środa, 20 marca 2013

75.Lakiery do paznokci.

W poniedziałek byłyśmy z dziewczynami w kinie na filmie "Baczyński".
Świetnie zrecenzowała go moja koleżanka Ania, także jeżeli ktoś jest zainteresowany to zapraszam tutaj.
Dzisiaj spotykamy się na grę w Eurobiznes :D

Ostatnio zabrałam się za robienie porządków w półce z lakierami do paznokci. 
Na dobrą sprawę połowy z nich już nie używałam albo nie nadawały się do używania.
W związku z tym przeprowadziłam selekcję i 1/4 wylądowała w koszu.
Na wiosnę planuję zaopatrzyć się w kilka nowych intensywnych i żywych odcieni.







9 komentarzy:

  1. I tak masz więcej lakierów ode mnie :D Bardzo lubię różowe ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. Dzięki za reklamę!

    Przez twój post chyba sama kupię sobie jakiś fajny lakier :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Myślę, że lakiery są jakby dopełnieniem naszych stylizacji;)
    Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  4. Witaj
    nominowałam Cię do TAG Liebster Blog http://84baleczka.blogspot.com/2013_03_01_archive.html

    Zapraszam :)

    OdpowiedzUsuń
  5. No, no niezła ta Twoja kolekcja lakierów. Ja po zrobieniu porządków, zostały mi tylko 4 i to jeszcze w nie najlepszych kolorach.

    OdpowiedzUsuń
  6. ja też muszę pozbyć się staroci i zrobić miejsce dla nowych lakierów ;D

    OdpowiedzUsuń
  7. Musze wyprobowac.
    Zapraszam do mnie, blog o odchudzaniu i nie tylko ! Obserwujemy?

    OdpowiedzUsuń
  8. Tez mam ten niebieski kolorek Miss Sporty uwielbiam go,jest sliczny :)

    OdpowiedzUsuń

środa, 20 marca 2013

75.Lakiery do paznokci.

W poniedziałek byłyśmy z dziewczynami w kinie na filmie "Baczyński".
Świetnie zrecenzowała go moja koleżanka Ania, także jeżeli ktoś jest zainteresowany to zapraszam tutaj.
Dzisiaj spotykamy się na grę w Eurobiznes :D

Ostatnio zabrałam się za robienie porządków w półce z lakierami do paznokci. 
Na dobrą sprawę połowy z nich już nie używałam albo nie nadawały się do używania.
W związku z tym przeprowadziłam selekcję i 1/4 wylądowała w koszu.
Na wiosnę planuję zaopatrzyć się w kilka nowych intensywnych i żywych odcieni.







9 komentarzy:

  1. I tak masz więcej lakierów ode mnie :D Bardzo lubię różowe ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. Dzięki za reklamę!

    Przez twój post chyba sama kupię sobie jakiś fajny lakier :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Myślę, że lakiery są jakby dopełnieniem naszych stylizacji;)
    Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  4. Witaj
    nominowałam Cię do TAG Liebster Blog http://84baleczka.blogspot.com/2013_03_01_archive.html

    Zapraszam :)

    OdpowiedzUsuń
  5. No, no niezła ta Twoja kolekcja lakierów. Ja po zrobieniu porządków, zostały mi tylko 4 i to jeszcze w nie najlepszych kolorach.

    OdpowiedzUsuń
  6. ja też muszę pozbyć się staroci i zrobić miejsce dla nowych lakierów ;D

    OdpowiedzUsuń
  7. Musze wyprobowac.
    Zapraszam do mnie, blog o odchudzaniu i nie tylko ! Obserwujemy?

    OdpowiedzUsuń
  8. Tez mam ten niebieski kolorek Miss Sporty uwielbiam go,jest sliczny :)

    OdpowiedzUsuń