wtorek, 14 maja 2013

Prezent na dzień mamy ♥

TK Maxx po raz kolejny ratuje mnie z opresji wybierania prezentu.
(To właśnie w tym sklepie kupiłam podarunek bożonarodzeniowy dla mamy).
Teraz również udało mi się upolować coś na zbliżające się święto .
Moją uwagę od razu przykuły pudła, pudełka i pudełeczka - różnego rozmiaru, wzoru i kształtu.
W końcu dokonałam wyboru i postawiłam na średniego rozmiaru walec.
Ogromnie ucieszyła mnie cena, gdyż u producenta są one w cenie 154zł, w TK Maxx za 59zł ,
jednak z powodu trwającej promocji dałam za nie jedynie 40zł ! ;)
+ W moje ręce wpadł jeszcze kubek  ;)








6 komentarzy:

  1. piekne!mama napewno bedzie zadowolona
    sama mam 3 pudla z tk maxx gdzie trzymam kosmetyki I jestem z nich bardzo zadowolona x x

    OdpowiedzUsuń
  2. Pudło bardzo mi się podoba *_* Niestety moja mama nie lubi takich gadżetów :/ Chyba pozostaje mi jakiś kosmetyk jako prezent :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Jak ja lubię takie pudełka! Jest śliczne... achhh.. szkoda, że one w ogóle są takie drogie :(

    OdpowiedzUsuń
  4. Świetny prezent!! Ja również muszę czegoś poszukać ;)

    OdpowiedzUsuń
  5. Piękne to pudełko, gratuluję oka do takich rzeczy :)

    OdpowiedzUsuń

wtorek, 14 maja 2013

Prezent na dzień mamy ♥

TK Maxx po raz kolejny ratuje mnie z opresji wybierania prezentu.
(To właśnie w tym sklepie kupiłam podarunek bożonarodzeniowy dla mamy).
Teraz również udało mi się upolować coś na zbliżające się święto .
Moją uwagę od razu przykuły pudła, pudełka i pudełeczka - różnego rozmiaru, wzoru i kształtu.
W końcu dokonałam wyboru i postawiłam na średniego rozmiaru walec.
Ogromnie ucieszyła mnie cena, gdyż u producenta są one w cenie 154zł, w TK Maxx za 59zł ,
jednak z powodu trwającej promocji dałam za nie jedynie 40zł ! ;)
+ W moje ręce wpadł jeszcze kubek  ;)








6 komentarzy:

  1. piekne!mama napewno bedzie zadowolona
    sama mam 3 pudla z tk maxx gdzie trzymam kosmetyki I jestem z nich bardzo zadowolona x x

    OdpowiedzUsuń
  2. Pudło bardzo mi się podoba *_* Niestety moja mama nie lubi takich gadżetów :/ Chyba pozostaje mi jakiś kosmetyk jako prezent :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Jak ja lubię takie pudełka! Jest śliczne... achhh.. szkoda, że one w ogóle są takie drogie :(

    OdpowiedzUsuń
  4. Świetny prezent!! Ja również muszę czegoś poszukać ;)

    OdpowiedzUsuń
  5. Piękne to pudełko, gratuluję oka do takich rzeczy :)

    OdpowiedzUsuń