło spędziłam imieniny etc.

Tymczasem obalę tezę, którą postawiła przede mną pewna czytelniczka bloga twierdząc, że baza z Gosha nie ma sobie równych. Niedawno moja mama kupiła sobie właśnie owy kosmetyk, który ja będąc w domu miałam okazję testować. Jest to baza Foundation Primer Anti-Wrinkle. 

Zalety:
♥ przyjemna w aplikacji.
♥ delikatna konsystencja, bezzapachowa.
♥ przedłuża trwałość makijażu.

Wady:
( - )cena !
( - ) pozostawia wiele do życzenia w kwestii wygładzenia twarzy.
( - ) nie jest elementem bez którego nasz makijaż będzie do kitu.
 ( - ) prawie niczym(jeśli chodzi o działanie) nie różni się od bazy Lirene (a która jest o połowę tańsza).  
Recenzję bazy Lirene znajdziecie tutaj.






PS.całkiem poważnie rozważam zaprzestanie prowadzenia bloga i photobloga.
  


6 komentarzy:

  1. Wszystkiego najlepszego z okazji dzisiejszych imienin, dużo miłości ;) Ja też już dawno nic nie pisałam na swoim, bo mnie już tak nie ciągnie jak dawniej i póki co nie sobie będzie a kiedy pomyśle co dalej, Pozdrawiam ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. wybacz,ale muszę to napisać! Mam identyczną muszelkę!!! :D a co do bazy, nie miałam okazji jej używać. A czemu chcesz przestać prowadzić blog? :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Już nie mam takiego zapału jak kiedyś ;)

      Usuń
  3. Ja nigdy nie używałam takiej bazy pod makijaż. Wydaje mi się to zbędne. Chociaż jakbym zobaczyła efekt, to pewnie już zawsze musiałabym ją używać :D

    OdpowiedzUsuń
  4. nie zawieszaj! piszesz ciekawe notki:)

    OdpowiedzUsuń
  5. When using the Classic Training you'll work out order p90x lean 6 times in one week but it's not be simple but that is the
    main reason why this system is certainly productive.

    My webpage The Advantage

    OdpowiedzUsuń

niedziela, 5 maja 2013

Baza pod makijaż Gosh Foundation Primer Anti-Wrinkle.

Witam Was po długiej nieobecności :)
Nie będę narzekać na pogodę, bo szczerze mówiąc nie zepsuła mi ona żadnych planów.
Wszystko co miałam do zrealizowania zostało spełnione: byłam na spacerze z Shamiety, jeździłam na rolkach, wybrałam się z mamą na wycieczkę rowerową, spotkałam się z dziewczynami, świetnie bawiłam się na imprezie, byłam u kosmetyczki, bardzo miło spędziłam imieniny etc.

Tymczasem obalę tezę, którą postawiła przede mną pewna czytelniczka bloga twierdząc, że baza z Gosha nie ma sobie równych. Niedawno moja mama kupiła sobie właśnie owy kosmetyk, który ja będąc w domu miałam okazję testować. Jest to baza Foundation Primer Anti-Wrinkle. 

Zalety:
♥ przyjemna w aplikacji.
♥ delikatna konsystencja, bezzapachowa.
♥ przedłuża trwałość makijażu.

Wady:
( - )cena !
( - ) pozostawia wiele do życzenia w kwestii wygładzenia twarzy.
( - ) nie jest elementem bez którego nasz makijaż będzie do kitu.
 ( - ) prawie niczym(jeśli chodzi o działanie) nie różni się od bazy Lirene (a która jest o połowę tańsza).  
Recenzję bazy Lirene znajdziecie tutaj.






PS.całkiem poważnie rozważam zaprzestanie prowadzenia bloga i photobloga.
  


6 komentarzy:

  1. Wszystkiego najlepszego z okazji dzisiejszych imienin, dużo miłości ;) Ja też już dawno nic nie pisałam na swoim, bo mnie już tak nie ciągnie jak dawniej i póki co nie sobie będzie a kiedy pomyśle co dalej, Pozdrawiam ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. wybacz,ale muszę to napisać! Mam identyczną muszelkę!!! :D a co do bazy, nie miałam okazji jej używać. A czemu chcesz przestać prowadzić blog? :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Już nie mam takiego zapału jak kiedyś ;)

      Usuń
  3. Ja nigdy nie używałam takiej bazy pod makijaż. Wydaje mi się to zbędne. Chociaż jakbym zobaczyła efekt, to pewnie już zawsze musiałabym ją używać :D

    OdpowiedzUsuń
  4. nie zawieszaj! piszesz ciekawe notki:)

    OdpowiedzUsuń
  5. When using the Classic Training you'll work out order p90x lean 6 times in one week but it's not be simple but that is the
    main reason why this system is certainly productive.

    My webpage The Advantage

    OdpowiedzUsuń