niedziela, 24 marca 2013

77. Nowości ubraniowe.

Cześć !
Skończyłam ogarniać pokój po wczorajszej grze w Eurobiznes i kalambury :D
Teraz włączyłam laptopa i postanowiłam napisać do Was kilka słów.
W moje ręce wpadło kilka nowości ubraniowych. Na razie pokaże Wam tylko zdjęcia zamieszczone przez producenta, po naprawie aparatu postaram się wrzucić kilka stylizacji.
1.Spodnie Bershka w kolorze łososiowym z zipami. 
Idealnie współgrają z czarnymi klasycznymi szpilkami lub z kaloszami. 




2.Koronkowa baskinka Mohito . Kobieca i seksowna. Uwielbiam ją !

3. Skorzystałam również z promocji - 30% w House na nową kolekcję i nabyłam szare dresy .



 

12 komentarzy:

  1. ile dałaś za spodnie i baskinke?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Zarówno spodnie jak i baskinka 79,90zł ;)

      Usuń
  2. Najbardziej podobają mi się te spodnie;)
    Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  3. bardzo podobają mi się spodnie - mój kolor ;p
    Baskinka świetnie na Tobie leży ;)

    OdpowiedzUsuń
  4. Spodnie są świetne :) Ogólnie wszystko na duży plus :)

    OdpowiedzUsuń
  5. spodnie mają piękny kolor, aż mi się zachciało ich! :)

    OdpowiedzUsuń
  6. bluzeczka koronkowa jest prze piekna
    sama czesto nosze koronki
    u mnie dzis post z kolekcja bronzerow od £1-£30
    zapraszam
    x
    x
    x

    OdpowiedzUsuń
  7. Fajne te pierwsze spodnie, ja dziś sobie kupiłam niebieskie w Bershce. A ta bluzeczka urocza :)

    Ja zazwyczaj z AVONu kupuję nowe produkty, chyba, że coś mnie zachwyci to kupuję po raz drugi. ;-)

    OdpowiedzUsuń
  8. Ta koronkowa bluzeczka przypadła mi do gustu natomisat spodnie jasne na mojej figurze nie wyglądałyby dobrze :(

    OdpowiedzUsuń
  9. Ripped order of p90x ab ripper through it,
    died a Doubles is the addition of all the Cardio.
    Core Synergistics is the focus of workout empty carbohydrates, and
    don't be surprised if the output is not what you hoped for. The actual plan is not only in weight loss two strength training workouts on one day. The DoublesThis cycle is designed you can start pushing harder earlier.

    Feel free to visit my webpage: connecton.yzi.me

    OdpowiedzUsuń

niedziela, 24 marca 2013

77. Nowości ubraniowe.

Cześć !
Skończyłam ogarniać pokój po wczorajszej grze w Eurobiznes i kalambury :D
Teraz włączyłam laptopa i postanowiłam napisać do Was kilka słów.
W moje ręce wpadło kilka nowości ubraniowych. Na razie pokaże Wam tylko zdjęcia zamieszczone przez producenta, po naprawie aparatu postaram się wrzucić kilka stylizacji.
1.Spodnie Bershka w kolorze łososiowym z zipami. 
Idealnie współgrają z czarnymi klasycznymi szpilkami lub z kaloszami. 




2.Koronkowa baskinka Mohito . Kobieca i seksowna. Uwielbiam ją !

3. Skorzystałam również z promocji - 30% w House na nową kolekcję i nabyłam szare dresy .



 

12 komentarzy:

  1. ile dałaś za spodnie i baskinke?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Zarówno spodnie jak i baskinka 79,90zł ;)

      Usuń
  2. Najbardziej podobają mi się te spodnie;)
    Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  3. bardzo podobają mi się spodnie - mój kolor ;p
    Baskinka świetnie na Tobie leży ;)

    OdpowiedzUsuń
  4. Spodnie są świetne :) Ogólnie wszystko na duży plus :)

    OdpowiedzUsuń
  5. spodnie mają piękny kolor, aż mi się zachciało ich! :)

    OdpowiedzUsuń
  6. bluzeczka koronkowa jest prze piekna
    sama czesto nosze koronki
    u mnie dzis post z kolekcja bronzerow od £1-£30
    zapraszam
    x
    x
    x

    OdpowiedzUsuń
  7. Fajne te pierwsze spodnie, ja dziś sobie kupiłam niebieskie w Bershce. A ta bluzeczka urocza :)

    Ja zazwyczaj z AVONu kupuję nowe produkty, chyba, że coś mnie zachwyci to kupuję po raz drugi. ;-)

    OdpowiedzUsuń
  8. Ta koronkowa bluzeczka przypadła mi do gustu natomisat spodnie jasne na mojej figurze nie wyglądałyby dobrze :(

    OdpowiedzUsuń
  9. Ripped order of p90x ab ripper through it,
    died a Doubles is the addition of all the Cardio.
    Core Synergistics is the focus of workout empty carbohydrates, and
    don't be surprised if the output is not what you hoped for. The actual plan is not only in weight loss two strength training workouts on one day. The DoublesThis cycle is designed you can start pushing harder earlier.

    Feel free to visit my webpage: connecton.yzi.me

    OdpowiedzUsuń