niedziela, 14 kwietnia 2013

Bluza "bejsbolówka",pierścionek camaieu oraz wilcze kolczyki ;)

Cześć kochani !;)
W końcu przychodzę do Was z porządnymi zdjęciami .
Ostatni tydzień był istną katorgą. Mój aparat w telefonie w zupełności się nie sprawdził i czym prędzej kupiłam nowy aparat cyfrowy. Tym razem postawiłam na Sony i póki co jestem z niego naprawdę zadowolona. Za dość niską cenę robi fajne zdjęcia .

W sobotę pomagałam wybrać mamie sukienkę, korzystając z okazji i 
mi udało się kupić bluzę oraz dodatki w postaci kolczyków i pierścionka.
Jeśli chodzi o bluzę to jest to tzw. "bejsbolówka" . Od dawna panuje już moda na tego typu ubrania, jednak ja często muszę oswoić się z trendami :) Ostatnio dobrze odnajduję się w sportowym tylu, dlatego bluza wpadła i do mojej szafy. 










Oprócz tego, w promocyjnej cenie kupiłam jeszcze pierścionek i kolczyki w kształcie wilków :)







13 komentarzy:

  1. nie w moim stylu, ale całośc ładnie połączyłaś:)

    OdpowiedzUsuń
  2. Ja również długo muszę oswajać się z nowymi trendami, ale tej bluzy jeszcze nie mam ;) Podoba mi się.. może kiedyś kupię ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. Hejka! ;) Używałaś może tej maski do włosów ? http://wd3.photoblog.pl/np2/201209/F1/132371322/mila-hair-cosmetics.jpg możesz coś o niej powiedzieć ? Polecona przez moją fryzjerkę, recenzje w internecie też ma świetną, ale wiem że interesujesz się kosmetykami dlatego chciałabym zapytać :) ?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Niestety nie używałam ;)

      Usuń
    2. szkoda :(

      Usuń
    3. Zaryzykuj, skoro poleciła Ci ją fryzjerka nie może być zła ;)

      Usuń
  4. bardzo lubie takie bluzy
    zlaszcza na sobotenie spacery z rodzina
    kiedy nie trzeba sie zabardzo szykowac ;)
    u mnie dzis TAG kocham wiosne
    jesli tylko masz ochote,zapraszam do zabawy
    milego dnia! x x x

    OdpowiedzUsuń
  5. jakaś ty śliczna *O* obserwujemy ? jak tak, to mnie zaobserwuj, a ja odwdzięczę się tym samym *O* http://diy-and-fashion.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  6. Podoba mi się kolor spodni.

    OdpowiedzUsuń

niedziela, 14 kwietnia 2013

Bluza "bejsbolówka",pierścionek camaieu oraz wilcze kolczyki ;)

Cześć kochani !;)
W końcu przychodzę do Was z porządnymi zdjęciami .
Ostatni tydzień był istną katorgą. Mój aparat w telefonie w zupełności się nie sprawdził i czym prędzej kupiłam nowy aparat cyfrowy. Tym razem postawiłam na Sony i póki co jestem z niego naprawdę zadowolona. Za dość niską cenę robi fajne zdjęcia .

W sobotę pomagałam wybrać mamie sukienkę, korzystając z okazji i 
mi udało się kupić bluzę oraz dodatki w postaci kolczyków i pierścionka.
Jeśli chodzi o bluzę to jest to tzw. "bejsbolówka" . Od dawna panuje już moda na tego typu ubrania, jednak ja często muszę oswoić się z trendami :) Ostatnio dobrze odnajduję się w sportowym tylu, dlatego bluza wpadła i do mojej szafy. 










Oprócz tego, w promocyjnej cenie kupiłam jeszcze pierścionek i kolczyki w kształcie wilków :)







13 komentarzy:

  1. nie w moim stylu, ale całośc ładnie połączyłaś:)

    OdpowiedzUsuń
  2. Ja również długo muszę oswajać się z nowymi trendami, ale tej bluzy jeszcze nie mam ;) Podoba mi się.. może kiedyś kupię ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. Hejka! ;) Używałaś może tej maski do włosów ? http://wd3.photoblog.pl/np2/201209/F1/132371322/mila-hair-cosmetics.jpg możesz coś o niej powiedzieć ? Polecona przez moją fryzjerkę, recenzje w internecie też ma świetną, ale wiem że interesujesz się kosmetykami dlatego chciałabym zapytać :) ?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Niestety nie używałam ;)

      Usuń
    2. szkoda :(

      Usuń
    3. Zaryzykuj, skoro poleciła Ci ją fryzjerka nie może być zła ;)

      Usuń
  4. bardzo lubie takie bluzy
    zlaszcza na sobotenie spacery z rodzina
    kiedy nie trzeba sie zabardzo szykowac ;)
    u mnie dzis TAG kocham wiosne
    jesli tylko masz ochote,zapraszam do zabawy
    milego dnia! x x x

    OdpowiedzUsuń
  5. jakaś ty śliczna *O* obserwujemy ? jak tak, to mnie zaobserwuj, a ja odwdzięczę się tym samym *O* http://diy-and-fashion.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  6. Podoba mi się kolor spodni.

    OdpowiedzUsuń