poniedziałek, 4 lutego 2013

57.Bezsenne noce i senne dnie.

Mój organizm zaczyna ostro wariować z powodu sesji.
Funduje mu bezsenne noce za to nie mogę obudzić się rano.
Po wszystkich egzaminach wyruszam na zakup "ładnych dresów".
Jakieś propozycje?:) 
W moim przypadku chcę kupić dresy ,które dobrze wyglądają .
Nie chodzi mi o to,aby wyśmienicie się w nich ćwiczyło,bo zamierzam w nich chodzić po domu i do sklepu obok :D

Dostałam kilka pytań odnośnie rozmowy z sąsiadami.
Przebiegła pomyślnie,chłopaki obiecali mniej hałasować:)

Następnym razem postaram się zrobić dla Was wpis o mojej palecie cieni Sephora ,która wywołała miłe poruszenie wśród Was:)




 

5 komentarzy:

  1. Nie wiem czy już to pisałam, ale ładny masz kolor włosów. Co do sąsiadów to dobrze, że już mniej będą hałasować. Czekam na wpis o cieniach. Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  2. Ładne zdjęcia i ciekawy post . Zapraszam do mnie i zachęcam do wzięcia udziału w konkursie z nagrodami ! ;)) cat-caat.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  3. uwielbiam warkoczyki <3 są taakie dziewczęce (:

    OdpowiedzUsuń
  4. uwielbiam warkoczyki <3 są taakie dziewczęce (:

    OdpowiedzUsuń
  5. Świetny bloog *.*
    Obserwuje i licze na to samo ; 33

    OdpowiedzUsuń

poniedziałek, 4 lutego 2013

57.Bezsenne noce i senne dnie.

Mój organizm zaczyna ostro wariować z powodu sesji.
Funduje mu bezsenne noce za to nie mogę obudzić się rano.
Po wszystkich egzaminach wyruszam na zakup "ładnych dresów".
Jakieś propozycje?:) 
W moim przypadku chcę kupić dresy ,które dobrze wyglądają .
Nie chodzi mi o to,aby wyśmienicie się w nich ćwiczyło,bo zamierzam w nich chodzić po domu i do sklepu obok :D

Dostałam kilka pytań odnośnie rozmowy z sąsiadami.
Przebiegła pomyślnie,chłopaki obiecali mniej hałasować:)

Następnym razem postaram się zrobić dla Was wpis o mojej palecie cieni Sephora ,która wywołała miłe poruszenie wśród Was:)




 

5 komentarzy:

  1. Nie wiem czy już to pisałam, ale ładny masz kolor włosów. Co do sąsiadów to dobrze, że już mniej będą hałasować. Czekam na wpis o cieniach. Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  2. Ładne zdjęcia i ciekawy post . Zapraszam do mnie i zachęcam do wzięcia udziału w konkursie z nagrodami ! ;)) cat-caat.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  3. uwielbiam warkoczyki <3 są taakie dziewczęce (:

    OdpowiedzUsuń
  4. uwielbiam warkoczyki <3 są taakie dziewczęce (:

    OdpowiedzUsuń
  5. Świetny bloog *.*
    Obserwuje i licze na to samo ; 33

    OdpowiedzUsuń