niedziela, 23 grudnia 2012

36.Święta ♥

Mam dla Was kilka świątecznych zdjęć :)





Oprócz tego chciałam napisać kilka słów o prezencie ,
który otrzymałam od perfumerii Douglas podczas poprzednich zakupów. 
Jest to pył umieszczony w rozpylaczu do perfum.
 Po zastosowaniu mieniących się drobinek skóra nabiera karnawałowego wyglądu. 
W Internecie nie znalazłam nic na temat tego kosmetyku, 
więc ciężko mi określić dokładne jego zastosowanie.
Mam zamiar użyć go na Sylwestra , spryskać ramiona i plecy .
 Macie jeszcze jakieś pomysły jak można go wykorzystać ?:)




3 komentarze:

niedziela, 23 grudnia 2012

36.Święta ♥

Mam dla Was kilka świątecznych zdjęć :)





Oprócz tego chciałam napisać kilka słów o prezencie ,
który otrzymałam od perfumerii Douglas podczas poprzednich zakupów. 
Jest to pył umieszczony w rozpylaczu do perfum.
 Po zastosowaniu mieniących się drobinek skóra nabiera karnawałowego wyglądu. 
W Internecie nie znalazłam nic na temat tego kosmetyku, 
więc ciężko mi określić dokładne jego zastosowanie.
Mam zamiar użyć go na Sylwestra , spryskać ramiona i plecy .
 Macie jeszcze jakieś pomysły jak można go wykorzystać ?:)




3 komentarze: