piątek, 30 listopada 2012

24.Factory outlet.

Cześć!:)
Zgodnie z moim harmonogramem, kolejna notka powinna pojawić sie dopiero jutro,jednak obawiam się ,że z powodu przeprowadzki nie miałabym na to czasu.
 W związku z tym dodam co nieco już dziś.
Wczorajsze zakupy w Factory zakończone wielkim sukcesem ! :)
Kupiłam już dwa prezenty świąteczne dla mojego Tomka ;*
Oprócz tego zaopatrzyłam się w nową koszulę z Vero Mody oraz kupiłam rajtki i zakolanówki w Calzedonii.
Pokaże Wam na zdjęciach wersję szkolną oraz tą "mniej szkolną " ;D 
Jednak nie zamierzam łączyć zakolanówek z ową koszulą,stylizacja powstała na potrzeby zdjęć;)







5 komentarzy:

  1. a co się dzieje z Twoim pieskiem podczas gdy Ty studiujesz ? :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jest w domu z moją mamą . Bardzo za nią tęsknię ,ale niestety nie mogę jej wziąć ze sobą do Wrocławia :( Gdy jestem w domu staram się ja maksymalnie rozpieszczać,żeby się nią nacieszyć:)

      Usuń
  2. Lubię Twój blog, w pewien sposób jestem uzależniona od niego ;P na bieżąco śledzę wpisy, które dodajesz. Przeważnie nie potrafię powstrzymać się od komentarza, pozytywnego oczywiście! :) Zapytałam o tą suczkę ponieważ dawno jej nie widziałam na żadnym zdjęciu a od samego początku ją polubiłam- jest baardzo fotogeniczna! :))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję ślicznie,za te przemiłe słowa ! :)
      Niestety nie mam żadnych aktualnych zdjęć Shamii ,jednak postaram się coś odnaleźć w czeluściach mojego laptopa i dodać ;)

      Usuń
  3. This paragraph gives clear idea for the new visitors of
    blogging, that genuinely how to do blogging.


    Feel free to surf to my homepage :: przeprowadzki poznań

    OdpowiedzUsuń

piątek, 30 listopada 2012

24.Factory outlet.

Cześć!:)
Zgodnie z moim harmonogramem, kolejna notka powinna pojawić sie dopiero jutro,jednak obawiam się ,że z powodu przeprowadzki nie miałabym na to czasu.
 W związku z tym dodam co nieco już dziś.
Wczorajsze zakupy w Factory zakończone wielkim sukcesem ! :)
Kupiłam już dwa prezenty świąteczne dla mojego Tomka ;*
Oprócz tego zaopatrzyłam się w nową koszulę z Vero Mody oraz kupiłam rajtki i zakolanówki w Calzedonii.
Pokaże Wam na zdjęciach wersję szkolną oraz tą "mniej szkolną " ;D 
Jednak nie zamierzam łączyć zakolanówek z ową koszulą,stylizacja powstała na potrzeby zdjęć;)







5 komentarzy:

  1. a co się dzieje z Twoim pieskiem podczas gdy Ty studiujesz ? :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jest w domu z moją mamą . Bardzo za nią tęsknię ,ale niestety nie mogę jej wziąć ze sobą do Wrocławia :( Gdy jestem w domu staram się ja maksymalnie rozpieszczać,żeby się nią nacieszyć:)

      Usuń
  2. Lubię Twój blog, w pewien sposób jestem uzależniona od niego ;P na bieżąco śledzę wpisy, które dodajesz. Przeważnie nie potrafię powstrzymać się od komentarza, pozytywnego oczywiście! :) Zapytałam o tą suczkę ponieważ dawno jej nie widziałam na żadnym zdjęciu a od samego początku ją polubiłam- jest baardzo fotogeniczna! :))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję ślicznie,za te przemiłe słowa ! :)
      Niestety nie mam żadnych aktualnych zdjęć Shamii ,jednak postaram się coś odnaleźć w czeluściach mojego laptopa i dodać ;)

      Usuń
  3. This paragraph gives clear idea for the new visitors of
    blogging, that genuinely how to do blogging.


    Feel free to surf to my homepage :: przeprowadzki poznań

    OdpowiedzUsuń