środa, 16 stycznia 2013

49.Pomadki do ust.

Hej ! :)
Moje samopoczucie ma się już znacznie lepiej .
Całe szczęście chandra trzymała mnie bardzo krótko.
Wczoraj poszłam oddać krew, jednak okazało się ,że mam za niskie ciśnienie i zemdlałabym.
Jednak nie poddaje się, i zamierzam iść tam znowu w następny wtorek .Z samego rana wypiję mocną kawę (będę musiała się zmusić gdyż na ogół nie piję kawy ) i mam nadzieję,że moje ciśnienie będzie w normie.

Dziś postanowiłam zrobić notkę o pomadkach/balsamach do ust.
 Oto moja kolekcja w którą uzbroiłam się na zimowe dni :


1.Avon "Care" - malutkie opakowanie ,które można wsadzić wszędzie ( no tylko bez skojarzeń ! ),co samej pomadki nawilża usta ,ale bardzo szybko się wchłania i czynność należy dość często powtarzać . 
2.Isana "Hydro" - podoba mi się zapach ,jednak ma dość dziwny posmak ,za którym nie przepadam.Jest gęsta ,ale nie jest tak twarda jak np.Nivea ,co nie wszystkim może odpowiadać,jednak jeśli chodzi o działanie radzi sobie całkiem nieźle.
3.Nivea "Olive  & Lemon" - pomimo tego,że ma zielony,oliwkowy kolor (który niezbyt mi się podoba ) ,jest bardzo dobra w swoim działaniu. Maksymalnie nawilża usta ,pozostawiając jest bezbarwne i naturale.
4.Nivea"Soft Rose" - zdecydowanie moja faworytka . Uwielbiam jej zapach ! Poza tym pozostawia ust muśnięte delikatnym różowym kolorem ,co do nawilżania tak jak wszystkie jej siostry Nivea ,brak zastrzeżeń.
5.Cien - zabrałam ją mojej babci ,gdyż miała ,aż 3 :D Zostawiłam ją w domu ,także niestety ,ale na chwilę obecną nie mam o niej zdania .
A jakie są Wasze ulubione pomadki ? :)
I czy w ogóle je stosujecie ?

5 komentarzy:

  1. Uwielbiam pomadki z NIVEA :* innych firm nie testowałam:)Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  2. Która aktorka jest Twoim zdaniem najładniejsza? :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Uwielbiam te pomadki, zima bardzo mi usta pekaja bez tych pomadek bym nie dala rady żyć, pomadki NIVEA wygrywaja z innymi pomadkami:)Najbardziej lubie tę rozową i jeszcze truskawkową z NIVEA:)

    Ps.Zapraszam Cię do wzięciu udziału w moim konkursie:)
    do wygrania zestaw kosmetyków ORIFLAME :)
    http://justynasinspirations.blogspot.com/2013/01/konkurs-oriflame.html
    POZDRAWIAM:)

    OdpowiedzUsuń
  4. Firs of all I would like too say awesome blog!
    I had a quick question that I'd like to aask if you do not mind.
    I was interested to know how you center yourself and clear your min prior to writing.

    I've had a tough time clearing myy mind in getting my ideas out.
    I truly do take pleasure in writing but it just sems like the first 10 to
    15 minutes are usually wasted just trying to figure out how to begin. Any suggestions or tips?
    Many thanks!

    My weeb blog; private medical treatment

    OdpowiedzUsuń

środa, 16 stycznia 2013

49.Pomadki do ust.

Hej ! :)
Moje samopoczucie ma się już znacznie lepiej .
Całe szczęście chandra trzymała mnie bardzo krótko.
Wczoraj poszłam oddać krew, jednak okazało się ,że mam za niskie ciśnienie i zemdlałabym.
Jednak nie poddaje się, i zamierzam iść tam znowu w następny wtorek .Z samego rana wypiję mocną kawę (będę musiała się zmusić gdyż na ogół nie piję kawy ) i mam nadzieję,że moje ciśnienie będzie w normie.

Dziś postanowiłam zrobić notkę o pomadkach/balsamach do ust.
 Oto moja kolekcja w którą uzbroiłam się na zimowe dni :


1.Avon "Care" - malutkie opakowanie ,które można wsadzić wszędzie ( no tylko bez skojarzeń ! ),co samej pomadki nawilża usta ,ale bardzo szybko się wchłania i czynność należy dość często powtarzać . 
2.Isana "Hydro" - podoba mi się zapach ,jednak ma dość dziwny posmak ,za którym nie przepadam.Jest gęsta ,ale nie jest tak twarda jak np.Nivea ,co nie wszystkim może odpowiadać,jednak jeśli chodzi o działanie radzi sobie całkiem nieźle.
3.Nivea "Olive  & Lemon" - pomimo tego,że ma zielony,oliwkowy kolor (który niezbyt mi się podoba ) ,jest bardzo dobra w swoim działaniu. Maksymalnie nawilża usta ,pozostawiając jest bezbarwne i naturale.
4.Nivea"Soft Rose" - zdecydowanie moja faworytka . Uwielbiam jej zapach ! Poza tym pozostawia ust muśnięte delikatnym różowym kolorem ,co do nawilżania tak jak wszystkie jej siostry Nivea ,brak zastrzeżeń.
5.Cien - zabrałam ją mojej babci ,gdyż miała ,aż 3 :D Zostawiłam ją w domu ,także niestety ,ale na chwilę obecną nie mam o niej zdania .
A jakie są Wasze ulubione pomadki ? :)
I czy w ogóle je stosujecie ?

5 komentarzy:

  1. Uwielbiam pomadki z NIVEA :* innych firm nie testowałam:)Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  2. Która aktorka jest Twoim zdaniem najładniejsza? :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Uwielbiam te pomadki, zima bardzo mi usta pekaja bez tych pomadek bym nie dala rady żyć, pomadki NIVEA wygrywaja z innymi pomadkami:)Najbardziej lubie tę rozową i jeszcze truskawkową z NIVEA:)

    Ps.Zapraszam Cię do wzięciu udziału w moim konkursie:)
    do wygrania zestaw kosmetyków ORIFLAME :)
    http://justynasinspirations.blogspot.com/2013/01/konkurs-oriflame.html
    POZDRAWIAM:)

    OdpowiedzUsuń
  4. Firs of all I would like too say awesome blog!
    I had a quick question that I'd like to aask if you do not mind.
    I was interested to know how you center yourself and clear your min prior to writing.

    I've had a tough time clearing myy mind in getting my ideas out.
    I truly do take pleasure in writing but it just sems like the first 10 to
    15 minutes are usually wasted just trying to figure out how to begin. Any suggestions or tips?
    Many thanks!

    My weeb blog; private medical treatment

    OdpowiedzUsuń