piątek, 8 lutego 2013

59.Paleta cieni(i nie tylko) Sephora.

Cześć! :)
Jestem wykończona psychicznie tą sesją ,we wtorek wieczorem wracam do Wichertowa . Nareszcie.
Zgodnie z obietnicą pokazuje Wam dokładnie moją paletę cieni firmy Sephora.
Składa się ona z : 98 cieni do powiek, 70 błyszczyków, 5 kredek, 6 linerów,pędzle(których nie ma na zdjęciu), mini tusz do rzęs i 3 róże do policzków. 
Według zapewnień producenta da się nią wykonać ,aż 50000 makijaży.
Pudełko jest małe ,podręczne,nie otwiera się samo dzięki wbudowanym magnesom.
Mam ja już pół roku i jestem pewna ,że posłuży mi jeszcze długo .
Co do pigmentacji cieni jestem zadowolona, aczkolwiek mogłoby być nieco lepiej.
Nie mogę za to przyczepić się do błyszczyków,które mają świetne,żywe kolory i są bardzo trwałe.
Róże też sprawdzają się nawet w ekstremalnych sytuacjach ,
kredki i płynne eyelinery używam bardzo rzadko.











 

7 komentarzy:

  1. Ja dzisiaj miałam ostatni egzamin i jestem już po sesji! :) Wiem, że wszystko mam zdane, także mogę leniuchować...
    A co do palety, to mogłabyś salon kosmetyczny otworzyć :D Tyle tego masz! :D

    OdpowiedzUsuń
  2. Rany ale tego jest. Wszystko w jednym ! :)

    OdpowiedzUsuń
  3. oo ta pierwsza paletka z cieniami ma rewelacyjne kolorki!

    OdpowiedzUsuń
  4. Oj, ale Ci zazdroszczę, też bym chciała mieć tyle cieni, błyszczyków ;)

    OdpowiedzUsuń
  5. piekna paleta,u mnie glownie sleek mieszka ;) zapraszam do siebie na bloga na konkurs z rozdaniem kosmetykow MUA,bedzie mi milo,pozdrawiam ania x x x

    OdpowiedzUsuń

piątek, 8 lutego 2013

59.Paleta cieni(i nie tylko) Sephora.

Cześć! :)
Jestem wykończona psychicznie tą sesją ,we wtorek wieczorem wracam do Wichertowa . Nareszcie.
Zgodnie z obietnicą pokazuje Wam dokładnie moją paletę cieni firmy Sephora.
Składa się ona z : 98 cieni do powiek, 70 błyszczyków, 5 kredek, 6 linerów,pędzle(których nie ma na zdjęciu), mini tusz do rzęs i 3 róże do policzków. 
Według zapewnień producenta da się nią wykonać ,aż 50000 makijaży.
Pudełko jest małe ,podręczne,nie otwiera się samo dzięki wbudowanym magnesom.
Mam ja już pół roku i jestem pewna ,że posłuży mi jeszcze długo .
Co do pigmentacji cieni jestem zadowolona, aczkolwiek mogłoby być nieco lepiej.
Nie mogę za to przyczepić się do błyszczyków,które mają świetne,żywe kolory i są bardzo trwałe.
Róże też sprawdzają się nawet w ekstremalnych sytuacjach ,
kredki i płynne eyelinery używam bardzo rzadko.











 

7 komentarzy:

  1. Ja dzisiaj miałam ostatni egzamin i jestem już po sesji! :) Wiem, że wszystko mam zdane, także mogę leniuchować...
    A co do palety, to mogłabyś salon kosmetyczny otworzyć :D Tyle tego masz! :D

    OdpowiedzUsuń
  2. Rany ale tego jest. Wszystko w jednym ! :)

    OdpowiedzUsuń
  3. oo ta pierwsza paletka z cieniami ma rewelacyjne kolorki!

    OdpowiedzUsuń
  4. Oj, ale Ci zazdroszczę, też bym chciała mieć tyle cieni, błyszczyków ;)

    OdpowiedzUsuń
  5. piekna paleta,u mnie glownie sleek mieszka ;) zapraszam do siebie na bloga na konkurs z rozdaniem kosmetykow MUA,bedzie mi milo,pozdrawiam ania x x x

    OdpowiedzUsuń