czwartek, 3 stycznia 2013

42.Magiczny świat cieni do powiek .

Cześć ! ;)
Ostatnio dostałam komentarz bym pokazała swoje kosmetyki. 
Trudno było mi zdecydować od ,których rozpocząć . 
Postanowiłam zaryzykować i przedstawić Wam moje cienie do powiek. Nie jestem fanką dużych i intensywnych makijażów oka ,co nie zmienia faktu ,że używam tego typu kosmetyków. 
Przeważnie stosuję ciepłe kolory takie jak złoty czy brzoskwiniowy i stawiam je w opozycji do brązu.Uwielbiam moją paletę firmy Sephora ,która nie tylko gwarantuje mi przeogromny wybór cieni ,ale także zapewnia błyszczyki,płynne eyelinery,mascarę,bronzery,róże do policzków etc. W dodatku po zamknięciu przybiera bardzo małe kształty w związku z czym mogę ją zabrać do torebki. Przy bardziej wyjściowych okazjach maluję oko odcieniami szarości i tutaj świetnie sprawdza się paletka firmy Oriflame. Często dopełniam taki makijaż delikatną kreską zrobioną czarnym eyelinerem . O tuszach nie będę wspominać  ,gdyż mam ich sporo i będzie to temat na kolejną notkę ;)
Pozdrawiam ! ;)







4 komentarze:

  1. bardzo fajna kolekcja :)
    mając tyle cieni do powiek pewnie nie bardzo wiadomo na który się zdecydować :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję:)
      Na początku ciężko było się zdecydować ,ale teraz mam już swoje ulubione odcienie ;)

      Usuń
  2. Ale super ta paleta kolorow! Przy tylu odcieniach mozna eksperymentować na oku:D. W jakies cenie taka paleta kolorów? Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To prawda,przy tej palecie nie można się nudzić ;) W odpowiedzi na Twoje pytanie poszukałam tego produktu na allegro niestety nie znalazłam identycznego ,ale podobne kosztują 250zł . Ja mam wersję XL ale jest kilka kombinacji do wyboru :)

      Usuń

czwartek, 3 stycznia 2013

42.Magiczny świat cieni do powiek .

Cześć ! ;)
Ostatnio dostałam komentarz bym pokazała swoje kosmetyki. 
Trudno było mi zdecydować od ,których rozpocząć . 
Postanowiłam zaryzykować i przedstawić Wam moje cienie do powiek. Nie jestem fanką dużych i intensywnych makijażów oka ,co nie zmienia faktu ,że używam tego typu kosmetyków. 
Przeważnie stosuję ciepłe kolory takie jak złoty czy brzoskwiniowy i stawiam je w opozycji do brązu.Uwielbiam moją paletę firmy Sephora ,która nie tylko gwarantuje mi przeogromny wybór cieni ,ale także zapewnia błyszczyki,płynne eyelinery,mascarę,bronzery,róże do policzków etc. W dodatku po zamknięciu przybiera bardzo małe kształty w związku z czym mogę ją zabrać do torebki. Przy bardziej wyjściowych okazjach maluję oko odcieniami szarości i tutaj świetnie sprawdza się paletka firmy Oriflame. Często dopełniam taki makijaż delikatną kreską zrobioną czarnym eyelinerem . O tuszach nie będę wspominać  ,gdyż mam ich sporo i będzie to temat na kolejną notkę ;)
Pozdrawiam ! ;)







4 komentarze:

  1. bardzo fajna kolekcja :)
    mając tyle cieni do powiek pewnie nie bardzo wiadomo na który się zdecydować :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję:)
      Na początku ciężko było się zdecydować ,ale teraz mam już swoje ulubione odcienie ;)

      Usuń
  2. Ale super ta paleta kolorow! Przy tylu odcieniach mozna eksperymentować na oku:D. W jakies cenie taka paleta kolorów? Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To prawda,przy tej palecie nie można się nudzić ;) W odpowiedzi na Twoje pytanie poszukałam tego produktu na allegro niestety nie znalazłam identycznego ,ale podobne kosztują 250zł . Ja mam wersję XL ale jest kilka kombinacji do wyboru :)

      Usuń