środa, 12 grudnia 2012

30.Święta tuż-tuż .

Nie mogłam się powstrzymać by nie dodać notki w tak spektakularny dzień jakim jest 12.12.12 ;P
W piątek zjeżdżam do domu ,gdyż nie mogę wytrzymać już z tęsknoty za moją Shamii ;<
Dzisiejszy zakup prezentu dla mamy ,
oficjalnie zakończył mój sezon poszukiwania podarunków pod choinkę.
Po świętach planuje zamówić kosmetyki do pielęgnacji włosów.
Póki co podobają mi się tego typu zestawy :
http://allegro.pl/loreal-mythic-oil-maska-200-szampon-250-wys-24h-i2830970503.html    
  lub    
  http://allegro.pl/loreal-vitamino-color-mega-zestaw-do-farbowanych-i2834068623.html
Macie jakieś sprawdzone odżywki/maski/szampony,które moglibyście mi polecić ? :)
Pozdrawiam!♥  




7 komentarzy:

  1. moj szampon i maska z olejkiem arganowym jest mega ! :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Polecam kosmetyki do włosów z Oriflame , ale jaką serię dopiero mogłabym Ci polecić gdybym wiedziała czego potrzebują Twoje włosy. ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Są zniszczone od częstego farbowania.
      Na chwilę obecną jestem dość dobrze wyposażona w kosmetyki firm typu Avon ,Syoss czy Wella. Chciałabym zainwestować w rzeczy " z wyższej półki",profesjonalne ;)

      Usuń
  3. Ja sama też często farbuję przez co mam zniszczone włosy i używam całej lini Milk & Honey Gold i jestem z niej bardzo zadowolona, ale też dobre sa kosmetyki z serii HairX żółta (regenerująca) oraz HairX fioletowa ( nadająca objętość ) . Ale każdy organizm inaczej reaguje na dane kosmetyki, więc decyzja należy do Ciebie. :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Ja polecam z serii CHI odżywkę wygładzającą włosy :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Konkretnie chodzi mi o ten produkt: http://allegro.pl/a-chi-enviro-odzywka-wygladzajaca-59-ml-i2797720329.html

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Widzę,że na allegro występują również całe zestawy z tej serii. Dziękuję za poradę ,na pewno rozważę, ją przy zakupie ;)

      Usuń

środa, 12 grudnia 2012

30.Święta tuż-tuż .

Nie mogłam się powstrzymać by nie dodać notki w tak spektakularny dzień jakim jest 12.12.12 ;P
W piątek zjeżdżam do domu ,gdyż nie mogę wytrzymać już z tęsknoty za moją Shamii ;<
Dzisiejszy zakup prezentu dla mamy ,
oficjalnie zakończył mój sezon poszukiwania podarunków pod choinkę.
Po świętach planuje zamówić kosmetyki do pielęgnacji włosów.
Póki co podobają mi się tego typu zestawy :
http://allegro.pl/loreal-mythic-oil-maska-200-szampon-250-wys-24h-i2830970503.html    
  lub    
  http://allegro.pl/loreal-vitamino-color-mega-zestaw-do-farbowanych-i2834068623.html
Macie jakieś sprawdzone odżywki/maski/szampony,które moglibyście mi polecić ? :)
Pozdrawiam!♥  




7 komentarzy:

  1. moj szampon i maska z olejkiem arganowym jest mega ! :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Polecam kosmetyki do włosów z Oriflame , ale jaką serię dopiero mogłabym Ci polecić gdybym wiedziała czego potrzebują Twoje włosy. ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Są zniszczone od częstego farbowania.
      Na chwilę obecną jestem dość dobrze wyposażona w kosmetyki firm typu Avon ,Syoss czy Wella. Chciałabym zainwestować w rzeczy " z wyższej półki",profesjonalne ;)

      Usuń
  3. Ja sama też często farbuję przez co mam zniszczone włosy i używam całej lini Milk & Honey Gold i jestem z niej bardzo zadowolona, ale też dobre sa kosmetyki z serii HairX żółta (regenerująca) oraz HairX fioletowa ( nadająca objętość ) . Ale każdy organizm inaczej reaguje na dane kosmetyki, więc decyzja należy do Ciebie. :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Ja polecam z serii CHI odżywkę wygładzającą włosy :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Konkretnie chodzi mi o ten produkt: http://allegro.pl/a-chi-enviro-odzywka-wygladzajaca-59-ml-i2797720329.html

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Widzę,że na allegro występują również całe zestawy z tej serii. Dziękuję za poradę ,na pewno rozważę, ją przy zakupie ;)

      Usuń