środa, 6 lutego 2013

58.Zakupowo.

Po wczorajszym egzaminie z TKJ postanowiłam odreagować stres i
udałam się na małe z zakupy do Galerii Dominikańskiej.
Bez większego planu co do zakupów przechadzałam się po sklepach i takim oto sposobem moja garderoba powiększyła się o kilka elementów:)

1.Botki -  Tally Weijl.
 Z racji, że były trochę niewygodne od razu pobiegłam do Deichmanna i kupiłam tzw. podpiętki. Teraz mogę w nich nawet biegać:D ostatnio stawiałam na płaskie buty, dlatego jest to przyjemna odmiana.




2.Kolczyki piórka - Orsay.
Od dawna szukałam piórek, ale zwykle widziałam zbyt pstrokate, nie pasujące kolorystycznie do większości moich ubrań. W końcu zdecydowałam się na klasycznie czarne.




3.Natrafiłam również na fajną promocję biżuterii w C&A
 i stałam się posiadaczką kolczyka w pępku za jedyne 5zł ! :)







  

12 komentarzy:

  1. botki naprawdę są śliczne! Aż zamarzyły mi się takie :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Te botki są śliczne, aż się napatrzeć na nie nie mogę ;p. A w jakiej cenie je kupiłaś? Czy mi się wydaje czy masz inny odcień włosów? Pozdrawiam ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Botki były przecenione z 129zł na 39zł ;) Odcień trochę się różni ,bo niedawno farbowałam dlatego jest bardzo intensywny wręcz czerwony :)

      Usuń
  3. świetne te botki!
    a jakie nogi masz ładne, zgrabniutkie :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Ładny kolorek włosów! :) Bardzo podoba mi się kolczyk w pępku, ale ja to raczej się nie odważę na coś takiego ;)

    Pozdrawiam! :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja też bym się chyba drugi raz już nie odważyła :)

      Usuń
  5. Masz już jakiś pomysł na prezent walentynkowy dla swojego chłopaka ? :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Wspólnie ustaliliśmy ,że idziemy gdzieś na kolację .Nie kupujemy sobie żadnych dodatkowych prezentów ;)

      Usuń
  6. Piękne buty :) W ogóle super zakupy :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Piekne buty i super zakupy :)

    OdpowiedzUsuń

środa, 6 lutego 2013

58.Zakupowo.

Po wczorajszym egzaminie z TKJ postanowiłam odreagować stres i
udałam się na małe z zakupy do Galerii Dominikańskiej.
Bez większego planu co do zakupów przechadzałam się po sklepach i takim oto sposobem moja garderoba powiększyła się o kilka elementów:)

1.Botki -  Tally Weijl.
 Z racji, że były trochę niewygodne od razu pobiegłam do Deichmanna i kupiłam tzw. podpiętki. Teraz mogę w nich nawet biegać:D ostatnio stawiałam na płaskie buty, dlatego jest to przyjemna odmiana.




2.Kolczyki piórka - Orsay.
Od dawna szukałam piórek, ale zwykle widziałam zbyt pstrokate, nie pasujące kolorystycznie do większości moich ubrań. W końcu zdecydowałam się na klasycznie czarne.




3.Natrafiłam również na fajną promocję biżuterii w C&A
 i stałam się posiadaczką kolczyka w pępku za jedyne 5zł ! :)







  

12 komentarzy:

  1. botki naprawdę są śliczne! Aż zamarzyły mi się takie :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Te botki są śliczne, aż się napatrzeć na nie nie mogę ;p. A w jakiej cenie je kupiłaś? Czy mi się wydaje czy masz inny odcień włosów? Pozdrawiam ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Botki były przecenione z 129zł na 39zł ;) Odcień trochę się różni ,bo niedawno farbowałam dlatego jest bardzo intensywny wręcz czerwony :)

      Usuń
  3. świetne te botki!
    a jakie nogi masz ładne, zgrabniutkie :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Ładny kolorek włosów! :) Bardzo podoba mi się kolczyk w pępku, ale ja to raczej się nie odważę na coś takiego ;)

    Pozdrawiam! :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja też bym się chyba drugi raz już nie odważyła :)

      Usuń
  5. Masz już jakiś pomysł na prezent walentynkowy dla swojego chłopaka ? :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Wspólnie ustaliliśmy ,że idziemy gdzieś na kolację .Nie kupujemy sobie żadnych dodatkowych prezentów ;)

      Usuń
  6. Piękne buty :) W ogóle super zakupy :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Piekne buty i super zakupy :)

    OdpowiedzUsuń