środa, 20 lutego 2013

63.Kakaowe kosmetyki.

Starając się nadrobić zaległości dodaję nieco szybciej kolejny wpis w, którym pokaże Wam balsamy o moim ulubionym zapachu -kakaowym . Z całej gamy to właśnie te są przeze mnie najczęściej wybierane. Po wmasowaniu w moje ciało takiego masła od razu czuję się bardziej zrelaksowana,
poprawia mi się humor a przepiękny zapach towarzyszy mi przez cały dzień :)
Oto 3 moje propozycje :

1.AA - regenerujące mało kakaowe do skóry bardzo suchej. Fakt faktem nie mam bardzo suchej skóry ,ale to nie przeszkadza mi w używaniu tego balsamu. Intensywnie nawilża,szybko się wchłania a zapach utrzymuję się bardzo długo. Dodatkowo jego aplikacja jest bardzo wygodna ze względu na pompkę.

2.Garnier-Rozświetlające mleczko do ciała z masłem kakaowym.Mój kolejny faworyt,niestety została mi już końcówka. Bardzo wydajny,obłędny zapach ( mniej intensywny niż w balsamie AA ),co do rozświetlania skóry nie zauważyłam znacznej różnicy .

3.Avon- Planet Spa . Już kiedyś o nim wypominałam, ma puszystą i delikatną konsystencję ,świetnie rozprowadza się po skórze pozostawiając ją gładką niczym jedwab.


 A Wy ,które kakaowe kosmetyki polecacie?:)

16 komentarzy:

  1. Żadnego z nich nie miałam :)
    I żadnego o zapachu kakaowym- niestety ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. Nic z tych rzeczy nie miałam ;] Z planet spa z avonu dostałam od mamy krem na stopy.. bardzo fajny :D ale nie o zapachu kakaowym :D

    OdpowiedzUsuń
  3. swietnie wyglada to z avonu, nie spodziewalabym sie ;) az mam ochote zanurzyc paluchy :D

    OdpowiedzUsuń
  4. z ziaji masło pod prysznic kakaowe, intensywny zapach :D

    OdpowiedzUsuń
  5. dzięki za odwiedziny i komentarz- również obserwuję i pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
  6. Żadnego nie miałam, ale teraz sobie zamówiłam ten avonu :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Fajny blog :)

    Obserwuję i liczę na rewanż :D

    OdpowiedzUsuń
  8. Ja miałam przyjemność używać balsamu z Garniera :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Kurde podziwiam Cie bo ja wogole nie przepadam za czekoladowymi czy kakaowymi kosmetykami ..;) chociaz ten z garniera chciałabym przetestować ;)
    zapraszam do siebie , jesli chciałabyś wziasc udział w akcji picia pokrzywy dla zdrowych i dlugich włosów :)

    OdpowiedzUsuń
  10. nie miałam żadnego ;) ja używam masła kakaowego z Ziaji ;)

    OdpowiedzUsuń
  11. Zastanawiałam się dzisiaj w Rossmannie czy nie kupić tego AA - przekonałaś mnie ;)

    OdpowiedzUsuń
  12. Mam ten z AA z różą (z tego co pamietam) i nie jestem z niego zadowolona.

    OdpowiedzUsuń
  13. Bardzo fajnie czyta mi się Twoje notki, możliwe, że będę wpadała tutaj częściej.
    Obserwuję i liczę na rewanż http://linka-kattalinka.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  14. od jakiegoś czasu czaję się na ten mus z avon'u ;)
    na razie czekam końca mojego mleka&miodu, a potem chyba się skuszę ;)

    OdpowiedzUsuń
  15. Uwielbiam kakaowe kosmetyki ;) ten balsam z Garniera używam namiętnie od bardzo długiego czasu a na ten z AA zrobiłaś mi konkretną zajawkę... muszę nabyć przy najbliższej okazji :)

    OdpowiedzUsuń

środa, 20 lutego 2013

63.Kakaowe kosmetyki.

Starając się nadrobić zaległości dodaję nieco szybciej kolejny wpis w, którym pokaże Wam balsamy o moim ulubionym zapachu -kakaowym . Z całej gamy to właśnie te są przeze mnie najczęściej wybierane. Po wmasowaniu w moje ciało takiego masła od razu czuję się bardziej zrelaksowana,
poprawia mi się humor a przepiękny zapach towarzyszy mi przez cały dzień :)
Oto 3 moje propozycje :

1.AA - regenerujące mało kakaowe do skóry bardzo suchej. Fakt faktem nie mam bardzo suchej skóry ,ale to nie przeszkadza mi w używaniu tego balsamu. Intensywnie nawilża,szybko się wchłania a zapach utrzymuję się bardzo długo. Dodatkowo jego aplikacja jest bardzo wygodna ze względu na pompkę.

2.Garnier-Rozświetlające mleczko do ciała z masłem kakaowym.Mój kolejny faworyt,niestety została mi już końcówka. Bardzo wydajny,obłędny zapach ( mniej intensywny niż w balsamie AA ),co do rozświetlania skóry nie zauważyłam znacznej różnicy .

3.Avon- Planet Spa . Już kiedyś o nim wypominałam, ma puszystą i delikatną konsystencję ,świetnie rozprowadza się po skórze pozostawiając ją gładką niczym jedwab.


 A Wy ,które kakaowe kosmetyki polecacie?:)

16 komentarzy:

  1. Żadnego z nich nie miałam :)
    I żadnego o zapachu kakaowym- niestety ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. Nic z tych rzeczy nie miałam ;] Z planet spa z avonu dostałam od mamy krem na stopy.. bardzo fajny :D ale nie o zapachu kakaowym :D

    OdpowiedzUsuń
  3. swietnie wyglada to z avonu, nie spodziewalabym sie ;) az mam ochote zanurzyc paluchy :D

    OdpowiedzUsuń
  4. z ziaji masło pod prysznic kakaowe, intensywny zapach :D

    OdpowiedzUsuń
  5. dzięki za odwiedziny i komentarz- również obserwuję i pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
  6. Żadnego nie miałam, ale teraz sobie zamówiłam ten avonu :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Fajny blog :)

    Obserwuję i liczę na rewanż :D

    OdpowiedzUsuń
  8. Ja miałam przyjemność używać balsamu z Garniera :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Kurde podziwiam Cie bo ja wogole nie przepadam za czekoladowymi czy kakaowymi kosmetykami ..;) chociaz ten z garniera chciałabym przetestować ;)
    zapraszam do siebie , jesli chciałabyś wziasc udział w akcji picia pokrzywy dla zdrowych i dlugich włosów :)

    OdpowiedzUsuń
  10. nie miałam żadnego ;) ja używam masła kakaowego z Ziaji ;)

    OdpowiedzUsuń
  11. Zastanawiałam się dzisiaj w Rossmannie czy nie kupić tego AA - przekonałaś mnie ;)

    OdpowiedzUsuń
  12. Mam ten z AA z różą (z tego co pamietam) i nie jestem z niego zadowolona.

    OdpowiedzUsuń
  13. Bardzo fajnie czyta mi się Twoje notki, możliwe, że będę wpadała tutaj częściej.
    Obserwuję i liczę na rewanż http://linka-kattalinka.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  14. od jakiegoś czasu czaję się na ten mus z avon'u ;)
    na razie czekam końca mojego mleka&miodu, a potem chyba się skuszę ;)

    OdpowiedzUsuń
  15. Uwielbiam kakaowe kosmetyki ;) ten balsam z Garniera używam namiętnie od bardzo długiego czasu a na ten z AA zrobiłaś mi konkretną zajawkę... muszę nabyć przy najbliższej okazji :)

    OdpowiedzUsuń