piątek, 26 kwietnia 2013

Korektor pod oczy bourjois healthy mix.

Dziś przychodzę do Was z recenzją korektora pod oczy Bourjois .
Tak jak w temacie jest to produkt z serii  healthy mix.
Szczerze mówiąc wcześniej nie używałam korektora pod oczy ,
więc nie mam żadnego punktu odniesienia, lub zamiennika z 
którym mogłabym porównać  ten kosmetyk.

Zalety:
♥ wydajny, jedno opakowanie starcza na dość długo.
♥wygodny w aplikacji, wystarczy przekręcić by na pędzelek wydobyła się warstwa kremowego korektora.
♥pędzelek bardzo miły w dotyku więc przyjemnie aplikuje się nim produkt wokół oczu .
♥korektor ma bardzo mocne krycie, cienie pod oczami znikają natychmiastowo.
♥bezzapachowy.

Wady:
(-) z pewnością cena - 39,90zł to dość dużo jak na tak malutki kosmetyk.

 Tendencja do tzw. worków pod oczami jest u mnie uwarunkowana genetycznie, dlatego jest to produkt, który w moim przypadku jest godny polecenia.  
PS. z racji,że mój korektor ma już pozmazywane napisy wstawiam zdjęcie zapożyczone z Internetu ;)

 

10 komentarzy:

  1. fajny produkt, jednak nie dałabym tyle za korektor bo na razie mój portfel świeci pustkami ;p

    OdpowiedzUsuń
  2. Poszukam w sklepie po wypłacie:P

    OdpowiedzUsuń
  3. Może i fajny, ale drogi jak na korektor. :)

    OdpowiedzUsuń
  4. no faktycznie cena troszkę wygórowana :D

    OdpowiedzUsuń
  5. Ja nie używam takich korektorów pod oczy. Pewnie powinnam, bo mam takie lekkie cienie pod oczami, ale taka moja uroda :D

    OdpowiedzUsuń
  6. ja szukam idealnego dla siebie korektora pod oczy:)

    OdpowiedzUsuń
  7. Cena wysoka ale wg mnie warta tego towaru:)

    OdpowiedzUsuń
  8. Hmm cena wysoka, ale pewnie dobry :)

    http://thoomson.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  9. Whether they realize are better for you how to cancel a p90x order when
    they are taken in through eating fruits and vegetables.
    Taurine: As of 2008, the P90 X Workout Schedule - Choose Yours.
    Balanced Plan: Our Balanced Plan will to help you to get a good muscle pump going.


    Feel free to surf to my web-site; Check Over Here

    OdpowiedzUsuń

piątek, 26 kwietnia 2013

Korektor pod oczy bourjois healthy mix.

Dziś przychodzę do Was z recenzją korektora pod oczy Bourjois .
Tak jak w temacie jest to produkt z serii  healthy mix.
Szczerze mówiąc wcześniej nie używałam korektora pod oczy ,
więc nie mam żadnego punktu odniesienia, lub zamiennika z 
którym mogłabym porównać  ten kosmetyk.

Zalety:
♥ wydajny, jedno opakowanie starcza na dość długo.
♥wygodny w aplikacji, wystarczy przekręcić by na pędzelek wydobyła się warstwa kremowego korektora.
♥pędzelek bardzo miły w dotyku więc przyjemnie aplikuje się nim produkt wokół oczu .
♥korektor ma bardzo mocne krycie, cienie pod oczami znikają natychmiastowo.
♥bezzapachowy.

Wady:
(-) z pewnością cena - 39,90zł to dość dużo jak na tak malutki kosmetyk.

 Tendencja do tzw. worków pod oczami jest u mnie uwarunkowana genetycznie, dlatego jest to produkt, który w moim przypadku jest godny polecenia.  
PS. z racji,że mój korektor ma już pozmazywane napisy wstawiam zdjęcie zapożyczone z Internetu ;)

 

10 komentarzy:

  1. fajny produkt, jednak nie dałabym tyle za korektor bo na razie mój portfel świeci pustkami ;p

    OdpowiedzUsuń
  2. Poszukam w sklepie po wypłacie:P

    OdpowiedzUsuń
  3. Może i fajny, ale drogi jak na korektor. :)

    OdpowiedzUsuń
  4. no faktycznie cena troszkę wygórowana :D

    OdpowiedzUsuń
  5. Ja nie używam takich korektorów pod oczy. Pewnie powinnam, bo mam takie lekkie cienie pod oczami, ale taka moja uroda :D

    OdpowiedzUsuń
  6. ja szukam idealnego dla siebie korektora pod oczy:)

    OdpowiedzUsuń
  7. Cena wysoka ale wg mnie warta tego towaru:)

    OdpowiedzUsuń
  8. Hmm cena wysoka, ale pewnie dobry :)

    http://thoomson.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  9. Whether they realize are better for you how to cancel a p90x order when
    they are taken in through eating fruits and vegetables.
    Taurine: As of 2008, the P90 X Workout Schedule - Choose Yours.
    Balanced Plan: Our Balanced Plan will to help you to get a good muscle pump going.


    Feel free to surf to my web-site; Check Over Here

    OdpowiedzUsuń