wtorek, 1 stycznia 2013

41.Sylwestrowe zmagania.

Sylwester rewelacyjny ! :)
Już dawno się tak nie wybawiłam .Dowodem na to mogą być moje dzisiejsze obolałe nogi.
Niestety pomimo tego,że wzięłam aparat nie zrobiłam nim ani jednego zdjęcia,więc póki co nie dysponuje żadnymi fotkami .
 Moje buty bardzo się sprawdziły wytrzymałam w nich do 2 w nocy co rzadko zdarza mi się w nowych szpilkach ;)
Wczoraj przyszły moje kosmetyki do włosów firmy L'Oreal Paris .Zdecydowałam się na serię Absolut Repair. Po przetestowaniu postaram się napisać o nich oddzielną notkę dzieląc się z Wami moimi odczuciami na ich temat :)







6 komentarzy:

  1. miałaś wyprostowane czy kręcone włosy ?:)

    OdpowiedzUsuń
  2. Dlaczego mówią/ mówili na Ciebie Lessi? Skąd to przezwisko?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Hahah ;D już nikt tak na mnie nie mówi. W 4 klasie podstawówki ktoś tak na mnie powiedział a ,że wtedy założyłam maila ,którego używam do tej pory i jest w nim słowo "lessi" to mało znaczący epizod ;P Nawet już nie pamiętam skąd to się wzięło .

      Usuń

wtorek, 1 stycznia 2013

41.Sylwestrowe zmagania.

Sylwester rewelacyjny ! :)
Już dawno się tak nie wybawiłam .Dowodem na to mogą być moje dzisiejsze obolałe nogi.
Niestety pomimo tego,że wzięłam aparat nie zrobiłam nim ani jednego zdjęcia,więc póki co nie dysponuje żadnymi fotkami .
 Moje buty bardzo się sprawdziły wytrzymałam w nich do 2 w nocy co rzadko zdarza mi się w nowych szpilkach ;)
Wczoraj przyszły moje kosmetyki do włosów firmy L'Oreal Paris .Zdecydowałam się na serię Absolut Repair. Po przetestowaniu postaram się napisać o nich oddzielną notkę dzieląc się z Wami moimi odczuciami na ich temat :)







6 komentarzy:

  1. miałaś wyprostowane czy kręcone włosy ?:)

    OdpowiedzUsuń
  2. Dlaczego mówią/ mówili na Ciebie Lessi? Skąd to przezwisko?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Hahah ;D już nikt tak na mnie nie mówi. W 4 klasie podstawówki ktoś tak na mnie powiedział a ,że wtedy założyłam maila ,którego używam do tej pory i jest w nim słowo "lessi" to mało znaczący epizod ;P Nawet już nie pamiętam skąd to się wzięło .

      Usuń