czwartek, 14 marca 2013

73.Kok z użyciem wypełniacza + warkoczyk :)

Cześć!:)
Kilka dni temu dostałam anonimowy komentarz odnośnie wypełniacza do koków, a że należę do osób, którym nie trzeba powtarzać dwa razy od razu postanowiłam wypróbować ten pomysł .
Tymże sposobem na mojej głowie powstał mały, zgrabny koczek, który przyozdobiłam warkoczykiem .
Na zdjęciach jest to moja pierwsza próba ,dlatego też jest on mało staranny a włosy "wychodzą" z upięcia.
Od tego czasu zrobiłam już kilka takich koków a zgodnie z zasadą trening czyni mistrza każdy kolejny jest coraz lepszy .
Pozdrawiam! :)    






22 komentarze:

  1. Świetnie wyszło! :-))) Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  2. Ale masz piękne, rude włosy :D A kok wyszedł Tobie super

    OdpowiedzUsuń
  3. Monia fryzjereczka :D :* A.

    OdpowiedzUsuń
  4. Bardzo ładnie wyszło. :D

    OdpowiedzUsuń
  5. czekam az mi wlosy urosna i napewno zrobie koka ;)
    super kolor wlosow!
    x
    x
    x

    OdpowiedzUsuń
  6. Ja zamiast na wypełniaczu, robię taki koczek na skarpecie. Wychodzi tak samo ładnie. ;) W ogóle, taki kok na wypełniaczu/skarpecie jest świetny do robienia loków - sama zawijam je lekko wilgotne właśnie w takiego koka i idę spać, a rano mam całkiem ładne loki, do których nie potrzebuję lokówki, ani prostownicy. Na moich włosach trzymają się do dwóch dni, ale ja mam włosy typu 2A/2B, więc nie daję gwarancji, jak na prostych. ^^

    OdpowiedzUsuń
  7. Bardzo podoba mi sie twój kolor włosów :) Ja nie moge takiego uzyskać, albo wychodzi mi za ciemny, albo czerwony O_o A kok super :)

    OdpowiedzUsuń
  8. niestety, ja koczków nie robię sobie,bo zwyczajnie mi się nie trzymają :D (skłaniam się bardziej ku temu,że po prostu źle to robię) :D

    OdpowiedzUsuń
  9. jak wyglada ten wypełniacz? :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Wpisz w google bądź na allegro "wypełniacz do koka " :)

      Usuń
  10. a mogłabyś konkretnie opisać jak Ty go robisz? ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. http://www.youtube.com/watch?v=5iINOFTSDQ8
      Według tej drugiej metody :)

      Usuń
  11. Masz przepiękny kolor włosów :)

    OdpowiedzUsuń
  12. świetna fryzura!
    pozdrawiam i w wolnym czasie zapraszam do siebie :)

    OdpowiedzUsuń

czwartek, 14 marca 2013

73.Kok z użyciem wypełniacza + warkoczyk :)

Cześć!:)
Kilka dni temu dostałam anonimowy komentarz odnośnie wypełniacza do koków, a że należę do osób, którym nie trzeba powtarzać dwa razy od razu postanowiłam wypróbować ten pomysł .
Tymże sposobem na mojej głowie powstał mały, zgrabny koczek, który przyozdobiłam warkoczykiem .
Na zdjęciach jest to moja pierwsza próba ,dlatego też jest on mało staranny a włosy "wychodzą" z upięcia.
Od tego czasu zrobiłam już kilka takich koków a zgodnie z zasadą trening czyni mistrza każdy kolejny jest coraz lepszy .
Pozdrawiam! :)    






22 komentarze:

  1. Świetnie wyszło! :-))) Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  2. Ale masz piękne, rude włosy :D A kok wyszedł Tobie super

    OdpowiedzUsuń
  3. Monia fryzjereczka :D :* A.

    OdpowiedzUsuń
  4. Bardzo ładnie wyszło. :D

    OdpowiedzUsuń
  5. czekam az mi wlosy urosna i napewno zrobie koka ;)
    super kolor wlosow!
    x
    x
    x

    OdpowiedzUsuń
  6. Ja zamiast na wypełniaczu, robię taki koczek na skarpecie. Wychodzi tak samo ładnie. ;) W ogóle, taki kok na wypełniaczu/skarpecie jest świetny do robienia loków - sama zawijam je lekko wilgotne właśnie w takiego koka i idę spać, a rano mam całkiem ładne loki, do których nie potrzebuję lokówki, ani prostownicy. Na moich włosach trzymają się do dwóch dni, ale ja mam włosy typu 2A/2B, więc nie daję gwarancji, jak na prostych. ^^

    OdpowiedzUsuń
  7. Bardzo podoba mi sie twój kolor włosów :) Ja nie moge takiego uzyskać, albo wychodzi mi za ciemny, albo czerwony O_o A kok super :)

    OdpowiedzUsuń
  8. niestety, ja koczków nie robię sobie,bo zwyczajnie mi się nie trzymają :D (skłaniam się bardziej ku temu,że po prostu źle to robię) :D

    OdpowiedzUsuń
  9. jak wyglada ten wypełniacz? :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Wpisz w google bądź na allegro "wypełniacz do koka " :)

      Usuń
  10. a mogłabyś konkretnie opisać jak Ty go robisz? ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. http://www.youtube.com/watch?v=5iINOFTSDQ8
      Według tej drugiej metody :)

      Usuń
  11. Masz przepiękny kolor włosów :)

    OdpowiedzUsuń
  12. świetna fryzura!
    pozdrawiam i w wolnym czasie zapraszam do siebie :)

    OdpowiedzUsuń