niedziela, 9 grudnia 2012

28.Perfumy La Perla - Divina.

Hejka! ;)
Moja krótka nieobecność na blogu była spowodowana przyjazdem Tomka do Wrocławia♥
Wczorajszy dzień spędzony na zakupach zakończony sukcesem .
Prezentem na moje urodziny miała być dowolnie wybrana przez mnie rzecz.
Skorzystałam z okazji i kupiłam sukienkę na Sylwestra :) 
Na razie nie zdradzę Wam jak wygląda powiem tylko,że postawiłam na elegancję i klasę połączoną z "seksapilem" i modnymi w tym sezonie złotymi elementami.
 Na gwiazdkę natomiast wybrałam sobie w drogerii Douglas perfumy "La Perla - Divina".
 Póki co jestem nimi zauroczona i mogłabym je wąchać cały dzień ! ♥ W prezencie za zakupy otrzymałam karę klienta Douglas ,próbki perfum dla mnie i dla Tomka, pył/proszek ze specjalną pompką do dozowania po którym ciało mieni się niczym spryskane delikatnym brokatem również "La Perla -Divina" ( idealny na Sylwestra) ,próbki podkładu i serum . Pozostało mi kupić jeszcze tylko prezent dla rodziców i dla brata . Pozdrawiam!♥


5 komentarzy:

  1. Wybaczamy tą nieobecność ponieważ są rzeczy ważne i ważniejsze :) Co kupujesz Tomkowi na święta? Masz już jakiś pomysł? :P

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Kupiłam mu już dwie rzeczy teraz myślę jeszcze nad trzecią :) Chyba mogę powiedzieć co to jest ,ponieważ i tak mówimy sobie z Tomkiem co kupujemy.Pierwsza z nich to koszula Jack&Jones ,druga szalik z Big Star :)

      Usuń
  2. dzięki za odpowiedź, fajny pomysł :)

    OdpowiedzUsuń
  3. mogłabyś coś powiedzieć na temat tych perfum ? :) chodzi mi konkretnie o trwałość + chciałabym je kupić dlatego pytam :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Osobiście je uwielbiam. Ze względu na delikatny i subtelny zapach nie są one jakoś rewelacyjnie trwałe i intensywne. Jeśli jednak lubisz słodkie, szampańskie perfumy to będzie to dla Ciebie strzał w dziesiątkę :)

      Usuń

niedziela, 9 grudnia 2012

28.Perfumy La Perla - Divina.

Hejka! ;)
Moja krótka nieobecność na blogu była spowodowana przyjazdem Tomka do Wrocławia♥
Wczorajszy dzień spędzony na zakupach zakończony sukcesem .
Prezentem na moje urodziny miała być dowolnie wybrana przez mnie rzecz.
Skorzystałam z okazji i kupiłam sukienkę na Sylwestra :) 
Na razie nie zdradzę Wam jak wygląda powiem tylko,że postawiłam na elegancję i klasę połączoną z "seksapilem" i modnymi w tym sezonie złotymi elementami.
 Na gwiazdkę natomiast wybrałam sobie w drogerii Douglas perfumy "La Perla - Divina".
 Póki co jestem nimi zauroczona i mogłabym je wąchać cały dzień ! ♥ W prezencie za zakupy otrzymałam karę klienta Douglas ,próbki perfum dla mnie i dla Tomka, pył/proszek ze specjalną pompką do dozowania po którym ciało mieni się niczym spryskane delikatnym brokatem również "La Perla -Divina" ( idealny na Sylwestra) ,próbki podkładu i serum . Pozostało mi kupić jeszcze tylko prezent dla rodziców i dla brata . Pozdrawiam!♥


5 komentarzy:

  1. Wybaczamy tą nieobecność ponieważ są rzeczy ważne i ważniejsze :) Co kupujesz Tomkowi na święta? Masz już jakiś pomysł? :P

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Kupiłam mu już dwie rzeczy teraz myślę jeszcze nad trzecią :) Chyba mogę powiedzieć co to jest ,ponieważ i tak mówimy sobie z Tomkiem co kupujemy.Pierwsza z nich to koszula Jack&Jones ,druga szalik z Big Star :)

      Usuń
  2. dzięki za odpowiedź, fajny pomysł :)

    OdpowiedzUsuń
  3. mogłabyś coś powiedzieć na temat tych perfum ? :) chodzi mi konkretnie o trwałość + chciałabym je kupić dlatego pytam :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Osobiście je uwielbiam. Ze względu na delikatny i subtelny zapach nie są one jakoś rewelacyjnie trwałe i intensywne. Jeśli jednak lubisz słodkie, szampańskie perfumy to będzie to dla Ciebie strzał w dziesiątkę :)

      Usuń