czwartek, 27 grudnia 2012

38.Śwąteczne prezenty.

Jest 3:30 w nocy. Pomimo tej godziny nie chce mi się spać i postanowiłam napisać jakąś notkę .
Święta przeminęły mi w przemiłej atmosferze :)
Co więcej! Odwiedził mnie nawet Mikołaj!
W pierwszy dzień świąt byłam z Tomkiem u jego rodziny,
wczoraj (biorąc pod uwagę,że jest już nowy dzień) on był u mnie .
Postanowiliśmy odświeżyć stare kontakty i spotkaliśmy się ze znajomymi .
Koniec końców znaleźliśmy się na Kalinowej i teraz kilka słów z mojej strony odnośnie tego klubu (czy cokolwiek to jest ). Nie byłam tam od przeszło roku ,muzyka dzisiaj była rewelacyjna ,ale tylko i wyłącznie dlatego ,iż są to całe sety z Protectora . DJ mógłby choć odrobinę się wysilić i przerobić poszczególne utwory a już tym bardziej nie powtarzać słów innych kolegów "po fachu" . Odrobina kreatywności jeszcze nikomu nie zaszkodziła a zwrot "Nie spać ,zwiedzać ,zapierdalać!" z ust jakiegoś podrzędnego DJ brzmi śmiesznie . Przykro mi ,ale nie kupuję tego.

Kilka zdjęć mojego prezentu od mamy♥
Zestaw 13 elementów ,którym mogę robić aż 5 rodzajów loków !  




 

6 komentarzy:

  1. Wypróbowałaś już ją? Jesteś zadowolona z efektów?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nie wypróbowałam jeszcze jej wszystkich możliwości :)

      Usuń
  2. 'Znajomymi..' - dzieki ! ;p
    Asiaa

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Oj przecież pisząc "znajomi" nie miałam na myśli Was. Wy jesteście tak oczywiste, że nawet nie wymieniałam :D

      Usuń
  3. OVERS NAJLEPSZY ;DDD

    OdpowiedzUsuń

czwartek, 27 grudnia 2012

38.Śwąteczne prezenty.

Jest 3:30 w nocy. Pomimo tej godziny nie chce mi się spać i postanowiłam napisać jakąś notkę .
Święta przeminęły mi w przemiłej atmosferze :)
Co więcej! Odwiedził mnie nawet Mikołaj!
W pierwszy dzień świąt byłam z Tomkiem u jego rodziny,
wczoraj (biorąc pod uwagę,że jest już nowy dzień) on był u mnie .
Postanowiliśmy odświeżyć stare kontakty i spotkaliśmy się ze znajomymi .
Koniec końców znaleźliśmy się na Kalinowej i teraz kilka słów z mojej strony odnośnie tego klubu (czy cokolwiek to jest ). Nie byłam tam od przeszło roku ,muzyka dzisiaj była rewelacyjna ,ale tylko i wyłącznie dlatego ,iż są to całe sety z Protectora . DJ mógłby choć odrobinę się wysilić i przerobić poszczególne utwory a już tym bardziej nie powtarzać słów innych kolegów "po fachu" . Odrobina kreatywności jeszcze nikomu nie zaszkodziła a zwrot "Nie spać ,zwiedzać ,zapierdalać!" z ust jakiegoś podrzędnego DJ brzmi śmiesznie . Przykro mi ,ale nie kupuję tego.

Kilka zdjęć mojego prezentu od mamy♥
Zestaw 13 elementów ,którym mogę robić aż 5 rodzajów loków !  




 

6 komentarzy:

  1. Wypróbowałaś już ją? Jesteś zadowolona z efektów?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nie wypróbowałam jeszcze jej wszystkich możliwości :)

      Usuń
  2. 'Znajomymi..' - dzieki ! ;p
    Asiaa

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Oj przecież pisząc "znajomi" nie miałam na myśli Was. Wy jesteście tak oczywiste, że nawet nie wymieniałam :D

      Usuń
  3. OVERS NAJLEPSZY ;DDD

    OdpowiedzUsuń